To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - [CY3A 1.8] Wrazenia po pierwszych 700km trasy

michalp - 03-05-2008, 20:14

arekp, gratulacje, niech dzielnie znosi trudy polskich dziur i kolein. Piekna furka.
arekp - 03-05-2008, 21:59

kornatjunior napisał/a:
Mam pytanie chcę kuić Lancera 1.8 ale musze założyć gaz.


Chcesz to sprzedam Ci Carisme 1.8, ktora mozna zagazowac. Zeby myslec o gazowaniu nowego Lancera trzeba miec nierowno pod sufitem!

ps. moja 13letnia Carisma nie jest zagazowana i nawet przes mysl mi nie przeszlo zeby to zrobic. Jak Cie nie stac na auto spalajace ~10l/100km w miescie to kup sobie cos z silnikiem 650cm3 ;>

[ Dodano: 03-05-2008, 22:03 ]
mroziu napisał/a:
- spalanie w mieście (katalogowo jest 10.4). Gdzieniegdzie w sieci daje się wyczytać, że nowy Lancer pali w mieście koło 12-13 litrów. Czy ktoś z posiadaczy, może już ma jakieś własne wyniki?


Tu Ci nie odpowiem, poniewaz lekko sie spielem z ojcem i od tygodnia nie utrzymuje z nim zadnego kontaktu. Mysle, ze spalanie w ilosci 10l jest bez problemu do osiagniecia - ja mam takie w 13 letniej Carismie 1.8 (115KM) a jezdze zdecydowanie nieekonomicznie.

Mysle, ze jesli ktos w nowym Lancerze osiaga 12l/100km - nawet w miescie - to musi baaaardzo ostro deptac. Jak pisalem, na trasie Bialystok-Szczecin przy dosc nieekonomicznej jezdzie spalil nam 8l/100km (predkosci nie przekraczajace 140km/h).

mroziu napisał/a:
- twardość zawieszenia. Jak oceniacie komfort podróżowania nowym Lancerem? Wiadomo jak dziurawe mamy ulice. Czy stan naszych dróg przenosi się mocno karoserię i pasażerów?


Autko zachowuje sie SUPER! Prowadzi sie je rowniez SUPER! Stworzone jest do trzymania sie zakretow. Gdybym mial w kieszeni 66k to zdecydowanie kupilbym Lancera.

[ Dodano: 03-05-2008, 22:04 ]
michalp napisał/a:
arekp, gratulacje, niech dzielnie znosi trudy polskich dziur i kolein. Piekna furka.


Dziekuje, jak tylko bede sie widzial z ojcem przekaze Wasze gratulacje :-)

Krzyzak - 03-05-2008, 22:27

arekp napisał/a:
kornatjunior napisał/a:
Mam pytanie chcę kuić Lancera 1.8 ale musze założyć gaz.


Chcesz to sprzedam Ci Carisme 1.8, ktora mozna zagazowac. Zeby myslec o gazowaniu nowego Lancera trzeba miec nierowno pod sufitem!
[/quote]

Arku - chyba zbyt mocno pojechales po koledze - prosze Cie o lekkie stonowanie.
Kazdy ma prawo robic co chce ze swoim autem - pod warunkiem, ze nie jest to niebezpieczne dla innych...

Anonymous - 03-05-2008, 22:51

arekp napisał/a:

Mysle, ze jesli ktos w nowym Lancerze osiaga 12l/100km - nawet w miescie - to musi baaaardzo ostro deptac. Jak pisalem, na trasie Bialystok-Szczecin przy dosc nieekonomicznej jezdzie spalil nam 8l/100km (predkosci nie przekraczajace 140km/h).


Zdarza mi sie przycisnac i musze powiedziec, ze mniej jak 11 to jeszcze nie widzialem na wyswietlaczu kompa. Przy tankowaniu zapisalem sobie, ile zalalem, ale oczywiscie kartke zgubilem i w efekcie nie wiem, ile mi spalil de facto.
Przy totalnym emeryceniu, zachacze o 9.7 (wyniki wg. kompa), a moja matka pierwsze co zrobila, to jezdzac normalnie, wykrecila 8.7 po miescie :X Bog raczy wiedziec jak.

