Chcę kupić Lancera! - Mitsubishi Lancer z USA
jaca71 - 27-11-2009, 15:57
W Lancerze jest najprostszy system - drze się tylko że, w którymś kole jest za mało powietrza. Ale w którym musisz sam sprawdzić biegając koło samochodu
gzesiolek - 27-11-2009, 16:09
ECLIPS napisał/a: | sam wiesz z własnego doswiaddczenia ile wynegocjowałes u dilera-same pierduły warte 3tys,inni tez mało wiecej lub prawie nic poza dywanikami |
Jak do auta za 60tys wynegocjowalem lakier plus pierdulki to nadal uwazam ze wprawny negocjator do auta za 90tys wynegocjuje lakier + spojler...
ECLIPS napisał/a: | sam sobie odpowiedziałes ze silnik 2,0 mivaca jest taki jak w wersji RI... a nie jak piszesz 1,8 |
Polecam nauke czytania ze zrozumieniem... nigdzie nie napisalem ze w RA jest ten sam silnik... zreszta Krzychu dobrze uszczegolowil wiec przeczytaj (ze zrozumieniem) jego posta...
Gratuluje zdolnosci to pojscia w zaparte i wymyslania coraz nowych argumentow chocby nie bylo w nich krzty prawdy
Tak czy siak nadal nie wiem o czym dyskutujemy
Anonymous - 29-11-2009, 21:20
gzesiolek napisał/a: | ECLIPS napisał/a: | sam wiesz z własnego doswiaddczenia ile wynegocjowałes u dilera-same pierduły warte 3tys,inni tez mało wiecej lub prawie nic poza dywanikami |
Jak do auta za 60tys wynegocjowalem lakier plus pierdulki to nadal uwazam ze wprawny negocjator do auta za 90tys wynegocjuje lakier + spojler...
ECLIPS napisał/a: | sam sobie odpowiedziałes ze silnik 2,0 mivaca jest taki jak w wersji RI... a nie jak piszesz 1,8 |
Polecam nauke czytania ze zrozumieniem... nigdzie nie napisalem ze w RA jest ten sam silnik... zreszta Krzychu dobrze uszczegolowil wiec przeczytaj (ze zrozumieniem) jego posta...
Gratuluje zdolnosci to pojscia w zaparte i wymyslania coraz nowych argumentow chocby nie bylo w nich krzty prawdy
Tak czy siak nadal nie wiem o czym dyskutujemy |
hej
miałem juz nie odpisywac ale skoro ciagniesz ten temat prosze bardzo
moze i wynegocjuje spoiler tylny ale raczej tez niski za kilkaset złotych i lakier
co do czytania ze zrozumieniem,wyrwales tekst z kontekstu i nie wiem co chcesz udowodnic
pisales ze 1,8 to odpowiednik 2,0 owszem jest,ale takze 2,0 jest odpowiednikiem 2,0 wersji RI... i takie jest moje zdanie ze ten silnik 2,0 miveca jest bliższy 2,0 miveca RI...
piszesz ze
Cytat: | dla mnie podobienstwo ogranicza sie do pojemnosci... technologicznie to MIVEC wolnossacy tej samej generacji co 1,8, a w RA turbodoladowany... |
wiec tobie odpisałem 1800cm to nie 2000cm ,wersja o której piszemy ta z ogloszenia ma 2000cm i pojemnosc jest taka jak w wersji 2000 RI.....
wiec zarzucanie komus braku czytania ze zrozumieniem raczej tyczy sie ciebie
Cytat: | Gratuluje zdolnosci to pojscia w zaparte i wymyslania coraz nowych argumentow chocby nie bylo w nich krzty prawdy |
akurat to nie ja pisalem o wymianach czujnikow,meiniech przesiedlenczych,stargowaniu sie z ceny na 4tys.$ itp
o czym piszemy ??
o wszystkim i o niczym
[ Dodano: 29-11-2009, 20:46 ]
jaca71 napisał/a: | ECLIPS napisał/a: | co wymieniac czujniki ???
a jak zmieniasz olej w silniku to zmieniasz silnik ???
pomysl co piszesz
nawet jak uszkodzisz to idziesz do salonu i zamawiasz pod numer vin i dostajesz taki jak potrzeba
|
Piszemy o czujnikach ciśnienia w kołach.
