To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Sworzeń wahacza

Hornet - 01-09-2018, 13:06

Hornet napisał/a:
Comfort

To ten schemat będzie pasował :)
Tu masz cały "spis treści":
http://mitsubishi-motors....6class%3DLNJEL6

piotrkwi - 03-10-2018, 20:38

Hej mały powrót do tematu, jakiego producenta polecacie takie tuleje do wahacza (potrzebuje na tył).
p03 - 12-03-2019, 11:31

Podpinam się, tylko ja na przód (na razie ;) ).
piotrkwi - 12-03-2019, 11:39

Ja kupiłem takiego producenta - FEBI BILSTEIN, przejechałem ponad 5 tys i jest OK.
Dokładnie kupiłem takie coś:
https://www.iparts.pl/pp,...124-995872.html

i

https://www.iparts.pl/pp,...133-995879.html

Hornet - 12-03-2019, 16:25

Od lipca też mam FEBI i póki co jest ok.
przemekm - 26-03-2019, 20:01

Właśnie jestem w trakcie wymiany sworzni i tulei przednich wahaczy.

Nowe sworznie są w paczce razem z pierścieniem zabezpieczającym (marka 555), ale na tych które są aktualnie założone (fabryczne?) nie widzę tych pierścieni - guma dochodzi do samego wahacza.

Czy ktoś miał tak samo? Trochę te stare części są już zmęczone i nie widać dokładnie gdzie się kończy sworzeń a zaczyna wahacz, a nie chce na prasie nic uszkodzić jak się okaże, że wyciskam z założonym pierścieniem, który wszystko blokuje.

zbychu74 - 26-03-2019, 21:11

przemekm napisał/a:
Właśnie jestem w trakcie wymiany sworzni i tulei przednich wahaczy.

Nowe sworznie są w paczce razem z pierścieniem zabezpieczającym (marka 555), ale na tych które są aktualnie założone (fabryczne?) nie widzę tych pierścieni - guma dochodzi do samego wahacza.

Czy ktoś miał tak samo? Trochę te stare części są już zmęczone i nie widać dokładnie gdzie się kończy sworzeń a zaczyna wahacz, a nie chce na prasie nic uszkodzić jak się okaże, że wyciskam z założonym pierścieniem, który wszystko blokuje.


W oryginale nie ma pierścienia.

przemekm - 27-03-2019, 00:03

zbychu74 napisał/a:
W oryginale nie ma pierścienia.


Dzięki za odpowiedź. Oczywiście masz rację, w oryginalne nie ma pierścienia. Po rozwaleniu starej gumy mylący może być właśnie pierścień od niej, który dochodzi do samego wahacza - ale on w żaden sposób nie trzyma całości sworznia.

Przy samodzielnym montażu polecam nałożyć dużo smaru na tą mniejszą tuleję - pomaga to żeby kołnierz gumy sam się dobrze 'wywinął' z obu stron.

Jeszcze jedno pytanie odnośnie pierścieni: Macie jakiś patent na sprawne zakładanie tych poniżej? Na szybko nie chciał wejść, jutro do niego wracam.

zbychu74 - 27-03-2019, 04:26

Pierścień powinien wejść bez problemu,on jest sprężysty i jak go naciągasz to on dość dużo wytrzymuje zanim pęknie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group