Anonymous - 03-05-2008, 23:53

kowzan napisał/a:
Zdarza mi sie przycisnac i musze powiedziec, ze mniej jak 11 to jeszcze nie widzialem na wyswietlaczu kompa. Przy tankowaniu zapisalem sobie, ile zalalem, ale oczywiscie kartke zgubilem i w efekcie nie wiem, ile mi spalil de facto.
Przy totalnym emeryceniu, zachacze o 9.7 (wyniki wg. kompa), a moja matka pierwsze co zrobila, to jezdzac normalnie, wykrecila 8.7 po miescie :X Bog raczy wiedziec jak.

Dzięki za odpowiedzi.

Pytam o spalanie, bo moja jazda należy do wybitnie mało ekonomicznych (nie żebym jakoś przesadnie kręcił silnik na obroty, ale gaz-hamulec a spalanie rośnie). 11 l/100km wygląda akceptowalnie.

Ogólnie nasunęły mi się jeszcze 3 pytania.

1. Czy ktoś się już orientował w cenie przeglądów gwarancyjnych. Wiem, że to wcześnie, ale podejmując decyzje o zakupie wolę wiedzieć.

2. Jak wygląda elastyczność silnika. Nie wiem czy ktoś z was przed zakupem Lancera jeździł Hondą Civic 1.8. Ja byłem na jeździe próbnej i powiem, że tych 140KM zupełnie nie czuć dopóki nie wkręci się silnika na odpowiednie obroty. Przesiadając się z samochodu 80KM miałem większy apetyt na moc :)

3. Jeżeli możecie zdradzić, co udało się wam wynegocjować przy zakupie i z jakiej formy zakupu korzystaliście (pewnie leasing :P )

Pozdrawiam
Mroziu

michaello - 04-05-2008, 10:01

Ad1.
Mnie w Salonie w Warszawie powiedzieli 720-780 zl. Natomiast w programe TVN TURBO "test300" gdzie porownywana byla Alfa 159 i wlasnie Nowy Lancer przedstawiciel Mitsubishi jesli dobrze pamietam mowil o 680 zl za diesla. (Tak na marginesie porownywanie Alfy 159 z moca ponad 200KM mialo chyba na celu znalezienie przeciwnika do bicia dla Alfy - nie ta klasa, nie ten przedzial cenowy; a moze to zaszczyt, ze wlasnie Lancer mogl tylko konkurowac? :badgrin: )

Ad2.
Sprawdzalem tylko na jezdzie testowej i tez mialem wrazenie, ze tej mocy nie czuc. Ja nie czulem, natomiast moja rodzinka na tylnej kanapie O TAK (widocznie wieksza uwage skupialem na innych niuansach samochodu)

Ad3
Niestety dokladaja mi tylko autoalarm i dywaniki. Mam nadzieje , ze cos wynegocjuje przed samym odbiorem samochodu. (Chociaz PRZEDNIE SPOJLERY na zderzaki - moze ktos wie ile kosztuja?)

Anonymous - 04-05-2008, 10:24

michaello napisał/a:
Ad2.
Sprawdzalem tylko na jezdzie testowej i tez mialem wrazenie, ze tej mocy nie czuc. Ja nie czulem, natomiast moja rodzinka na tylnej kanapie O TAK (widocznie wieksza uwage skupialem na innych niuansach samochodu)

Tak myślałem. Ja mam jazdę testową jutro, ale po przesiadce z 80KM te 140KM w Civicu można powiedzieć, że trochę rozczarowuje. Zakładam, że w Lancerze będzie bardzo podobnie. Z drugiej strony to też zachęta do oszczędniejszej jazdy jak nie ma ciągu w dolnym zakresie obrotów lub wręcz przeciwnie do kręcenia na wysokie :P

michaello napisał/a:

Ad3
Niestety dokladaja mi tylko autoalarm i dywaniki. Mam nadzieje , ze cos wynegocjuje przed samym odbiorem samochodu. (Chociaz PRZEDNIE SPOJLERY na zderzaki - moze ktos wie ile kosztuja?)

Zmowa jakaś :) Jak wstępnie rozmawiałem o cenie to też pojawiła się podobna konfiguracja. Czyli alarm i dywaniki gratis.

