Sigma/Diamante Techniczne - brak 4 biegu
Anonymous - 20-03-2009, 13:53
pomału i ściągasz cały kosz po odkręceniu koła prawego od strony pasażera,wtedy plastikowa osłona,zobaczysz dekiel po lewej masz czujnik zacznij od niego potem dekiel i wyciąg cały kosz.Na stole ściągnij seger w koszu i masz tarczki tylko pomału spokojnie to nic trudnego
lukasz12 - 20-03-2009, 15:47
wczesnej w tym wątku podawałem linka jak to zrobić - jest to elegancko opisane wraz fotkami
Rafi5 - 20-03-2009, 19:13
Witam!
Temat automat więc się dołączam. Przy wymianie oleju w skrzyni warto wymienić filtr, dlatego mam pytanko? Gdzie ten filtr się znajduje i czy łatwo go samemu wymienić.
i gdzie go można dostać?
Pozdrawiam!
Rajek - 21-03-2009, 08:20
i ile oleju wchodzi do skrzyni?
Anonymous - 23-03-2009, 09:08
Witam jeżeli chodzi o filtr to po ściągnięciu misy olejowej skrzyni biegów odrazu go zobaczysz mocowany na czterech śrubkach żaden problem z dojściem tu masz link do filtra sam u nich kupowałem więc mogę polecic tylko pamiętaj żeby był z uszczelką http://www.samko.pl/sklep...products_id=267 szukając części do skrzynki wpisz w google jej symbol f4a33 i znajdziesz to co jest dostępne Jeżeli chodzi o ilość oleju to w książce podają 7,5 litra Pozdrowiam
Rajek - 23-03-2009, 14:40
czyli są 4 tarczki 4 przekładki tak? czy te tarczki i przekładki są takie same, czy każda z nich jest inna? bo w tych sklepach np. samko jest kilka rodzai... czy ktoś mógłby mi dokładnie napisać co jest potrzebne?
VirMan - 23-03-2009, 15:11
a czy ktoś wie czy są w polsce do dostania wzmocnione sprzęgła i konwertery , czy trzeba z usa sprowadzac ?
Anonymous - 23-03-2009, 16:04
Tarczki 4 takie same i przekładki też patrz na tarcze i przekładki do OD over-drive
Rajek - 24-03-2009, 13:19
kupiłem 4 tarczki i 4 przekładki do over drive, w tym samko powiedzieli, że wymiana tych tarczek to usunięcie skutku nie przyczyny... że mi to nic nie da, wydawało się, że ewidentnie chcą, żebym postawił do nich i zapłacił 2000 tyś zł.
jak się do tego odniesiecie?
Anonymous - 24-03-2009, 14:50
Wiesz na koszu OD to znaczy dokładnie na tłoku jest jeszcze oring warto by go było też wymienić żeby sie czwórka nie slizgała komplet uszczelek do OD przedzwon do samko i zamów z tego co pamiętam koszt ok 75 złotych.Powiedzenie że nie usuniesz przyczyny tylko skutki to smiechu warte nie widząc tarcz każdy element ulega zużyciu.Pozdrawiam
Rajek - 30-03-2009, 10:35
no i 4 bieg naprawiony, wymiana tarczek, przekladek, oring i mechanik powiedzial ze jakies kulki nie trzymaly czy cos takiego, wzial za to 200 zl w plocku a w wawie chciali 2000 heh , w kazdym badz razie dziekuje koledzy za pomoc!!!! no i spalanie jak zmalalo jest lux, no i chyba wydaje sie ze doprowadzilem moja sigme do porzadku ufff
Anonymous - 30-03-2009, 14:50
Gratulacje i szerokości na czwartym ciszej i szybciej
Anonymous - 03-08-2009, 01:45
to ja tak w woli upewnienia sie, aby zabrac sie za naprawe 4 biegu musze kupic:
tarcze: http://www.samko.pl/sklep...products_id=685
jedna czy cztery sztuki?
i przekladke: http://www.samko.pl/sklep...products_id=685
i tez jedna czy cztery sztuki?
i czy przy wymianie nalezy spuscic olej ze skrzyni?
Rajek - 03-08-2009, 08:36
nie trzeba spuszczać zdejmuje się kosz OD i tyle.
Musisz kupić 4 tarczki over drive i 4 4 przekładki over drive.
pepesh - 03-08-2009, 18:25 Temat postu: Manual do automatycznych skrzyn Mitsubishi Nie wiem czy juz bylo w jakims innym temacie bo nie czytam calego forum (nie mam na to czasu). Moze przyda sie komus w tym temacie. Znalazlem manuala do automatow od Mitsu na pdftown
Download nie dziala, wiec: Mirror -> right click >> save as
|
|
|