Outlander II GEN Techniczne - Chip tuning Kraków.
fufaj3 - 22-04-2010, 15:43
Ostatnio jak był naprawiany to sprawdzali ja i wszystko bylo ok. ale po naprawie zrobilem juz ponad 17000km i znowu plyn ubywa przy 20000 byl przeglad a teraz mam 25000km i plynu ponizej min
tomko - 22-04-2010, 15:54
co wiekszosc postow z tego tematu ma z nim wspolnego ?
Jackie - 22-04-2010, 21:45
fufaj3 napisał/a: | Czy każdego tak sprawdzacie ( pod wzgledem oszustwa ) |
Nie, zazwyczaj wychodzi to przy akcji zmiany oprogramowania (aktualnie zalecone dla Outlandera II przed liftem). Ale chyba zacznę....Tracę powoli wiarę w ludzi.
Pozdrawiam
KowaliK - 22-04-2010, 22:09
Jackie napisał/a: | fufaj3 napisał/a: | Czy każdego tak sprawdzacie ( pod wzgledem oszustwa ) |
Nie, zazwyczaj wychodzi to przy akcji zmiany oprogramowania (aktualnie zalecone dla Outlandera II przed liftem). Ale chyba zacznę....Tracę powoli wiarę w ludzi.
Pozdrawiam |
Mógłbyś napisać coś więcej na ten temat? O co dokładnie chodzi, jakieś znaczące zmiany?
dab - 22-04-2010, 22:34
Jackie napisał/a: |
Nie, zazwyczaj wychodzi to przy akcji zmiany oprogramowania (aktualnie zalecone dla Outlandera II przed liftem). |
czy jest na to obecnie jakas akcja serwisowa? mam auto z lipca 2008 i nikt mnie na akcje nie wzywal a na przegladzie dopiero co bylem (jakies 2 miesiace temu) wiec niepredko bede w serwisie...
Jackie - 22-04-2010, 22:38
KowaliK napisał/a: | Mógłbyś napisać coś więcej na ten temat? O co dokładnie chodzi, jakieś znaczące zmiany? |
dab napisał/a: | czy jest na to obecnie jakas akcja serwisowa? |
Z tego co wiem to tylko jakieś uaktualnienie ale zapytajcie Jackasu będzie wiedział więcej
Pozdrawiam
karol_alasz - 23-04-2010, 12:26
Jackie napisał/a: | zapytajcie Jackasu |
Kogo dokładnie?
Hubeeert - 23-04-2010, 12:42
jaceksu25
banzajek - 23-04-2010, 12:43
ZbigniewD napisał/a: | http://www.ttc.pl/
ten licznik programowań to jest jeden parametr w mapie ,który każdy tuner usunie bez problemu ,ale oczywiście zaraz tutaj napisze ci ktoś że jest to niemożliwe i zaraz wykryją program przy awarii spryskiwacza | Mogę poświadczyć że Dominik i Daniel naprawdę znają się na robocie. Może nie jest najtaniej ale przynajmniej konie od nich nie są wirtualne . Naprawdę poczujesz poprawę.
KowaliK - 23-04-2010, 14:15
Pisał już ktoś do jaceksu25? Co by milion razy o to samo nie męczyć chłopaka..
dab - 24-04-2010, 14:50
KowaliK napisał/a: | Pisał już ktoś do jaceksu25? Co by milion razy o to samo nie męczyć chłopaka.. |
pewnie wszyscy czekaja naCiebie Daj znac jak sie czegos dowiesz
Jackie - 26-04-2010, 21:46
ZbigniewD napisał/a: | taki ma to związek że samochód był z Twojego salonu prowadzony przez Twojego pracownika ,podaj email to wyśle ci zdjęcia które znalazłem w necie ,jeżeli nie lubisz cwaniactwa i jesteś prawym obywatelem to powinieneś wyciągnąć konsekwencje |
Nadal nie mam zdjęć...Tak jak pisałem w PW - nie akceptuję takiego zachowania i naprawdę chciałbym ten temat poruszyć. Raz jeszcze bardzo proszę o zdjęcia (muszę ustalić kto siedział za kierownicą, bo dziś wszyscy byli święci i nie przekraczali 60 km/h....)
Pozdrawiam
KowaliK - 27-04-2010, 12:25
dab napisał/a: | KowaliK napisał/a: | Pisał już ktoś do jaceksu25? Co by milion razy o to samo nie męczyć chłopaka.. |
pewnie wszyscy czekaja naCiebie Daj znac jak sie czegos dowiesz |
Odnośnie 2.0 to:
Cytat: | reprograming na gasnący zimny silnik przy ruszaniu |
konradx - 03-06-2010, 18:01
Witam wszystkich po raz pierwszy... tak sobie czytam ten post i zastanawiam się na czym dokładnie polegało "cwaniactwo" opisane przez Jackie? wgranie mapy jest nielegalne... patrz Pan to coś nowego:
w lutym br. odebrałem nowego Outka II 2.0TDI a Pan sprzedawca z salonu i Pan "kierownik ASO" proponowali wgranie nowej mapy za 1.5kPLN w "zaprzyjaźnionej" stacji - bo oryginalny chip (box) MMC jest słaby a kosztuje 5kPLN... na pytanie co z gwarancją, czy nie będzie kłopotów, dowiedziałem się, że 70% Outków jeżdżących po polskich drogach ma wgraną "legalnie" mapę przez ASO i że jest "ciche porozumienie" między ASO, żeby przeprowadzać naprawy gwarancyjne w takich przypadkach... bo przecież MMC zapłaci...
Finalnie nie zgodziłem się na mapowanie zaproponowane przez ASO, bo serwis w Poznaniu mi odradził a że outek służbowy utrata gwarancji mogła by się źle skończyć
a teraz do sedna - z czystej ciekawości: jak bym podjechał do ASO w Białymstoku ze zmienionym oprogramowaniem przez inne ASO pt. naprawa gwarancyjna - to co byście Panowie zrobili... rozumiem, że odesłali mnie z kwitkiem na lawecie?
Hiszpan - 03-06-2010, 18:56
konradx napisał/a: | dowiedziałem się, że 70% Outków jeżdżących po polskich drogach ma wgraną "legalnie" mapę przez ASO i że jest "ciche porozumienie" między ASO, żeby przeprowadzać naprawy gwarancyjne w takich przypadkach... bo przecież MMC zapłaci... | Niezłe, ale szczerze mówiąc pierwszy raz o tym słyszę.
Trzeba było poprosić o jakiś glejt z ASO potwierdzający to co Pan "kierownik ASO" mówił, bo "na gębę" to można cuda zdziałać.
Poza tym, - MMC zapłaci, a co w przypadku gdy MMC nie zapłaci? Ciekawe czy koszt naprawy Pan "kierownik ASO" wziąłby na siebie, ew. swoją firmę.
Szczerze wątpię.
Inną sprawą jest te 70% mapowanych silników. No chyba, że nawet na forum ktoś nie chce się chwalić.
Może zrobić ankietę?
Poza tym to witamy na forum
|
|
|