To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] to juz przesada.....

Anonymous - 20-11-2008, 22:53

1.8gdi 98r
Anonymous - 29-12-2008, 00:13
Temat postu: Spaliny
JA również mam pytanko odnośnie spali w GDI
Na analizatorze wykazało przekroczenie normy HC weglowodory
Co moze byc przyczyną?????? poza tym nie mam zadnych problemów z GDI :?:

Morfi - 29-12-2008, 01:27

katalizator
Konop44 - 26-01-2009, 20:11

Ja też dzisiaj oblałem:CO przy niskich obrotach(710) 4,02vol% norma do 0.5% :shock:
przy wyzszych(3000) 1.41vol% norma do 0.3% :shock:
HC przy 3000 244 ppm norma do 200 ppm
lambda 0.952 przy normie 0.97-1.03
i teraz z której strony ją ugryżć?! brać sie za wymiane kata?( może ma ktoś namiar na dostępny cenowo znalazłem w intercars za 1200pln!!! :shock: ) a co z sondą?

Moomin - 26-01-2009, 20:16

Szukaj na Allegro. Kiedyś byłem tym zainteresowany i znalazłem jakiegoś dystrybutora katalizatorów uniwersalnych, dobieranych na podstawie pojemności auta. Mieli też do GDI (tam jest potrzebny chyba jakiś trójfazowy jeśli dobrze pamiętam. Cena była koło 400-500PLN.

Edit:
Znalazłem adres http://www.e-tlumiki.pl/ Człowiek chętnie i szybko odpowiadał i wyjaśniał. Spróbuj zapytać.

Morfi - 27-01-2009, 13:21

Mi nawet nie sprawdzali spalin :)
saphire - 30-01-2009, 08:51

Mi w ogóle nigdy nic nie sprawdzają póki się sam nie upomnę bo obadali mi to czy tamto...
Moomin - 30-01-2009, 14:09

saphire napisał/a:
Mi w ogóle nigdy nic nie sprawdzają póki się sam nie upomnę bo obadali mi to czy tamto...

I to jest właśnie jakaś kpina. U mnie spalin nigdy nie sprawdzają, chyba, że sam poproszę. A rezultat jest taki, że potem jeżdżą jakieś 35-letnie Jelcze i Kamazy i zostawiają za sobą niebieską chmurę i smród, choć dawno powinny wylądować na złomowisku. Sorry za offtop, ale wkurza mnie to.

saphire - 30-01-2009, 19:03

Tak jak w DE czy UK z kontrolami pojazdów to u nas będzie może za *dzieści lat...
demeone - 30-01-2009, 19:13

Fakt sprawdzaja dokladnie spaliny bez tego nie przejdziesz
Ale jak sie wie gdzie to mozna i lewy przeglad zalatwic, przewaznie Ciapki

PhoneCall - 03-02-2009, 23:20

Witam wszystkich dopsiuje sie do tego tematu gdyż również mam problem z obrotami i zużyciem paliwa a wszystko sadze opiera sie na nieprawidlowej mieszance Czasem za autem ewidentnie smierdzi paliwem Pali w miescie ponad 12 litrow kontrolka silnika sie nie swieci Nie uwazam ze oszczedze na naprawach wiec pojechalem do serwisu autoryzowanego w Łodzi Panowie z sattala po 20 minutach wyjechali i stwierdzili ze komputer nie wykazuje rzadnych bledow Czy macie pomysl co z tym robic??
demeone - 03-02-2009, 23:39

Hmmm nic dziwnego po 20 minutach to mogli "rzadnych" bledow nie znalezc po prostu podlaczyli (albo i nie) tylko do kompa a powinni sprawdzic m.in. sonde lampda, wtryski, swiece i mase innych czujnikow itd. Jak znajde chwile czasu opisze wg podrecznika serwisowego co i jak sprawdzic
Chociaz z drugiej strony przy dokladniejszym sprawdzaniu za pomoca kompa mozna sprawdzic wskazania innych czujnikow itp

PhoneCall - 04-02-2009, 10:28

Bylbym wdzieczny za jakies porady bo szczerze mowiac to w Łodzi maprawde nie ma sie do kogo udac Swiece wymienilem bo rowniez je obstawialem co prawda tamte wygladaly ladnie ale coz prawie 250 za nowki i efektow brak Dzis doleje stp do wtryskow chodz nie sadze zeby byla znaczaca roznica Równiez obstawiam problemy z sonda lecz nie mam tu do koogo sie udac Najlepsze jest to ze raz obroty stoja jak zaklete na 900 i chodzi rowniutko za chwile przejade do nastepnych swiatel i juz obroty wyskakuja
demeone - 04-02-2009, 10:45

a posiadasz jakis multimetr aby moc zmierzyc opornosc i napiecia??
PhoneCall - 04-02-2009, 12:37

oczywiscie Z takim sprzetem nie ma problemu


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group