To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4/Dynamic E39A 88-92 - E39A (VR-4) czyli nowe auto autoR

siudii - 01-12-2008, 23:19

cy_cek napisał/a:
Pytam z czystej ciekawości, za ile to auto było wystawione?


Tanio - chyba 6900zł (tyle było na aukcji jak dobrze pamiętam).

Anonymous - 02-12-2008, 02:13

No no widzę że chętnych było wielu...uff ale mnie się udało. Stoi pod blokiem a ja dalej myślę że to sen :mrgreen:







Wykąpałem go po przyjeździe no i blachunek daje radę. Parę usterek elktrycznych no i chyba turbo mówi papa(oby tylko ono :roll: ). Prowadzi się wyśmienicie a i z równowagi wcale trudno go wytrącić :mrgreen:

P.S.Bartek a dlaczego kolejny?Co tam już stoi?

Hubeeert - 02-12-2008, 02:17

Co będzie z tymi felgami :?: ;-)
TommiCrazy - 02-12-2008, 02:19

no...bedzie konkurencja dla mojego hatchbacka :)

GRATULUJE.... idziesz w seryjne turbo czy popujesz cos mocniejszego?

BTW..gdybym wiedzial ze jest ogloszenie..... niemam juz gdzie trzymac samochodow...ale w takich okolicznosciach

Anonymous - 02-12-2008, 02:26

Na felach jest zima i tak też zostanie. Muszę je tylko profi odnowić :wink:
A na lato szukam jakiejś 16. Z modami jeszcze myślę. Marzy mi się 4 z przodu 8)
Ale z drugiej strony wolałbym rozebrać, złożyć wszycho na OEM, poprawić nieco, usprawnić i 3 jak najbardziej w zasięgu...tak myślę :roll:
Mam dylemat czy grubo czy wykorzystać max stock. I co Wy na to?? :roll:

TommiCrazy - 02-12-2008, 02:32

przy czworce z dodatkymi dwoma literkami chyba juz stock nie da rady... przynajmniej tak kiedys plotki glosily ze to granice seryjnych gratow, wiec poco ryzykowac, silnik mozna spokojnie tuningowac wg tego samego sposobu co evo123
Anonymous - 02-12-2008, 02:35

Tommi a jak napędy i skrzynia sobie radzi z mocą?

Tomek a Ty to naprawdę się zdecyduj czy biała czy kolorowa? :mrgreen:
Rolmalnie zaginąłbym w tym Wrocku :biggrin:

TommiCrazy - 02-12-2008, 02:40

seryjna skrzynia eclipsy wytrzymuje moce 400koni, i ponad 500niutkow, wiec galantowska tez powina, ja mam silnik od evo zalozony do skrzyni z seryjnego galanta, ciekawe jestem czy to da rade :) tym bardziej ze naped bedzie mial co robic bo szpere kupilem.
sadze ze najlepsza skarbnica wiedzy w tej kwestii bedzie dla ciebie MANIAK 4g63T KIEPUCZI... on poprostu wie o tym wszystko.

Kiedys mowil mi ze silniki galanta z czerwona pokrywa byly bardzo poszukiwane dla posaidaczy eclipsow, dalo sie znich wykrzesac wiecej niz z eclipsowego silnika, plus niebylo tego crankwalku.

Jak chcesz to zalatwie ci nuemr do Kiepucziego, chyba ze masz.


IMHO co do felg... seryjne fajne, ale dla kolekcjonera, jak ktos bawi sie w upgrady to poszedl bym rowniez w jakis nowy stylowy JDM na 16

kochajj - 02-12-2008, 09:33

Czarek... Ty tam przypilnuj mojego silniczka... na kolorowe przyjdzie czas na zlocie, jak sie nim pojawisz... :twisted:
TommiCrazy - 02-12-2008, 11:28

autoR

na jakiej podstawie wywnioskowales ze turbo jest dojechane?
zyga olejem czy slabo laduje....
pytam bo gdy kupilem stariona byly takie same przypuszczenia, okazalo sie ze wina byly stare przewody gumowe od podsisnien, wymienilem wszystko i sie okazalo ze auto chodzi lepiej niz katalogowa seria. twoj galant to bardzo podobne lata, czyli zabujczy czas dla gumowych przewodow

Bartek - 02-12-2008, 12:33

autoR napisał/a:
P.S.Bartek a dlaczego kolejny?Co tam już stoi?


3 szt. Misiów białych już mam - MSW, Gal A161 i jeszcze jeden miś o którym ciiii

Anonymous - 02-12-2008, 15:55

TommiCrazy napisał/a:
autoR

na jakiej podstawie wywnioskowales ze turbo jest dojechane?
zyga olejem czy slabo laduje....
pytam bo gdy kupilem stariona byly takie same przypuszczenia, okazalo sie ze wina byly stare przewody gumowe od podsisnien, wymienilem wszystko i sie okazalo ze auto chodzi lepiej niz katalogowa seria. twoj galant to bardzo podobne lata, czyli zabujczy czas dla gumowych przewodow


te przewody do przepustnicy?

Hubeeert - 02-12-2008, 18:10

autoR napisał/a:
Mam dylemat czy grubo czy wykorzystać max stock. I co Wy na to??

Najprostszą modyfikacją byłby silnik od EVO III - 276KM to już coś, do tego większe turbo i możesz poszaleć. Sądzę, że bez problemu taki silnik będziesz miał i założysz. Najlepszy oczywiście byłby front-cut bo to i skrzynia i sprzęgło lepsze, ECU i całe oprzyrządowanie byś miał.
Ja bym tak zrobił. Przy okazji - jeżeli kiedykolwiek sprzedasz(nie mnie)/oddasz/zamienisz te felgi to będziesz miał takiego bana, że jeszcze Twoje wnuki będą zbanowane :twisted:

Krzys - 02-12-2008, 18:24

Bartek napisał/a:
i jeszcze jeden miś o którym ciiii

a ja sie domyslam... 8)

Kmer - 02-12-2008, 19:21

Bartek napisał/a:
i jeszcze jeden miś o którym ciiii

Ja wiem ale nie powiem :P :P :P :D :D :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group