Galant VR4 E88A 92-96 - Skrzynia
Wojciech Bogacz - 01-05-2011, 19:32
Już się obawiałem, że wyjęcie tej skrzyni będzie przedstawiać jaki¶ poważniejszy problem ale jak sobie tak porozmawiałem dzi¶ z moim s±siadem to dowiedziałem się, że takowego nie będzie Wielokrotnie wyjmował skrzynie w różnych sprzętach bez kanału więc wie co robi.
Druga sprawa - kolor oleju w skrzyni (metaliczno-biały) oraz szybko¶ć pogorszania się stanu skrzyni ponoć sugeruje, że rozleciało się jakie¶ łożysko. Wie¶ci to o tyle dobre, że jest to najtańsze )) Jak się jednak rozbierze wszystko to będzie wiadomo co trzeba.
Na razie jednak jeszcze dwa dni odpoczynku i trzeba jechać z tym koksem.
[ Dodano: 07-05-2011, 01:12 ]
Wiem, że piszę sam pod sob±, ale jako¶ uwagę trzeba zwrócić a sprawa istotna.
Okazało się, że pasuje zmienić w najgorszym przypadku synchronizator i sprzęgiełko dwójki a także widełki tych biegów.
Tutaj pytanie - wiemy, że do E88A zdobyć takie rzeczy poza serwisem to cud - no więc czy może w innych skrzyniach były elementy, które by spasowały ? Np. synchronizatory ? Chociaż tutaj od dwójki akurat jest dwupier¶cieniowy więc inny - te od biegów 1,3,5 wydaj± się identyczne...
Podobnie koła zębate - jakby się od dwójki i jedynki nadało od czego¶ innego to byłoby ¶wietnie...
No więc panowie ? Da się co¶ zaadaptować czy kto¶ poratuje skrzyni± ?
|
|
|