To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Archiwum - CARI 1.8 115

Anonymous - 05-02-2010, 21:49

Co do drugiego ogłoszenia: Moc: 115 KM (85 kW), Pojemność skokowa: 1600 cm3, !?
tasman1988 - 22-02-2010, 15:50

Prosze o ocene
http://allegro.pl/show_item.php?item=932775107
http://otomoto.pl/mitsubi...-C11432387.html
co o nich sadzicie o ich stanie i cenach?

Saqu - 24-02-2010, 17:19

w tej pierwszej cari jest troche nie zgodność z opisem, nie ma elektrycznych lusterek i nie wiadomo czy 4 szyby elektryczne czy tylko 2 :P
Na prawej stronie przednie, tylne drzwi i błotnik na wysokości klamki wygląda jak by była rysa dosyć głęboka, na moje oko opony z przodu i z tyłu są różnej wielkości :o aa i przednie lampy wyglądają na różne. Ogólnie mało zdjęć i jakoś tak dziwnie wygląda.

2 cari wygląda całkiem przyzwoicie. Nie ma prawej osłonki halogena, troche mało zdjęć ale moim zdaniem cari warta obejżenia.

tasman1988 - 09-03-2010, 20:12

Kolejne do oceny
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C11661741
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C11701606

Saqu - 09-03-2010, 22:29

1. Wymieniany reflektor lewy, strasznie nie wygodne zdjęcia, gra światła/cieni rozmywa kontury, ale nie wygląda źle ta cari

2. Nosek maski zakrywa lewą część grila, w opisie ma "Światła przeciwmgłowe" a takowych nie posiada, ze wskazań obrotościomierza można by stwierdzić, że autko jest na chodzie, a więc świeci się o jedna kntrolka za dużo. CE?

I jakoś tanie te autka :/

tasman1988 - 27-03-2010, 16:29

Warta?

http://otomoto.pl/mitsubi...-C12212648.html

Saqu - 27-03-2010, 17:29

Po mojemu za dużo za nią chce. Błotnik do wymiany i zderzak do malowania. i wydaje mi się, że też maska od tego błotnika poszła trochę w górę. Do tego coś jest nie tak z silnikiem chyba. Świeci się CE a powinien on zgasnąć.
zbycho77 - 27-03-2010, 18:37

A moim zdaniem warto ją rozpatrzeć, jeżeli przebieg jest jak podano (możliwe bo autko nie wygląda na "wyciuchane") to kto wie. Te roczniki potrafią być nawet po 20tys, więc jakbyś z 500zł zbił na podanej cenie, to gra warta świeczki. Sprawdź ją oczywiście wcześniej na diagnostyce, by wyeliminować inne defekty. Tak jak pisze Saqu błotnik i zderzak do roboty, ale może maski nie będzie trzeba ruszać ...
Centosz - 27-03-2010, 19:12

Przebieg raczej nie realny.Zobatrzcie kierownice.Jak na 55tys. to troche wytarta, chyba że swiatło tak pada.
zbycho77 - 27-03-2010, 19:54

Mało realny ale nie niemożliwy. Te kiery się szybko wycierają, dlatego może trochę tak wyglądać.
kamasxxx - 30-03-2010, 22:39

Widzę samochód sprowadzony z Belgii... sam mam też z Belgii przebieg 95 (przy zakupie potwierdzony książka wraz z naklejkami mitsu wewnątrz drzwi po danych badaniach)
Warto zobaczyć i sprawdzić osobiście :mrgreen:

tasman1988 - 04-04-2010, 08:22

Panowie prosze o rade lepiej szukac nadal tego na co sie nastawilem od pocatku tj 1,6 benzyna 103 km czy przestawic sie na disla ? moje pytanie wynika z tego ze bardzo malo tych 103 sie pojawia
robertdg - 04-04-2010, 11:00

tasman1988 napisał/a:
Warta?

http://otomoto.pl/mitsubi...-C12212648.html
atrakcyjna cena, młody rocznik, auto godne uwagi, naprawa kosmetyczna, przynajmniej widzisz co trzeba zrobic, błotnik mozna wymienić lub naprawić, zderzak mozna polakierować lub wypolerowac, reflektor, wymienić albo spróbowac spolerowac rysy, ja bym obejrzał osobiście.

Cytat:
Panowie prosze o rade lepiej szukac nadal tego na co sie nastawilem od pocatku tj 1,6 benzyna 103 km czy przestawic sie na disla ? moje pytanie wynika z tego ze bardzo malo tych 103 sie pojawia

tasman1988, jeżeli stać Cię na diesla to kup diesla, ale powiem tak jak trafisz na zaniedbane auto to koszty zaczna Cię zasysac.

tasman1988 - 04-04-2010, 14:33

A co panowie sadzicie o silnikach montowanych w cari w diselu? co tam sie psuje i jakie wady cari w diselu?
robertdg - 04-04-2010, 14:41

Silnik DiD i TD pochodzą z Renault, ogólnie rzecz biorąć, jeżeli silnik zadbany to mało awaryjny, jednakże słabymi elementami tych silników są zawór EGR - trzeba regularnie dbac o jego czystość, koło żebate wałka rozrządu - przy szrpnieciach silnikiem można zerwać na tym kole klin i przestawić rozrząd, trzeba tankowac dobre jakościowo paliwo w silnikach DID, gdyż jest to układ bezpośredniego wtrysku CommonRail, elektronika potrafi także czasami zakłopotać. Ogólnie rzecz biorąc jeżeli auto zadbane i sam będziesz dbał o auto to będziesz się z niego cieszył.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group