Na 99% czujniki są na amerykańska częstotliwość (sprawdzę w instrukcji na końcu są certyfikaty zgodności z normami i porównam z polskimi/europejskimi) zabronioną w Europie. Wniosek jest taki że nawet jeśli zamówisz w ASO po VIN to jeśli jest tak jak piszę to Ci nikt tego nie zamontuje. Z drugiej strony czujnik na europejską częstotliwość może się nie sparować z odbiornikiem.
A co do wymiany czujnika przy zdejmowaniu opony - w instrukcji jest wyraźnie napisane żeby tak postępować ECLIPS napisał/a: | 25000+8-13%=27500 licze z 10%
upust dostaniesz max 2 ,ceny obnizone z powodu recesji i salony nie maja duzych marż
z 27x2,8=75 tys
cło 10%
akcyza 18,6%
vat 22%
cena 123 tys | .
Hola, hola. Dlaczego porównujesz amerykański samochód z polskim w Polsce a nie np. w USA? Porównaj amerykański w USA z europejskim w Polsce. Nawet z Twoim wyliczeniem to jest cena 75tys. zł Za GTS'a (2,4 MIVEC) - chyba darmo
A co do bicia piany, to wskoczyłeś, rzuciłeś hasło, wyszło głupio i... Nie potrafisz sie do błędu przyznać
Nie da się porównać 2 letniego samochodu (rok produkcji najprawdopodobniej 2007) po dwóch zdarzeniach drogowych (tylko jedno udokumentowane) porównywać z salonowym samochodem. |
widze ze nie wiesz jak ten czujni wyglada i piszesz jakies bzdury
czujnik jest troche wiekszy niz wentyl i sam bez zadnego problemu jego wkrecisz
jezeli nie ma w wersi opcji zamowienia czujnikow to nie ma mozliwosci przy zamowieniu według nr.vin auta z usa dostania czujnika od wersji europejskiej bo takich nie ma i nie widze sensu w twoim pisaniu.
w wiekszosci aut z czujnikami trzeba przestrzegac zasady polozenia czujnikow,zaznaczasz sobie na feldze gdzie byla orginalnie zamontowana i masz spokój,nie ma czegos takiego jak pisal krzychu o kosztach co roku 2x150zl w celu zaprogramowania-kolejne pisanie o czym o czym nie ma sie pojecia
odbiornik jest jeden centralny i 4 nadajniki w kadym kole po 1 z pamiecia polozenia
czujniki a albo przyklejane do felgi od wewnatrz albo zintegrowane z wentylem i sa jak 1 czesc
co do programowania to serwis lub dobry elektronik samochodowy z komputerem
zadnych wymian czujnikow z wymiana opon lub zmiana na zimowe sie nie robi
gzesiolek - 30-11-2009, 00:32
ECLIPS napisał/a: | hej
pisales ze 1,8 to odpowiednik 2,0 owszem jest,ale takze 2,0 jest odpowiednikiem 2,0 wersji RI... i takie jest moje zdanie ze ten silnik 2,0 miveca jest bliższy 2,0 miveca RI...
piszesz ze
Cytat:
dla mnie podobienstwo ogranicza sie do pojemnosci... technologicznie to MIVEC wolnossacy tej samej generacji co 1,8, a w RA turbodoladowany...
wiec tobie odpisałem 1800cm to nie 2000cm ,wersja o której piszemy ta z ogloszenia ma 2000cm i pojemnosc jest taka jak w wersji 2000 RI.....
wiec zarzucanie komus braku czytania ze zrozumieniem raczej tyczy sie ciebie |
No coz... jesli silnik okreslasz tylko pojemnoscia... to jak widze nadal gramy "w zaparte"... a prosilem grzecznie i usilnie o przeczytanie (ze zrozumieniem) posta Krzycha:
krzychu napisał/a: | Proszę Was o czym Wy piszecie?? Przecież 2,0 i 1,8 w tych samochodach to jest TEN SAM SILNIK. Różnica jest kosmetyczna w skoku tłoka.
