To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

EVO Ogólne - EVO IX tansze w eksploaacji niz diesel

Robert - 24-12-2008, 10:43

siwek napisał/a:
Ja uważam że człowiek miał prawo zagazować to EVO i nic nam do tego

kazdy ma takie prawo
siwek napisał/a:
Chłopaki, a gdzie jest napisane że sportowy samochód nie może jezdzić na gazie??

gdyby tak bylo to producenci wypuszczli by samochody "gazowe" a nie benzynowe...
siwek napisał/a:
ja na razie zrobiłem jednym autkiem na gazie 70tyś i żadnych problemów oprócz wymiana filtra a drugim prawie 40tyś...

byl ostatnio test w jakiejs gazecie... byly testowane samochody zasilnane instalacja gazowa.
pozwolcie ze przytocze cytat odnoscie opla vectry z podtlenkiem lpg
"150tys nie zrobilo na 101-konnej Vectrze wiekszego wrazenia. Za to szkody wyrzadzilo zamontowanie LPG. Owszem dla wielu jest to jedyny sposob na tanie jezdzenie, ale trzeba pamietac ze kosztem osiagow i trwalosci"
ja jestetm dokladnie tego samego zdania.
Z posrod wielu samochodow, auta z lpg tracily najwiecej sekund do rozpedzenie sie (w stosunku danych fabrycznych) do 100km/h, na elastycznosci..na wszystkim...
Auta jezdzace na samej benzynie trzymaly osiagi aut nowych
:)

tomusn - 24-12-2008, 10:57

wiecie co?
mam dosyć...
spojler - źle, strumienica - źle, zderzak - źle, gaz - źle, wnętrze - źle...
niedługo piętnowane będzie posiadanie C52 z automatem :)
automat w C5x - łomatko...
i z gazem? boshe...
i jeszcze spojler dorwał - pewnie jeździ ponad 200 na LPG i dba o lepszą przyczepność na 13" :D

na innym forum (gitarowym) to samo:
grasz metal - źle, grasz punk - źle, masz strata taniej firmy - źle, masz piecyk - źle, grasz na multiefekcie - żle

bardzo łatwo przychodzi nam wydawać na forach opinie o ludziach o których nic nie wiemy...
ja też nie wiem nic o tych, którzy poczuli się dotknięci, ale wiem że sa na pewno wrażliwi jeżeli opinia (byc może) ich dotyczy. A najgorzej, że są to osoby tylko przepisujące zdania innych...

A może człowiek od czarnego EVo chcaiał wpaśc na forum i na zlot, jest super kolesiem i woziłby nas wszystkich :?:
I wszedł na forum, znalazł temat o swoim aucie i... powiedział że mu dobrze w garażu i nie musi włazić między pośladki bandzie niezadowolonych z niczego krytykantów. i na zlot nie przyjedzie i pośladków nie powozi...

ze świątecznym pozdrowieniem

ps. Jacku, nie zedytuje - opinie wyrażać mogę, post jest cześcią dyskusji, kto sie czuł urażony niech się zastanowi, jak ma nabijac posty, pisząc głupoty, to niech nic nie pisze

Anonymous - 24-12-2008, 11:11

Jak widzisz wszyscy musza sobie w tym narodzie pomarudzic,niezaleznie od tematu :)

Sam wydales opinie o ludziach ktorzy tu pisali - i to najostrzejsza.
Ja napisalem ze przegiales z debilami ale to nie dlatego ze poczulem sie urazony - ale wlasnie z powodu tego co zdanie wyzej.

Dla mnie temat zamkniety.

