Galant/Legnum VR4 EC5A/W 97-02 - LPG 4g VR4
adaxo - 14-04-2011, 22:26
To jest Twoje auto? http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=11618
Jeśli tak to czy jest OK? zadowolony? jak ciśnienia przy WOT?
Co do PLPynton, chodzi mi o Jego dokładną konfigurację (szczególnie reduktory) i generalnie czy jest zadowolony i ew co by polecił jak by teraz zakładał LPG (jeśli się oczywiście nadal tym tematem interesuje).
WIELKIE DZIEKI
Acha i jeszcze coś, gdzie najlepiej się wwiercić?
nabassu - 15-04-2011, 00:07
zrobil juz 100tys na gazie jesli mnie pamiec nie myli.
a auta nie szanuje raczej. serwisow oczywiscie pilnuje, ale paluje niemilosiernie.
wszystko gra i buczy.
w moim jest ta sama instalacja, jak narazie od 3tys no problem.
wiercone w kolektor po widocznej stronie.
roch_27 - 15-04-2011, 07:44
adaxo napisał/a: | Co do PLPynton, chodzi mi o Jego dokładną konfigurację (szczególnie reduktory) i generalnie czy jest zadowolony i ew co by polecił jak by teraz zakładał LPG (jeśli się oczywiście nadal tym tematem interesuje).
WIELKIE DZIEKI |
Jakiś czas temu rozmawiałem z SebastianemS, z forum LPG i polecał taki zestaw :
Stag 300-6 Plus
2x Magic III
6x 1 Hana2000
Rafał (Pepi) ma prawie identyczną instalkę - prawie bo ma inne wtryski Magic Jet.
pozdro
Anonymous - 15-04-2011, 13:16
Gazownik ze szczecina ten co ma Vr4 i ten który zakładał do mnie gaz, ma w przedliftowym VR4
Stag 300-6 plus
2x KME silver
6x magic jet
no i wiadomo butla w kole.
podstawa to dobry gazownik który ogarnie to wszystko, reszta to już tylko graty które są zamienne i każdy wybiera to co lubi
rosomak1983 - 16-04-2011, 15:12
Derpin napisał/a: | Gazownik ze szczecina ten co ma Vr4 i ten który zakładał do mnie gaz, ma w przedliftowym VR4
Stag 300-6 plus
2x KME silver
6x magic jet
no i wiadomo butla w kole. |
sory ale taki zestaw do VR6 to bida z nędza...
Derpin napisał/a: | reszta to już tylko graty które są zamienne i każdy wybiera to co lubi |
co za bzdura... najwazniejsze w działaniu instalcji sa własnie stabilne wartosci cisnien itp które zapewni tylko dobry reduktor i wtryski.
Na instalcji LPG nie warto oszczedzać tym bardziej do VR6
adaxo - 16-04-2011, 15:23
rosomak1983 napisał/a: | Derpin napisał/a: | Gazownik ze szczecina ten co ma Vr4 i ten który zakładał do mnie gaz, ma w przedliftowym VR4
Stag 300-6 plus
2x KME silver
6x magic jet
no i wiadomo butla w kole. |
sory ale taki zestaw do VR6 to bida z nędza...
Derpin napisał/a: | reszta to już tylko graty które są zamienne i każdy wybiera to co lubi |
co za bzdura... najwazniejsze w działaniu instalcji sa własnie stabilne wartosci cisnien itp które zapewni tylko dobry reduktor i wtryski.
Na instalcji LPG nie warto oszczedzac. |
Ja chce zalozyc LPG do VR4, nie VR6
No i własnie tu zaczynają się schody, wg opisu KME Silver turbo obsłuży 260 KM (ma byc jak już x2), a poza tym wszystkie proponowane reduktory (Magic 3, AC-R01, KME silver) maja wejście gazu na 6 mm a polecane jest 8 które jest w GeniusMax i Genius MB1500.
Naprawdę ciężki orzech do zgryzienia.
[ Dodano: 16-04-2011, 15:58 ]
Zapraszam na dalsza dyskusje do mojego wątku o gazowaniu VR4
http://forum.mitsumaniaki...p=860757#860757
Anonymous - 16-04-2011, 22:22
rosomak1983, nie będę polemizował z teoretykiem. Wiem co ma włożone gościu który gazuje auta, wiem jak to jeździ w VR4 i widziałem odczyty ze staga.
wyderka - 16-04-2011, 23:45
Derpin w sumie ok tylko te wtryski to sobie można o tu wsadzić
rosomak1983 - 17-04-2011, 12:36
Cytat: | rosomak1983, nie będę polemizował z teoretykiem |
no nie ma co polemizowac. niemal najtańsze wtryski i reduktory... do topowej wersji o duzej mocy...
deejay - 18-04-2011, 18:46
Osobiscie w moim zwykłym V6 posiadam Staga 300-6 Plus i reduktor Scorpion GT do 350 KM i jak na razie jest super
Reduktor
Kamil_Ziomek - 06-06-2011, 08:39
Rosomak ma racje. Nie spalisz paliwa to spalisz zawory
ksiadz - 08-09-2011, 20:10
Temat troszké leży, ale chciałme go odświeżyć.
W sobotę jadę zakupić drugiego Galanta w mojej histori
Tym razem, po 2.5 V6, padło na VR4, z wiadomych względów
Chcę go również zagazować jak poprzednika. I tu pojawia się pytanie. Jak i gdzie?
Poprzednie autko montowane było we Wrocławiu, instalacja PRINS. Jak do tej pory jeździ bez najmniejszych problemów, czyli już około 3 lat z hakiem.
Wysłałem do tego samego gazownika zapytanie o instalację do VR4 i otrzymałem taką oto odpowiedź:
STAG 300 ISA 2, wtryskiwacze HANA niebieskie, dwa reduktory AC R01 ( lub podobne - zależy jakie wejdą ). Koszt 4400 zł.
Czy jest to coś co można ładować do autka czy jednak co innego zaproponować?
Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi.
Ksiadz
Kamil_Ziomek - 11-09-2011, 15:03
Przynajmniej gość chyba się coś zna jak nie próbuje wcisnąć jednego reduktora o wydajności np do 300KM. Ja niestety nie znam się na lpg na tyle żeby coś doradzić ale wydaje mi się że wszytko powinno być odpowiednio dobrane : przewody o odpowiednim przelocie , wtryski które potrafią zaspokoić zapotrzebowanie silnika na paliwo i to chyba najlepiej z zapasem 30-40 %. Znajomi mają sterownik staga i nikt na niego nie narzeka choć najwięcej zależy od umiejętności instalatora.
ksiadz - 11-09-2011, 18:17
Super.
Dziękuję za odpowiedzi i pomoc.
Owczar - 17-09-2011, 22:45
Do tego faro 13mm, wielozawor ekstra, 2 elektrozawory. Te ACR01 są dość nowe i na forum LPG dziwnie je polecają, czyżby AC robiło upusty dla polecających? Ja bym chyba wziął 2 razy KME GOLD. A najważniejsza i tak będzie instalacja zgodnie ze sztuką. Krótkie przewody, nawierty w kolektorach przykręcanych do głowic koło wtrysków PB, a nie tam gdzie wygodnie.
|
|
|