Silnik 2.0 w RalliArcie to wspólnego ma z 2.0 jedynie blok. Musisz zastosować inne tłoki, korbę i głowicę (silnik musi być odprężony do Turbo). Już nie mówię o wymuszeniu zastosowanie innych materiałów osprzętu i wieli innych rzeczy. |
Tlumacze lopatologicznie:
silnik 1,8 MIVEC 143KM w wersji EUR jest bardzo bliski do 2,0 MIVEC 153KM z wersji US - bo jest to praktycznie ten sam silnik...
niestety nie mozna tego powiedziec o Twojej tezie, czyli
ze ten silnik z wersji US jest blizszy do silnika wersji RA czyli 2,0 MIVEC Turbo 240KM...
Takie stwierdzenie i powolanie jeszcze do argumentacji ceny auta RA...
hmmm... pozostawie bez komentarza i wybacz, ze nie mam wiecej pytan... bo nie chce wnikac w tak pokrecony tryb rozumowania...
Wlasnie takimi wydumanymi argumentami jak pisanie ze ten US jest bliski RA w Polsce robisz ludziom wode z mozgu miast dac im wybor...
Ja juz dawno bym odpuscil gdybys do glupot sie przyznal, co by ludzie jasnosc mieli...
a tak to piszemy nadal...
Zeby nie bylo ze sam ide niepotrzebnie w zaparte to tak jak wspomnialem wczesniej uwazam ze auto z aukcji tu przedstawionej w tej wersji wyposazenia z silnikiem 1,8 ale nowka funkiel i z wszystkim przystosowanym do naszych drog kosztuje ok. 100tys brutto... i jak powyzsze auto by bylo dokaldnym odpowiednikiem tego i nie trzeba by bylo do niego nic dokladac to jego cena byla by atrakcyjna...
jaca71 - 30-11-2009, 08:49
ECLIPS,
Powiedz tylko dlaczego uparłeś się by wmawiać ludziom że GTS w USA to RA w Polsce?
Pomijając kwestię silnika (swoją drogą jakby mi trzy osoby powiedziały że mi z paszczy wali to bym się zastanowił i umył zęby) to GTS jest odpowiednikiem Instyla i już.
A czujników się czepiłem bo zrobiłeś z nich nie wiadomo jaki gadżet, jest to średni wynalazek. Tylko zauważ że w USA od 2007 roku nie jest to gadżet tylko obowiązkowe wyposażenie samochodu...
EDIT: Juz znam odpowiedź na pierwsze pytanie
Ty masz Lancera CSO w wersji RA z USA Tyle że w CY RA to nie to samo co Twój RA. Twój został faktycznie zastąpiony GTS'em ale do nowego RA to mu bardzo daleko... Ale RalliArt w USA i w Polsce to jest ten sam samochód.
krzychu - 30-11-2009, 09:13
ECLIPS napisał/a: |
w wiekszosci aut z czujnikami trzeba przestrzegac zasady polozenia czujnikow,zaznaczasz sobie na feldze gdzie byla orginalnie zamontowana i masz spokój,nie ma czegos takiego jak pisal krzychu o kosztach co roku 2x150zl w celu zaprogramowania-kolejne pisanie o czym o czym nie ma sie pojecia |
Pierwsze prosił bym przeczytać to co napisałem dokładnie, potem sprawdzić jakie mają doświadczenia ludzie w Outlanderach z USA (na 100% ten sam system czujników) a potem zarzucać mi "brak pojęcia".
Anonymous - 30-11-2009, 09:24
jaca71 napisał/a: | ECLIPS,
Powiedz tylko dlaczego uparłeś się by wmawiać ludziom że GTS w USA to RA w Polsce?
Pomijając kwestię silnika (swoją drogą jakby mi trzy osoby powiedziały że mi z paszczy wali to bym się zastanowił i umył zęby) to GTS jest odpowiednikiem Instyla i już.
