To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant/Legnum VR4 EC5A/W 97-02 - AYC - niepoprawne działanie

jkrzysztof80 - 20-01-2010, 22:21

Fakt płyn był na minimum, jak dolałem to i poprawiło się działanie AYC. Dziwne trochę czy to możliwe?
marexi - 14-05-2010, 05:13

JAk wymienic plyn albo gdzie? bo u mnie w Mitsubishi powiedzieli ze nie potrafia:/ a nowy czujnik lezy do wymiany i nie moze sie doczekac az bedzie juz w pompie... czy ktos ma jakis FAQ?
jkrzysztof80 - 14-05-2010, 10:41

byles w Zielone Gorze w mitsubishi? Tam powinni ci wymienic maja Lancery wiec nie powinno byc problemu
marexi - 14-05-2010, 11:51

Oni nie mogli w Zielonej Gorze znalzezc mi zarowki rezerwy do zegarow HC, troche sie boje tam do nich jechac:P
jkrzysztof80 - 14-05-2010, 14:07

zadzwon i zapytaj, ewentualnie Wroclaw ci zostaje tan napewno wymienia. Ja ciagle czekam na kabelek do kompa wiec mysle ze w krotce sam bede sobie wymienial :)
kris.n1 - 14-05-2010, 16:25

marexi daj znac jak wymienisz.

jkrzysztof80 wiesz może czy można jezdzić na całkowicie odłączonej pompie AYC?

marexi - 14-05-2010, 17:30

Zdania sa podzielone. Jedni mowia ze dostaje tylny dyfer w kosc i robi sie z tego droga impreza. Tzn mozna jezdzic ale nie mozna doprowadzic do uslizgu tylnych kol. A inni mowia ze mozna i to do woli, ja tam wole dmuchac na zimne i jak sie zaswieci kontrolka na czerwono od ayc to nie szaleje. Szkoda wydawac kilka tys na tylny dyfer skoro mozna za to kupic i tak droga juz benzynke:D
jkrzysztof80 - 14-05-2010, 20:40

kris.n1, tak jak marexi, pisze zdania są podzielone chociaż jak moja pompa walnęła to jechałem prosto to gości od mitsubishi podłączyli kompa, i z tego co mi powiedzieli że mogę normalnie śmigać że nic się nie stanie z tylnym dyfrem jedynie co to będzie mi tył zarzucało jak będę ostro śmigał na zakrętach :mrgreen: . Ale że byłem przyzwyczajony do AYC znalazłem używkę nie długo później i założyli i śmigam dalej. Z tego wynika że nic się nie stało z dyfrem. Więc moim zdaniem można, ale lepiej podjechać i to serwisu żeby odłączyli.
kris.n1 - 15-05-2010, 09:47

u mnie jest sprwa tego typu ze konczymy przerobke kiery na nasza strone i zaginela wiazka elektryczna od AYC tak wiec odłączone mam. za jakies dwa tygodnie bede mial auto gotowe i niewiem czy jezdzic czy czekac az znajda sie kabelki.
jkrzysztof80 - 15-05-2010, 12:11

Najlepiej jak byś podłączył VR-kę do kompa i rozłączył pompę, jeśli nie masz jak to może jednak przeczekaj, u mnie jak padło to zaraz jechałem do mitsubishi. Chyba że chcesz kombinować i jeździć powoli (ale jak można czymś takim jeździć po woli :mrgreen: ), ale pompa dostanie odrazu.
kris.n1 - 15-05-2010, 12:27

tak myślałem że lepiej przeczekać :| półtora roku czekania na furke a tu dalej zima przez pare kabelków :x
jkrzysztof80 - 15-05-2010, 14:23

kris.n1 napisał/a:
półtora roku czekania

aż tyle :shock: ?
Ja kupiłem i czekał tylko miesiąc a z tego względu też że miałem też Subaru Imprezkę, Subarynka poszła więc ubezpieczyłem Legnuma :) Mam jeszcze o tyle lepszą sytuację że nie muszę przerabiać :)

kris.n1 - 15-05-2010, 14:31

tyle czasu bo robimy w swoim warsztacie w wolnych chwilach a jak mowią szewc w podartych butach chodzi :doubt:
michal143 - 02-03-2012, 19:16

Panowie, wczoraj powstał mały problem, po uruchomieniu silnika i ruszeniu słychać dzwięk pompy, która pracuje przez kilka sekund potem konczy i mometalnie zapala sie czerwona kontrolka ayc, co myslicie?

bede wdzieczny za wasze opinie.

miłego

swinks_UK - 02-03-2012, 20:06

Prawdopodobnie "pressure switch valve" wyzionął ducha, albo zapowietrzony system.
Na początek bym wymienił płyn i odpowietrzył. To tylko 1 litr.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group