[97-04]Galant EAxA/W - Wymiana amorków przód
Anonymous - 17-05-2010, 20:23
Keyaby to były dobre jak były robione w Japonii a teraz to już tylko na marce jadą. Jeżeli masz pewność że są made in japan to ok a jeżeli nie to zdecydowanie bardziej polecam tokico bo te są wszystkie na 100 % made in japan
fergul11 - 18-05-2010, 12:48
cerber napisał/a: | Keyaby to były dobre jak były robione w Japonii a teraz to już tylko na marce jadą. Jeżeli masz pewność że są made in japan to ok a jeżeli nie to zdecydowanie bardziej polecam tokico bo te są wszystkie na 100 % made in japan |
przednie dalej są made in japan , tylne kupowałem w irlandii i są robione przez pepików
Marcino - 28-05-2010, 00:34
Czy da rade wymienić amorki z przodu bez ściągaczy do sprężyn?
Myśle tu o podniesieniu zawieszenia jednym podnośnikiem samochodu drugim i rozkręcanie na samochodzie.
robertdg - 28-05-2010, 01:12
Marcino napisał/a: | Czy da rade wymienić amorki z przodu bez ściągaczy do sprężyn? | Nie, kup ściągacze i zrób to bez kombinacji, markowy komplet sciagaczy kosztuje juz od 70zł (YATO), z polskiego rzemiosła można dostać za okolo 50zł.
Twoja kombinacja nie przejdzie ze względu na dolny widelec amora, przechodzacy nad półośką.
fergul11 - 28-05-2010, 10:28
Marcino napisał/a: | Czy da rade wymienić amorki z przodu bez ściągaczy do sprężyn? |
w kwestii bezpieczeństwa JEŚLI CI JESZCZE PALCE MIŁE , UŻYJ ŚCIĄGACZY
kolaj6 - 07-06-2010, 13:03
Witam.
W ASO Bydgoszcz dostaniesz osłony amorów 102zł/szt. --- odboje amorków 87zł/szt.
Sporo więc też będę zmuszony szukać gdzieś indziej.
Podpinając się do tematu:
Ktoś wymieniał amorki w kujawsko-pomorskim albo podlaskim, ewentualnie gdzie podjechać żeby fortuny nie wydać, bo 80-zeta/szt w JC to trochę bogato.... Będę chyba zmuszony sam się do tego zabrać. Martwi mnie tylko czy dobrze je ustawię. Znalazłem na allegro 180zl/szt na przód i 160zł/szt tył- wszystko KAYABA EXEL-G. Najwyżej osłony i odboje zostawię stare.
Dodatkowo mam do wymiany prawy drążek kierowniczy. Myślałem że zrobię wszystko razem, koszt drążka 62zeta w JC.
Pozdro
Krzyzak - 08-06-2010, 07:50
dasz radę - ja wczoraj też zmieniałem amory w EA...
ustawienie to nie problem - tzn. sprężyna pasuje tylko w 1 pozycji, amorek w widelcu też
jedynie ustawienie górnego mocowania może być trochę trudniejsze, ale wystarczy wiedzieć, że śruba górnego mocowania (obojętnie która) musi być dokładnie w linii z ząbkiem na amortyzatorze
ściski do sprężyn są niezbędne
Hugo - 08-06-2010, 08:19
Krzyzak napisał/a: | wystarczy wiedzieć, że śruba górnego mocowania (obojętnie która) musi być dokładnie w linii z ząbkiem na amortyzatorze | Teraz piszesz Ile razy ja się nawyjmowałem amortyzatora żeby wreszcie zgrać górę z dołem
Krzyzak - 08-06-2010, 10:33
było zapytać - GG, maila itd. mam podane
Hugo - 08-06-2010, 15:19
Krzyzak napisał/a: | było zapytać - GG, maila itd. mam podane | Spoko. Wiedziałem, ze dam radę tylko nie wiedziałem kiedy mi się uda to zgrać
dawido - 16-06-2010, 19:41
witam
mam pytanie,
musze wymienic przod
i teraz kwestia taka:
czy przy wymianie bede musial potem jechac na zbierznosc?jesli mocowany do wachacza,
czy amor jest mocowany do piasty?
-zapytal mnie mechanior:)
help\
fj_mike - 16-06-2010, 19:43
dawido napisał/a: | czy przy wymianie bede musial potem jechac na zbierznosc?jesli mocowany do wachacza, |
nie będziesz musiał, ale szkoły są dwie, niektórzy robią zbieżność
dawido napisał/a: | czy amor jest mocowany do piasty? |
Jest mocowany do zwrotnicy.
EDIT
Do wahacza dolnego prostego, sorka, mój błąd.
kolaj6 - 23-06-2010, 13:27
MOCOWANY DO WACHACZA PROSTEGO ZA POMOCĄ WIDELCA
|
|
|