A czujników się czepiłem bo zrobiłeś z nich nie wiadomo jaki gadżet, jest to średni wynalazek. Tylko zauważ że w USA od 2007 roku nie jest to gadżet tylko obowiązkowe wyposażenie samochodu...
EDIT: Juz znam odpowiedź na pierwsze pytanie
Ty masz Lancera CSO w wersji RA z USA Tyle że w CY RA to nie to samo co Twój RA. Twój został faktycznie zastąpiony GTS'em ale do nowego RA to mu bardzo daleko... Ale RalliArt w USA i w Polsce to jest ten sam samochód. |
mam RA... w wersji CSO nie przecze
nie wmawiam ze wersja gts usa i ra w polsce to ten sam model bo kazdy normalny o tym wie,ale jezeli ktos poruwnuje 1,8 do 2,0 to nie widze nie moznosci porownania 2,0 do 2,o na tym samym bloku tym bardziej ze ten ktos pisze jak wół ze
Cytat: | dla mnie podobienstwo ogranicza sie do pojemnosci... |
to albo ja jestem dupa z matematyki albo nie bo 2000=2000 i na powno nie jest 2000=1800cm
pojemnosc nie ma nic do turbo ,chyba ze ktos mysli inaczej ale to juz jego choroba
jezeli ktos sie uparł to raczej nie ja
moje pytanie było takie czy wersja gts z ogloszenia kosztuje powyzej 100tys (mowa o aucie salonowym)
wiemy ze gts i i.navi to praktycznie bliżniacze modele z tym tylko ze gts z ogloszenia ma troche dolozonych dodatkow i jezeli dodamy ceny dodatkow i wyszlo 99tys bez roznicy na silnik za ktory ja uwazam trzeba doplacic około 10 tys to cena koncowa takiego auta wyniesie powyzej 100tys i nie wiem co wy chcecie udowodnic :ze te dodatki daja gratis w usa i nic one nie a wartesami nakrecanie temat wymyslajac jakies bzdury o czujnikach,pilotach,zakazanych czestotliwosciach itp
próba wmówienia ze ja wmawiam ze model gts i ra a wy ze gts to 1,8 i.navi to ten sam samochód to szczyt waszej polemiki bo napisałem że
Cytat: | technologicznie to jest bliżej wersji ralliart a róznica miedzy wersja 1,8 i+navi a ralliartem to 30 tys zł
wiadomo nie jest to róznica samego silnika ale tak ogólnie
przyjmuje 10tys za silnik |
wiec nie wmawiajcie ze przekonuje ze to takie same modele.
czujniki owszem sa obowiazkowe ale nie darmowe i zeby to był sredni gadzet to by tego seryjnie nie montowali tak samo jak pasy bezpieczenstwa itp.
i na koniec jeszcze wmówisz ze bede chciał udowodnic ze moj silnik 2,4 to odpowiednik 2,0 w nowym RA
NIE TO CALKIEM INNY SILNIK
INNY BLOK,INNA POJEMNOSC
[ Dodano: 30-11-2009, 08:31 ]
GRZESIOŁEK
Cytat: | No coz... jesli silnik okreslasz tylko pojemnoscia... to jak widze nadal gramy "w zaparte"... a prosilem grzecznie i usilnie o przeczytanie (ze zrozumieniem) posta Krzycha: |
sam sobie przeczysz bo to ty napisałes pare postów wczesniej
Cytat: | dla mnie podobienstwo ogranicza sie do pojemnosci... |
to w koncu okresl sie bo jak chcesz poruwnywac silniki wzgledem pojemnosci czy mocy bo to kolosalna róznica
[ Dodano: 30-11-2009, 08:42 ]
krzychu napisał/a: | ECLIPS napisał/a: |
w wiekszosci aut z czujnikami trzeba przestrzegac zasady polozenia czujnikow,zaznaczasz sobie na feldze gdzie byla orginalnie zamontowana i masz spokój,nie ma czegos takiego jak pisal krzychu o kosztach co roku 2x150zl w celu zaprogramowania-kolejne pisanie o czym o czym nie ma sie pojecia |
Pierwsze prosił bym przeczytać to co napisałem dokładnie, potem sprawdzić jakie mają doświadczenia ludzie w Outlanderach z USA (na 100% ten sam system czujników) a potem zarzucać mi "brak pojęcia". |
nie intersuje mnie co pisza o otl....