Zycze kazdemu takiego EVO - z gazem lub bez -jak kto woli, tylko nie na tych drogach, wrrrr

cns80 - 24-12-2008, 11:18

Morfi napisał/a:
Tomsun będe krytykowac, każdy zagazowany samochód sportowy.
Bo to ma jezdzić na benzynie jest to kaleczenie tego samochodu przez pseudosportowców.
Do czasu kiedy w wyścigach i rajdach nie powstanie klasa LPG :wink:
arturro napisał/a:
wlasciciel evo byc moze jest dealerem najnowszych hiper generacji i chcial pokazac mozliwosci.
Też myślę że może tak być.

arturro napisał/a:
gaz montuje sie aby oszczedzic kase na paliwie przy sporych przebiegach gdzie w aucie w ktorym klocki kosztuja kilka tys zlotych mija imo sie z celem lpg.
może właśnie na te klocki chce zaoszczędzić.

Czy bogatym nie wolno oszczędzać ??? Czy mają wyrzucać kasę w błoto, bo tego od nich wymaga społeczeństwo. Taka instalacja bawiła mnie do łez w czasach instalek II i III generacji. Obecnie to zupełnie inna bajka :) A nawet na naszym forum był temat zassany z forum włoskiego o instalacji z dodatkowym fluidem smarującym do GDi. Potrzeba matką wynalazku ;)

Robert napisał/a:
gdyby tak bylo to producenci wypuszczli by samochody "gazowe" a nie benzynowe...
A gdzie jest próg od którego auto jest już sportowe ? Czemu ludzie nawet tu na forum kupują 2.0, albo 2.5 V6 i zakładają gaz ? Mogliby sobie kupić 1.4, 1.6 lub 1.8 i nie zakładać.
A czemu ktoś jeździ Galantem EA samemu ? Przecież jak jeździ samemu to powinien mieć Seicento.
A czemu forumowicze kupują Legnum VR-4 ? Przecież mogą sobie kupić oddzielnie kombi i sportowy.



Odpowiedź: BO LUBIĄ, MOGĄ I ICH NA TO STAĆ !!!

Co innego kwestia gustu, a co innego decyzje podejmowane z pobudek finansowych.

krzychu - 24-12-2008, 12:06

Doleje oliwy ;)

Jeszcze chyba nikt nie wspomniał że gaz ma ponad 100 okatnów przez co można podnieść doładowanie oraz kompresje a i tak o spalaniu stukowym można pomarzyć. A tak to przy 95-ce zdarza się spalanie stukowe i ograniczenie mocy przez elektronikę.

Krzychu

Anonymous - 24-12-2008, 12:08

krzychu napisał/a:
Doleje oliwy ;)

Jeszcze chyba nikt nie wspomniał że gaz ma ponad 100 okatnów przez co można podnieść doładowanie oraz kompresje a i tak o spalaniu stukowym można pomarzyć. A tak to przy 95-ce zdarza się spalanie stukowe i ograniczenie mocy przez elektronikę.

Krzychu


Czy aby na pewno? :P
Nie chcę dalej wchodzić w grono chwilowo rozgoryczonych mitsumaniaków :)


WESOŁYCH ŚWIĄT!!!! :biggrin:

Robert - 24-12-2008, 12:20

cns80 napisał/a:
I ICH NA TO STAĆ !!!

wlasnie zakladaja gaz bo ich nie stac...z reszta sie zgadzam :wink:
Bo nie slyszalem wypowiedzi aa zalozylem gaz bo to podnosi moc i mam teraz lepsze osiagi...sorry... :?

krzychu - 24-12-2008, 12:36

jaceksu25 - tak na pewno ma ponad 100 oktanów, już nie mówiąc o dużo czystszym spalaniu się mieszanki gazowo powietrznej. Ale nie żebym był zwolennikiem gazu. Chodź ktoś mógłby zrobić silnik tylko na gaz z bezpośrednim wtryskiem do cylindra. Efekty by były bardzo dobre stopień sprężania dużo wyższy i moc dużo wyższa z tej samej pojemności.

