To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - vr4 2000

nabassu - 31-03-2008, 22:23

albo sedan.. ;)
Anonymous - 02-04-2008, 00:04

Się nie zastanawiaj i rwij tego manuala którego umieściłem w linku na tradecarview, nie ma nad czym, a i w tej cenie to...okazja raz na pół roku. :wink:
nabassu - 02-04-2008, 09:35

ok, 12 tysiecy z transportem. co mnie jeszcze czeka, jakie koszty, zakladajac ze na razie bedzie w garazu stal nie przerobiony?
Anonymous - 02-04-2008, 10:21

Jakie? Dawca części na przekładkę, najlepiej jak Roch całe auto - rozbite. Ceny zależy skąd bedziesz go wiózł - 5000-7000zł. Wyjmiesz z niego niezbedniki do przekładki a reszta np. allegro+na forum dasz ogłoszenie. Można dużo odrobić. Dalej robocizna za przekładkę i tu podejrzewam, ze nikt nie zacznie tematu poniżej 6 do 8 tys.zł.
Potem naleca koszty serwisowe - płyny, rozrządy, magiel i inne... może się uzbierać ze 3000zł. No a potem cieszysz się już jazdą nieświadom, ,że zaraziłeś się nieuleczalną chorobą : ''w pogoni za mocą". Bo minie może miesiąc, dwa i napewno będzie Ci mało. Niektórzy koledzy :wink: wyjeżdżać chcą od razu 'zdłubańcem'.

swinks_UK - 02-04-2008, 11:52

AutoR: nie zapominaj, ze ten manual to Type-V, taka zubożona wersja do Type-S :wink:
Poza tym ja już tak się przyzwyczaiłem do AYC, że teraz ciężko by było się odzwyczaić... :D A w Tiptronicu i tak jak chcesz pohasać to przełączasz na manuala i jazda!

Anonymous - 02-04-2008, 13:33

swinks_UK napisał/a:
AutoR: nie zapominaj, ze ten manual to Type-V, taka zubożona wersja do Type-S :wink:
Poza tym ja już tak się przyzwyczaiłem do AYC, że teraz ciężko by było się odzwyczaić... :D A w Tiptronicu i tak jak chcesz pohasać to przełączasz na manuala i jazda!


Zeszperować dyfer żaden problem a porównanie ''manuala'' do prawdziwego manuala wg mnie nie na miejscu :wink: dzisiaj zrobiłem rundkę Krzysia manualem i ja juz jestem zdecydowany czego chce :mrgreen:

nabassu - 02-04-2008, 15:30

i fotele ma fajniejsze :> nie musial bym sie bawic w swapy z EVO

[ Dodano: 02-04-2008, 15:31 ]
jest jakas roznica miedzy statkiem do niemiec a do polski?
cos gdzies czytalem ze niemcy maja tax 19% a my z 60% bo nasi szukaja po cenach w ksiazeczkach

kochajj - 02-04-2008, 19:01

pierwsze testy na miescie... spalanie około 25-30l...
nabassu - 02-04-2008, 20:32

demet... :/
swinks_UK - 02-04-2008, 21:47

Tomek ma "ciężką" nogę :D :badgrin:
Można śmiało zejść w mieście do 14-17l/100km.

kochajj - 02-04-2008, 21:53

znaczy chyba do konca 3 biegu dleciałem ... wyzszych nie uzywałem... jazda non stop do odcinki... trzeba było przepalic :) ...
jacek11 - 02-04-2008, 22:15

No to stacje paliw będą wniebowzięte :P
Marcino - 02-04-2008, 22:43

kochajj napisał/a:
znaczy chyba do konca 3 biegu dleciałem ... wyzszych nie uzywałem... jazda non stop do odcinki... trzeba było przepalic :) ...


Ale pwenie odejcie takie ze sie tylko towarzystwo we wrocławiu ogląda na białą strzałe.... na 3 to pewnie ze 150km/h było....

Anonymous - 03-04-2008, 00:28

Marcino napisał/a:
na 3 to pewnie ze 150km/h było....
nie chwalac sie moje 163 kucyki popedzily na tiptroniku pod 90km/h do odciecia na drugim biegu w 3 osoby na pokladzie :finga:
nabassu - 11-05-2008, 19:46

ok, odgrzeje temat. jak z dostepem do ewentualnych czesci?
co moze paść? zakladamy ze auto bedzie w automacie, bo czuje ze na manualu bym je zabil.
czy np zawiecha jest z vywilnej v6?
auto bedzie uzywane weekendowo, gdyz nie mam koniecznosci jezdzenia samochodem codziennie.
wakacje coraz blizej, chce wiedziec czego sie spodziewac.
a, czy na przespawanie grodzi jest jakas, moze nie gwarancja, ale pewnosc?
czy lepiej wywiercic te kilka dziur i poprostu przelozyc kierownice (z jakimis tam odyfikacjami).



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group