piszemy o lancerze i nie zauwazyłem na forum w usa aby były z tym jakies duze problemy,wystepuja sporadycznie jak z kazdym innym syzstemem
widze ze najwiecej do powiedzenia maja ci co nigdy takich czujników w swoich autach nie mieli ale to norma w naszym społeczenstwie,bo lepiej powielac kto co napisał gdzies na płocie niz pisać rzeczowe wypowiedzi(chodzi mi o twoja wypowiedz w sprawie czujników bo inne wypowiedzi sa jak najbardziej w porzadku i sie nie obrazaj)
kazdy czuknik zamontowany a samochodzie jest zaprogramowany,potrafi czasami sie zawiesic,przy zmianie opon pokaze za małe cisnienie ale dopompowujesz pod wskazana wartosc i po krótkim czasie kontrolka gasnie.
jak ktos nie wierzy zapraszam do siebie i pokaze na czym polega działanie czujników cisnienia w kolach
krzychu - 30-11-2009, 09:47
ECLIPS napisał/a: |
kazdy czuknik zamontowany a samochodzie jest zaprogramowany,potrafi czasami sie zawiesic,przy zmianie opon pokaze za małe cisnienie ale dopompowujesz pod wskazana wartosc i po krótkim czasie kontrolka gasnie.
jak ktos nie wierzy zapraszam do siebie i pokaze na czym polega działanie czujników cisnienia w kolach |
Więc rozważasz zmianę opon na tych samych felgach i czujnikach (dla mnie to żadne rozwiązanie ponieważ 18 cali na zimę to trochę marny pomysł, druga sprawa zmiana opon na alusach nie jest zalecana - łatwo otrzeć felgę).
O programowaniu (2x 150zł na rok) mówię w wypadku zaopatrzenia się w drugi komplet felg i czujników wtedy musisz udać się do ASO i zaprogramować przy każdej zmianie opon (nie ma możliwości żeby zaprogramować na raz 8 czujników). Dlatego prosiłem o uważne przeczytanie tego co wcześniej napisałem.
jaca71 - 30-11-2009, 10:26
ECLIPS,
Ad silnik:
Silnik 1,8 to 4B10
Silnik 2.0 to 4B11
Silnik 2.0T to 4B11T
Silnik 2.4 to 4B12
Silnik 4B10 od 4B11 rózni sie tylko pojemnością, wałem i korbowodem. Blok jest ten sam głowica praktycznie ta sama, osprzęt ten sam.
Silnik 4B11 od 4B11T różni się wszystkim poza blokiem.
Ad. Czujnik:
Czujniki w Lancerze CY są zintegrowane z wentylem. Na forach USA nie piszą o problemach z czujnikami bo tam ludzie wymieniają je razem z przekładką, wymianą opon tak jak zaleca instrukcja. nawet nie wiedzą że to zostało zrobione. Płacą za to jakieś marne, psie pieniądze więc sobie tym głowy nie zaprzątają.
W Polsce ludzie kombinują tak jak to opisujesz, dlatego mają problemy.
W USA maja zdecydowanie inne podejście do eksploatacji samochodu. Tam ludzie nawet przez chwile nie zastanawiają się nad ciśnieniem w kołach. jeżdżą co 5000 lub 7500 mil do serwisu i o nic ich głowa nie boli. Dlatego dla bezpieczeństwa czujniki ciśnienia stały się obowiązkowe - nie są to jakieś niesamowite zabezpieczenia, na pewno nie da się ich porównywać z poduszkami powietrznymi.
W USA za czujniki nie płacisz nic. Znaczy płacisz tak samo jak za fotel kierowcy czy też wycieraczki przedniej szyby. Napiszę wprost jest to wyposażenie standardowe.
Ad. Cena silnika.
