[02-06]Lancer CS0 - Sworzeń wahacza
Hornet - 01-09-2018, 13:06
Hornet napisał/a: | Comfort |
To ten schemat będzie pasował
Tu masz cały "spis treści":
http://mitsubishi-motors....6class%3DLNJEL6
piotrkwi - 03-10-2018, 20:38
Hej mały powrót do tematu, jakiego producenta polecacie takie tuleje do wahacza (potrzebuje na tył).
p03 - 12-03-2019, 11:31
Podpinam się, tylko ja na przód (na razie ).
piotrkwi - 12-03-2019, 11:39
Ja kupiłem takiego producenta - FEBI BILSTEIN, przejechałem ponad 5 tys i jest OK.
Dokładnie kupiłem takie coś:
https://www.iparts.pl/pp,...124-995872.html
i
https://www.iparts.pl/pp,...133-995879.html
Hornet - 12-03-2019, 16:25
Od lipca też mam FEBI i póki co jest ok.
przemekm - 26-03-2019, 20:01
Właśnie jestem w trakcie wymiany sworzni i tulei przednich wahaczy.
Nowe sworznie są w paczce razem z pierścieniem zabezpieczającym (marka 555), ale na tych które są aktualnie założone (fabryczne?) nie widzę tych pierścieni - guma dochodzi do samego wahacza.
Czy ktoś miał tak samo? Trochę te stare części są już zmęczone i nie widać dokładnie gdzie się kończy sworzeń a zaczyna wahacz, a nie chce na prasie nic uszkodzić jak się okaże, że wyciskam z założonym pierścieniem, który wszystko blokuje.
zbychu74 - 26-03-2019, 21:11
przemekm napisał/a: | Właśnie jestem w trakcie wymiany sworzni i tulei przednich wahaczy.
Nowe sworznie są w paczce razem z pierścieniem zabezpieczającym (marka 555), ale na tych które są aktualnie założone (fabryczne?) nie widzę tych pierścieni - guma dochodzi do samego wahacza.
Czy ktoś miał tak samo? Trochę te stare części są już zmęczone i nie widać dokładnie gdzie się kończy sworzeń a zaczyna wahacz, a nie chce na prasie nic uszkodzić jak się okaże, że wyciskam z założonym pierścieniem, który wszystko blokuje. |
W oryginale nie ma pierścienia.
przemekm - 27-03-2019, 00:03
zbychu74 napisał/a: | W oryginale nie ma pierścienia. |
Dzięki za odpowiedź. Oczywiście masz rację, w oryginalne nie ma pierścienia. Po rozwaleniu starej gumy mylący może być właśnie pierścień od niej, który dochodzi do samego wahacza - ale on w żaden sposób nie trzyma całości sworznia.
Przy samodzielnym montażu polecam nałożyć dużo smaru na tą mniejszą tuleję - pomaga to żeby kołnierz gumy sam się dobrze 'wywinął' z obu stron.
Jeszcze jedno pytanie odnośnie pierścieni: Macie jakiś patent na sprawne zakładanie tych poniżej? Na szybko nie chciał wejść, jutro do niego wracam.
zbychu74 - 27-03-2019, 04:26
Pierścień powinien wejść bez problemu,on jest sprężysty i jak go naciągasz to on dość dużo wytrzymuje zanim pęknie.
|
|
|