To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - [CY3A 1.8] turbienie

Pieniek - 10-01-2009, 21:15

gOnzo uzbrój się w nieco cierpliwość, poczekaj aż pod maskę Lancera trafi 2.0 TDI CR by Vw, nabądź taki egzemplarz i wtedy będziesz miał szerokie pole do popisu oraz niezmierzone zagony niutonometrów.
Cała reszta pomysłów jest totalnie nieopłacalna.
Pozdrawiam

krzychu - 10-01-2009, 21:16

Że co domontowują kompresory do wolnosącego silnika?? No odważny pomysł.

Krzychu

Trik - 10-01-2009, 21:16

Dzień jak codzień. :lol:
Czy teki kompresor byłteż w którejś Mazdzie?

g0nzo - 10-01-2009, 21:18

co za LOLE :P ja tu o doprowadzonej większej masie powietrza a ci o cholernych kompresorach w mazdzie czy co kolwiek : P ludzie nie bijcie :D

Pieniek, spoko loko, ze sportbacka zrobie RS7 i wtedy zobaczycie! :twisted:

krzychu - 10-01-2009, 21:18

g0nzo - ciągle upraszczasz nie tylko te parametry wpływają na moc. Spróbój odkręcić dolot i wydech (spadną opory powinno się poprawić napełnianie i opróżnianie cylindra) a w praktyce nie wiem czy silnik odpali.

Krzychu

Anonymous - 10-01-2009, 21:19

krzychu, poczekaj kilka minut, znajdę u siebie fotkę co zrobił mój znajomy z USA
g0nzo - 10-01-2009, 21:21

krzychu, mówię prosto bo chcę mówić prosto, nie chodzi tu o kwestię przerobu z dolotu aż na wylot. z resztą, mam dość.
piomic - 10-01-2009, 21:24

g0nzo napisał/a:
mam na zajęciach
To jest chyba klucz do zrozumienia...
krzychu - 10-01-2009, 21:25

W godzine 3 strony topicu to chyba jakiś rekord.

A tak na poważnie g0nzo nie bierz tego do siebie ale pomysł chybiony.

Krzychu

Anonymous - 10-01-2009, 21:26

Wstawił sobie do scion-a 2.4 supercharger kupiony zestawem ( toyoty TDR). Ma zmodyfikowane mapy. Jaką ma moc nie pytaj. Bo nie wiem.


krzychu - 10-01-2009, 21:29

Korbowód i tłoki wytrzymały? Bo przecież z założenia kompresor BARDZO wysila silnik. Zabiera coś koło 30% mocy ale daje jeszcze więcej tylko że zużycie silnika i elementów kompresora jest większe przez co rezygnuje się z rozwiązania. A w porównaniu z nowymi turbinami które już nie mają tak dużej dziury turbo nie ma już przewagi.

Krzychu

Anonymous - 10-01-2009, 21:31

Żyje i jeździ :) Za oceanem ludzie są odważniejsi - wynika to oczywiście z funduszy :D
krzychu - 10-01-2009, 21:34

Więcej samochodów też tam jezdzi przez co firmom opłaca się robić zestawy pod konkretny samochód. W europie to widać opłacalne tylko w bardzo popularnych modelach (głownie używanych do rajdów) np. do Seja 1,1 jest można się bawić jest tego dość sporo i duży bagaż doświadczeń innych.

Krzychu

Anonymous - 10-01-2009, 21:40

Jak widzisz można. Nie pamiętam kwoty ile to kosztowało. Nie była to jakaś zawrotna suma. Realne dla przysłowiowego Kowalskiego w USA :D
Montaż też bardzo prosty w porównaniu do turbiny. Myślę, że jak mocno poszukać to i do misków by się znalazły takie zestawy :biggrin:

[ Dodano: 10-01-2009, 21:41 ]
Tylko oczywiście podkreślam jeszcze raz- bez chipa to nie działa, bo inaczej utleniłby sobie silnik.

krzychu - 10-01-2009, 21:43

Kolejny problem w stanach jest 2,0 a nie 1,8 ;) Nie no dać się da no pewnie. Tylko jednych to cieszy inni mówią o opłacalności i problematyce nowatorskiego rozwiązania. Szczególnie że te silniczki to na razie nowości są nie to co np. 4G63

Krzychu



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group