Jakoś nie widzę w cenniku żeby różnica między 1,5 a 1,8 w Polsce wynosiła 10kzł, dlatego nie uwierzę że za silnik 2.0 trzeba by w Polsce dopłacać takie pieniądze. Nudzisz się to sprawdź jaka jest różnica między silnikiem 1.8 a 2.0 w Russi tam takie silniki są dostępne.
gzesiolek - 30-11-2009, 11:15
ECLIPS, ECLIPS napisał/a: | to w koncu okresl sie bo jak chcesz poruwnywac silniki wzgledem pojemnosci czy mocy bo to kolosalna róznica |
nigdzie nie pisalem ze w ogole chce porownywac silniki... czy to pojemnoscia, czy moca...
calosc porownania wynika ze wspomnianej przez Ciebie roznicy w cenie...
mimo ze roznice miedzy silnikami sa minimalne, a co za tym idzie wartosc podobna...
na poparcie swoich slow o roznicy w cenie silnikow wyskoczyles z silnikiem z RA, mimo ze sama t-sprezarka tam zamontowana jest pewnie warta z 5-10tys PLN
jak Ci uswiadamiamy, ze to porownanie wziete z zakatkow niezbadanej logiki, zeby nie powiedziec mniej kulturalnie... to nam cytujesz nie wiem po co slowa ktore nijak maja sie do stwierdzenie, ze roznica miedzy 1,8 a 2,0 jest w tym przypadku minimalna...
gigant87 - 30-11-2009, 13:41
Panowie,
każdy z Was ma swoje zdanie i nie przekonujcie do niego innych ludzi. Wytykanie błędów i szukanie dziury w całym nie ma sensu.
Uważam, że dalsza dyskusja na ten temat będzie zbędna. Zapraszam do zakończenia tematu.
Gdy już ucichnie, posprzątam temat z niepotrzebnych postów.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
Anonymous - 01-12-2009, 10:20
krzychu napisał/a: | ECLIPS napisał/a: |
kazdy czuknik zamontowany a samochodzie jest zaprogramowany,potrafi czasami sie zawiesic,przy zmianie opon pokaze za małe cisnienie ale dopompowujesz pod wskazana wartosc i po krótkim czasie kontrolka gasnie.
jak ktos nie wierzy zapraszam do siebie i pokaze na czym polega działanie czujników cisnienia w kolach |
Więc rozważasz zmianę opon na tych samych felgach i czujnikach (dla mnie to żadne rozwiązanie ponieważ 18 cali na zimę to trochę marny pomysł, druga sprawa zmiana opon na alusach nie jest zalecana - łatwo otrzeć felgę).
O programowaniu (2x 150zł na rok) mówię w wypadku zaopatrzenia się w drugi komplet felg i czujników wtedy musisz udać się do ASO i zaprogramować przy każdej zmianie opon (nie ma możliwości żeby zaprogramować na raz 8 czujników). Dlatego prosiłem o uważne przeczytanie tego co wcześniej napisałem. |
co do zmiany rozmiaru opon na orginalnych felgach-zmiana nie powoduje blednego odczytu czujników.czujniki sprawdzaja CISNIENIE powietrza w kole a nie rozmiar i jezeli masz odpowiednie cisnienie nic sie nie dzieje
jezeli mamy zamiar uzywac 2 komplety felg to nalezy albo przekrecac czujniki z poprzednich felg (robota bez sensu ,chociaz z przekreceniem nie ma problemu ale trzeba zdejmowac opony z felg)albo dokupic 4 nowe czujniki i zaprogramowac(powinno sie dac zaprogramowac 2 kpl.czujnikow bez problemu ale za to nie recze,w suzuki mialem zaprogramowanych 5 kół i dzialalo bez problemu).