Krzychu

Anonymous - 24-12-2008, 12:41

krzychu, nie o to mi chodziło :D
Skromnie powiem, czy aby na pewno nikt o tym wcześniej nie wspominał ? :)

cns80 - 24-12-2008, 12:45

Robert napisał/a:
wlasnie zakladaja gaz bo ich nie stac...
Instalka potrafi kosztować 16 tyś, a pewnie i więcej ;)
Robert napisał/a:
Bo nie slyszalem wypowiedzi aa zalozylem gaz bo to podnosi moc i mam teraz lepsze osiagi
Moja wypowiedź na forum nissana tak właśnie brzmi :D
Gaz założyłem, osiagi się poprawiły, a w kieszeni kilka zł zostało :P

Poza tym może ktoś zakłada gaz nie dla osiągów tylko dla ekologii.
A może nie podobają mu się zachowania szejków naftowych i wten sposób chce protestować (choć nie wiele to da, bo LPG=Liquid Petroleum Gas :) ).
Nie jest dla mnie wsią zakładanie gazu do EVO. Nie jest dla mnie wsią zakładanie gazu do S-klasy czy Bentley'a (choć czuję lekki niesmak ;) ). Nie jest dla mnie wsią zakładanie gazu do Kia Picanto. Jest dla mnie wsią nawieszanie spoilerów wycinanych piłką i robienie dyskoteki z auta. A jeśli chodzi o LPG to jest dla mnie wsią zakładanie instalacji najtańszej i nie dobranej do danego samochodu, np. zakładanie II gen. do V8 lub do GDi, albo zakładanie prostych polsko-włoskich sekwencji do 4,2 V8 :roll: Takie akcje poprostu muszą się źle skończyć :evil:

krzychu - 24-12-2008, 12:52

jaceksu25 napisał/a:
krzychu, nie o to mi chodziło :D
Skromnie powiem, czy aby na pewno nikt o tym wcześniej nie wspominał ? :)


:occasion5:

Krzychu

pawliku - 24-12-2008, 12:56

Bartek napisał/a:
pawliku napisał/a:
jaceksu25 napisał/a:
Czasami można ciekawe efekty osiągnąć na LPG,
Zgadzam sięz tobą ALE do tego samochodu LPG raczej nie pasuje :roll:



A myślisz, że do Galanta/Legnuma VR-4 pasuje?


I tu Cię zdziwię - Oryginalny japoński Workshop Manual przewiduje wersje napędzane LPG
mnie i tak nie przekonasz do gazu :) mój ojciec miał kiedyś felicje z gazem i jakoś pózniej klnął na ten gaz bo auto dostało muła i sie zaczął powoli sypać silnik
Anonymous - 24-12-2008, 13:00

pawliku napisał/a:
...mój ojciec miał kiedyś felicje z gazem i jakoś pózniej klnął na ten gaz bo auto dostało muła i sie zaczął powoli sypać silnik

jakiego koloru była ta felka?

karolgt - 24-12-2008, 13:01

tak krytykujecie gaz w samochodzie "sportowym". Jedna z osób na forum miała colta GTi, z założona sekwencja 4 - punktową (chyba tak to się nazywa), z tego co wiem to koszt instalacji 4tys zł, i może zamiast bezsensownego pisania czy sie opłacało czy nie, czy zepsuł ten samochod czy nie, powiem fakty:

benzyna - 142 konie
gaz - 139 koni

jest różnica w osiągach? różnica 3 konie to w sumie niepewność pomiarowa na poziomie 2,2 %

Piszecie o oszczędności - przeciez instalacje ktora zalożył nie była zrobiona za 1800 zł na promocji w szopie u szwagra :shock: Może miał do tego jakiś cel, powód, albo po prostu chciał sie przekonac czy gaz w EVO to dobry pomysl i czy sie da, odważył sie na to i tyle.

I jak napisał tomusn dochodzi do tego ze jeśli auto nie jest w 200% seryjne to odrazu "wiejski tunning", troche przesada bo jeszcze troche i założenie ALU 17 zamiast 15 będzie krytykowane.

pawliku - 24-12-2008, 13:01

bordo. teraz też ma bordo ale już bez gazu :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group