A i też się kombinuje czy Inspire czy Invite + zestaw spoilerów :P

Powiem szczerze że trochę się obawiam tych R18 na naszych drogach (plus jak zajdzie potrzeba wymiany ceny opon :P ). Tylko ten wygląd :)

Pozdrawiam
Mroziu

michaello - 04-05-2008, 10:28

Z tego co mi mowili w salonie to przy wersjach z R18 samochody maja inaczej zestrojone zawieszenie na bardziej sportowe. (nawet gdzies tez o tym czytalem w opisach)
Anonymous - 04-05-2008, 11:39

przy 18 jest sportowe zawieszenie + rozpórka na kielichy, ale wyglada extra, bo ten na 16 to opony wyglądają na balony i brzydkie alusy, a opony 18 nie są takie drogie, a na zime mozna dac felgi stalowe i opony o mniejszym rozmiarze np 16
Anonymous - 04-05-2008, 12:11

Ja mialem alarm+dywaniki+kuweta bagaznika i upust 4800 :) Czyli roznica w cenie miedzy marcem a kwietniem. Mialy byc jeszcze czukniki cofania, ale przy tym upuscie rozumiem, ze ich nie bylo.

Salon, ktory mi tak dogodzil, to Mitcar w Warszawie.

arekp - 04-05-2008, 15:37

[quote="mroziu"]
michaello napisał/a:
Ad2.
Sprawdzalem tylko na jezdzie testowej i tez mialem wrazenie, ze tej mocy nie czuc.


Na co dzien jezdze 1.8 115KM i po przesiadce do 1.8 143KM roznice zauwazalem. Do tego silnik dostaje 'drugiego serca' na wyzszych obrotach.

Anonymous - 04-05-2008, 16:25

Ale racje trzeba przyznac przedmowcom. Mam to samo u siebie, jak siedze za kierownica, nie czuje tych 143 kucykow, leca tylko kolejne numerki na budziku (w dosc rozsadnym tempie, trzeba nadmienic), ale jak usiade na siedzeniu pasazera, to juz wyraznie je widze, jak biegaja przed przednia szyba.
Anonymous - 04-05-2008, 21:21

michaello napisał/a:
Z tego co mi mowili w salonie to przy wersjach z R18 samochody maja inaczej zestrojone zawieszenie na bardziej sportowe. (nawet gdzies tez o tym czytalem w opisach)

martin344 napisał/a:
przy 18 jest sportowe zawieszenie + rozpórka na kielichy, ale wyglada extra, bo ten na 16 to opony wyglądają na balony i brzydkie alusy, a opony 18 nie są takie drogie, a na zime mozna dac felgi stalowe i opony o mniejszym rozmiarze np 16

Oprócz tego mają chyba także bardziej kubełkowe fotele. Co do felg R16 to też moim zdaniem nie wyglądają super (jakoś mi nie pasują). Ale to rzecz gustu raczej. A może po prostu kontrast do R18 jest aż tak duży. Co do cen opon w rozmiarze 215/45R18 to pobieżnie patrzą w necie to cena 800-900 zł za sztukę potrafi jednak zaboleć. Na zimę planuję tak jak radzisz stalowe R16 - wyjdzie taniej :)
arekp napisał/a:
Na co dzien jezdze 1.8 115KM i po przesiadce do 1.8 143KM roznice zauwazalem. Do tego silnik dostaje 'drugiego serca' na wyzszych obrotach.

A tego że silniki ze zmiennymi fazami rozrządu mają podwójne życie to wiadomo :D
arekp napisał/a:
Ale racje trzeba przyznac przedmowcom. Mam to samo u siebie, jak siedze za kierownica, nie czuje tych 143 kucykow, leca tylko kolejne numerki na budziku (w dosc rozsadnym tempie, trzeba nadmienic), ale jak usiade na siedzeniu pasazera, to juz wyraznie je widze, jak biegaja przed przednia szyba.

No właśnie mam takie samo odczucie, ale oczywiście to nie przeszkadza tym samochodom bardzo szybko zbierać :) Widocznie moje oczekiwania były zbyt duże, ale już to zweryfikowałem.

arekp - 04-05-2008, 22:24

mroziu napisał/a:
arekp napisał/a:
Na co dzien jezdze 1.8 115KM i po przesiadce do 1.8 143KM roznice zauwazalem. Do tego silnik dostaje 'drugiego serca' na wyzszych obrotach.

A tego że silniki ze zmiennymi fazami rozrządu mają podwójne życie to wiadomo :D


Carisma tez po przyduszeniu na wyzsze obroty o wiele lepiej jezdzi ;-)

stanik - 04-05-2008, 22:33

co do wyrywania dodatkowego wyposazenia od dealera przy kupnie auta to lepiej jak sie to robi przed podpisaniem umowy i najlepiej jak te ekstra dodatki sa wpisane w umowe. Po podpisaniu umowy to juz raczej ciezko bedzie cokolwiek wytargowac.

Pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group