krzychu - 01-12-2009, 10:44
ECLIPS napisał/a: |
jezeli mamy zamiar uzywac 2 komplety felg to nalezy albo przekrecac czujniki z poprzednich felg (robota bez sensu ,chociaz z przekreceniem nie ma problemu ale trzeba zdejmowac opony z felg)albo dokupic 4 nowe czujniki i zaprogramowac(powinno sie dac zaprogramowac 2 kpl.czujnikow bez problemu ale za to nie recze,w suzuki mialem zaprogramowanych 5 kół i dzialalo bez problemu). |
Myślałem że mówimy o Mitsubishi a nie Suzuki. A żeby nie być goło słowny pokwapiłem się poszukać tych tematów
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
http://forum.mitsumaniaki...t=42932&start=0
Żeby nie czytać za dużo na tej stronie jest kwintesencja całego tematu:
http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=15
Nie mam zamiaru dalej udowadniać że jest tak a nie inaczej więc z mojej strony EOT.
A system w Lancerze i tak jest do kitu ponieważ nie podaje konkretnego ciśnienia tylko wykryje jak już jest flaka.... Więc żaden rarytas z tych czujników same problemy i koszty tylko.
Anonymous - 01-12-2009, 16:56
jaca71 napisał/a: | ECLIPS,
Ad silnik:
Silnik 1,8 to 4B10
Silnik 2.0 to 4B11
Silnik 2.0T to 4B11T
Silnik 2.4 to 4B12
Silnik 4B10 od 4B11 rózni sie tylko pojemnością, wałem i korbowodem. Blok jest ten sam głowica praktycznie ta sama, osprzęt ten sam.
Silnik 4B11 od 4B11T różni się wszystkim poza blokiem.
Ad. Czujnik:
Czujniki w Lancerze CY są zintegrowane z wentylem. Na forach USA nie piszą o problemach z czujnikami bo tam ludzie wymieniają je razem z przekładką, wymianą opon tak jak zaleca instrukcja. nawet nie wiedzą że to zostało zrobione. Płacą za to jakieś marne, psie pieniądze więc sobie tym głowy nie zaprzątają.
W Polsce ludzie kombinują tak jak to opisujesz, dlatego mają problemy.
W USA maja zdecydowanie inne podejście do eksploatacji samochodu. Tam ludzie nawet przez chwile nie zastanawiają się nad ciśnieniem w kołach. jeżdżą co 5000 lub 7500 mil do serwisu i o nic ich głowa nie boli. Dlatego dla bezpieczeństwa czujniki ciśnienia stały się obowiązkowe - nie są to jakieś niesamowite zabezpieczenia, na pewno nie da się ich porównywać z poduszkami powietrznymi.
W USA za czujniki nie płacisz nic. Znaczy płacisz tak samo jak za fotel kierowcy czy też wycieraczki przedniej szyby. Napiszę wprost jest to wyposażenie standardowe.
Ad. Cena silnika.
Jakoś nie widzę w cenniku żeby różnica między 1,5 a 1,8 w Polsce wynosiła 10kzł, dlatego nie uwierzę że za silnik 2.0 trzeba by w Polsce dopłacać takie pieniądze. Nudzisz się to sprawdź jaka jest różnica między silnikiem 1.8 a 2.0 w Russi tam takie silniki są dostępne. |
ale jestes uparty
ale jezeli wzywasz mnie do tablicy to ci odpowiem
piszesz ze 4B10 =4B11 -twoje zdanie
4B11=4B11T- wiadomo ze literka T to turbo ale osprzet silnika to inna sprawa i turbo przy silniku nie zmienia jego klasyfikacji-moje zdanie
sam piszesz ze 1,8 a 2,0 rozni sie tym tym,tym,.....-praktycznie wszystkim
2,0 a 2,0 t rózni sie takze tym,tym,tym ... prawie wszystkim, tylko ze blok jest (chyba ) identyczny temu maja takie same oznaczenia fabryczne 4B11-4B11T- w przypadku dołozonej turbiny.
