To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Wymiana amorków przód

Anonymous - 17-05-2010, 20:23

Keyaby to były dobre jak były robione w Japonii a teraz to już tylko na marce jadą. Jeżeli masz pewność że są made in japan to ok a jeżeli nie to zdecydowanie bardziej polecam tokico bo te są wszystkie na 100 % made in japan
fergul11 - 18-05-2010, 12:48

cerber napisał/a:
Keyaby to były dobre jak były robione w Japonii a teraz to już tylko na marce jadą. Jeżeli masz pewność że są made in japan to ok a jeżeli nie to zdecydowanie bardziej polecam tokico bo te są wszystkie na 100 % made in japan

przednie dalej są made in japan , tylne kupowałem w irlandii i są robione przez pepików

Marcino - 28-05-2010, 00:34

Czy da rade wymienić amorki z przodu bez ściągaczy do sprężyn?
Myśle tu o podniesieniu zawieszenia jednym podnośnikiem samochodu drugim i rozkręcanie na samochodzie.

robertdg - 28-05-2010, 01:12

Marcino napisał/a:
Czy da rade wymienić amorki z przodu bez ściągaczy do sprężyn?
Nie, kup ściągacze i zrób to bez kombinacji, markowy komplet sciagaczy kosztuje juz od 70zł (YATO), z polskiego rzemiosła można dostać za okolo 50zł.

Twoja kombinacja nie przejdzie ze względu na dolny widelec amora, przechodzacy nad półośką.

fergul11 - 28-05-2010, 10:28

Marcino napisał/a:
Czy da rade wymienić amorki z przodu bez ściągaczy do sprężyn?

w kwestii bezpieczeństwa JEŚLI CI JESZCZE PALCE MIŁE , UŻYJ ŚCIĄGACZY :!:

kolaj6 - 07-06-2010, 13:03

Witam.
W ASO Bydgoszcz dostaniesz osłony amorów 102zł/szt. --- odboje amorków 87zł/szt.
Sporo więc też będę zmuszony szukać gdzieś indziej.

Podpinając się do tematu:
Ktoś wymieniał amorki w kujawsko-pomorskim albo podlaskim, ewentualnie gdzie podjechać żeby fortuny nie wydać, bo 80-zeta/szt w JC to trochę bogato.... Będę chyba zmuszony sam się do tego zabrać. Martwi mnie tylko czy dobrze je ustawię. Znalazłem na allegro 180zl/szt na przód i 160zł/szt tył- wszystko KAYABA EXEL-G. Najwyżej osłony i odboje zostawię stare.

Dodatkowo mam do wymiany prawy drążek kierowniczy. Myślałem że zrobię wszystko razem, koszt drążka 62zeta w JC.
Pozdro

Krzyzak - 08-06-2010, 07:50

dasz radę - ja wczoraj też zmieniałem amory w EA...
ustawienie to nie problem - tzn. sprężyna pasuje tylko w 1 pozycji, amorek w widelcu też
jedynie ustawienie górnego mocowania może być trochę trudniejsze, ale wystarczy wiedzieć, że śruba górnego mocowania (obojętnie która) musi być dokładnie w linii z ząbkiem na amortyzatorze
ściski do sprężyn są niezbędne

Hugo - 08-06-2010, 08:19

Krzyzak napisał/a:
wystarczy wiedzieć, że śruba górnego mocowania (obojętnie która) musi być dokładnie w linii z ząbkiem na amortyzatorze
Teraz piszesz :D Ile razy ja się nawyjmowałem amortyzatora żeby wreszcie zgrać górę z dołem :)
Krzyzak - 08-06-2010, 10:33

było zapytać - GG, maila itd. mam podane :P
Hugo - 08-06-2010, 15:19

Krzyzak napisał/a:
było zapytać - GG, maila itd. mam podane
Spoko. Wiedziałem, ze dam radę tylko nie wiedziałem kiedy mi się uda to zgrać :D
dawido - 16-06-2010, 19:41

witam
mam pytanie,
musze wymienic przod
i teraz kwestia taka:
czy przy wymianie bede musial potem jechac na zbierznosc?jesli mocowany do wachacza,
czy amor jest mocowany do piasty?
-zapytal mnie mechanior:)
help\

fj_mike - 16-06-2010, 19:43

dawido napisał/a:
czy przy wymianie bede musial potem jechac na zbierznosc?jesli mocowany do wachacza,

nie będziesz musiał, ale szkoły są dwie, niektórzy robią zbieżność

dawido napisał/a:
czy amor jest mocowany do piasty?

Jest mocowany do zwrotnicy.

EDIT

Do wahacza dolnego prostego, sorka, mój błąd.

kolaj6 - 23-06-2010, 13:27

MOCOWANY DO WACHACZA PROSTEGO ZA POMOCĄ WIDELCA


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group