ad.czujników
czujnik kosztuje ok.30$szt wiec 120 $+programowanie z 50$ wcale nie jest psia kwota chyba że dla ciebie
przebywałem w usa sporo czasu i takich praktyk co ty mówisz nie zauwazyłem
nie wiem gdzie przeczytałes ze ja pisałem ze ludzie maja problemy w Polsce z czujnikami
porównanie czujnikow do srs jest nie na miejscu ale odpowiedz jest prosta :czujniki napewno zapewniaja w jakims % bezpieczenstwo na drodze(małym ale zawsze),napewno sa montowane ze wzgledów ekonomicznych(zużycie paliwa) i na pewno nie sa montowane tak sobie jako zbedny,bezużyteczny bajer (tak wnioskuje z twojej wypowiedzi) skoro jest obowiazek montowac w kazdym z 10mln.sztuk aut rocznie wychodzacych z fabryk .
ad.ceny
roznica cen miedzy 1,5 a 1,8 wynosi 5000zł
jak nie umiesz sam znalezc cen lancera w rosji to ci pomoge
roznica cen miedzy 1,8 a 2,0 wg.cen w rosji wynosi 89250rubli x0,10=8925zł
Mitsubishi Lancer X 1.8 774,333 р.
Mitsubishi Lancer X 2.0 863,583 р.
ceny w Rosji
[ Dodano: 01-12-2009, 16:13 ]
krzychu napisał/a: | ECLIPS napisał/a: |
jezeli mamy zamiar uzywac 2 komplety felg to nalezy albo przekrecac czujniki z poprzednich felg (robota bez sensu ,chociaz z przekreceniem nie ma problemu ale trzeba zdejmowac opony z felg)albo dokupic 4 nowe czujniki i zaprogramowac(powinno sie dac zaprogramowac 2 kpl.czujnikow bez problemu ale za to nie recze,w suzuki mialem zaprogramowanych 5 kół i dzialalo bez problemu). |
Myślałem że mówimy o Mitsubishi a nie Suzuki. A żeby nie być goło słowny pokwapiłem się poszukać tych tematów
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
http://forum.mitsumaniaki...t=42932&start=0
Żeby nie czytać za dużo na tej stronie jest kwintesencja całego tematu:
http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=15
Nie mam zamiaru dalej udowadniać że jest tak a nie inaczej więc z mojej strony EOT.
A system w Lancerze i tak jest do kitu ponieważ nie podaje konkretnego ciśnienia tylko wykryje jak już jest flaka.... Więc żaden rarytas z tych czujników same problemy i koszty tylko. |
w przeciwienstwie do ciebie przeczytałem tematy z 2 linków i wniosek jest jeden
nie ma zadnego problemu z czujnikami (strikto ze ma wade fabryczną) w zadnym wpisie z tych linków co podałes.
kazdy ale to kazdy z opisanych wątków ma uszkodzenie mechaniczne lub ktos zalozyl felgi zimowe bez czujnikow i sie dziwi czemu komputer ostrzega
zauważ również ze nikt z nich nie przekladał do nowych felg czujników z felg orginalnych a to jest najprostsze rozwiazanie po zmianie opon z zimowych na letnie lub odwrotni na org.felgach z czujnikami
w sumie to nawet nie rozumiem czemu napisałes ten post bo niby co nim chciałeś udowodnić ???
że uszkodzone czujniki ni działają-przeciez to normalna kolej rzeczy
[ Dodano: 01-12-2009, 16:16 ]
gigant87 napisał/a: | Panowie,
każdy z Was ma swoje zdanie i nie przekonujcie do niego innych ludzi. Wytykanie błędów i szukanie dziury w całym nie ma sensu.
Uważam, że dalsza dyskusja na ten temat będzie zbędna. Zapraszam do zakończenia tematu.
Gdy już ucichnie, posprzątam temat z niepotrzebnych postów.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia. |
świete słowa
z mojej strony prosiłbym o zamkniecie nic nie wnoszacej dyskusji
jaca71 - 01-12-2009, 18:41
ECLIPS napisał/a: | roznica cen miedzy 1,8 a 2,0 wg.cen w rosji wynosi 89250rubli x0,10=8925zł |
Mitsubishi Lancer X 1.8 Invite+ 812,175
Mitsubishi Lancer X 2.0 Invite+ 863,583
Źle się z Tobą rozmawia bo przekręcasz fakty, mieszasz wypowiedzi, nie czytasz co się do ciebie pisze
|
|
|