To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - silnik e88a

gres - 11-01-2010, 11:16

kupno 3000gt anglika i przełożenie silnika a następnie rozsprzedanie części z 3000gt to chyba najlepsza opcja :P

VR4-E88A jakbyś na części puszczał to ja chce skrzynie :)

Frost - 11-01-2010, 13:09

Koledzy koledzy,
odkąd sięgam pamięcią to zawsze było mówione że E88A to jest auto w które trzeba będzie wkładać kase a koszt jego utrzymania nie jest tani !!!! ale często się zdażało tak że wszyscy myślą że to to samo co zwykle E5xA - bzdura. E88A jest paliworzerny, nietypowy, stary a co za tym idzie często trzeba w niego pompować kase. Nie jest to auto dla studenta czy kogoś w tym stylu, nie dla kogoś kto ma rodzine i kasy mu starcza tyle ile. To samochód dla kogoś kto nie boi się w jednym miesiącu nagle wyłożyć 2tys na naprawę jakiejś bzdury.

VR4-E88A, 20-30tys ?? co za jełop powiedział Ci tyle za naprawe silnika ??
Mi w GW za remont mojego silnika ze wszytkim co tam się tylko znajduje wyliczyli na max 6-7tys. (nie licząc moich zniżek na częściach)
Nie opłaca mi się swojego remontować bo wole dołożyć kolejne 10tys i kupić całe 3000GT Vr-4 i przełożyć wszystko co sie tylko da a potem bude i pozostałości sprzedać.

Wszyc, żeby nie było - napędy od E88A nie pasują do Twojego auta, przykro mi ale taka jest prawda, żeby to ogarnąć potrzebujesz- skrzynie, sprzegło, kołozamoachowe, wał, most, tylne mocowania dyfra, zmieniony ukłwydechowy, inne piasty z tyłu, mocowania wału, mocowania rozdzielacza napedu, tylną belkę a i tak nie jestem na 100% pewny że tunel w podłodze będzie pasował pod wał i wydech razem

Wszyc - 11-01-2010, 19:44

ja wiem co potrzebuje frost83 od ponad roku studiuje temat :wink:
Frost - 11-01-2010, 21:46

no to juz nic nie mówie, jak jesteś świadom wszystkiego to popieram, chodź ciekawi mnie czemu nie kupić E88A zamiast go sobie tworzyć ??
Wszyc - 11-01-2010, 21:55

ehh.. głupie przywiązanie do przedmiotu nic nie poradzę :) i chęć zrobienia czegoś innego 4x4 to marzenie ale zmiana silnika to kwestia czasu sądzę albo 6G72TT albo 4G63T przynajmniej tak by było najlepiej ale co będzie to będzie... na razie wszystko tylko plany
Frost - 11-01-2010, 22:07

a no to fajny projekt,pamiętam jak miałem swojego E54A v6 i chciałem koniecznie przerobić go na 4WD, skończyło się kiepsko, ale suma sumaru to mam teraz 4WD.
Tylko ty posiadając diesla będziesz musiał troche więcej jeszcze poprzekładać częsći niż tylko mechanike

Wszyc - 11-01-2010, 22:24

no niestety kupa roboty z tym jak nic ale czym jest życie bez marzeń :D
rosomak1983 - 11-01-2010, 23:52

frost83, co nie tak jest z Twoim silnikiem???
mc - 12-01-2010, 02:47

VR4-E88A, a silniczek krokowy sprawny?? Bo jak tak to ja się pisze.
Frost - 12-01-2010, 10:09

rosomak1983 napisał/a:
co nie tak jest z Twoim silnikiem
osłabiony, klepią popychacze, cieknie z uszczelek itd. pozatym po 220tk przydałby mu się remoncik, tylko jak ja coś robie to juz na maksa porządnie czyli remont od dołu do góry
gres - 15-01-2010, 10:21

wygląda na to że silniki z naszych gali były montowane również w
chryslerach : sebring, cirrus
oraz w
dodgu stratus
:)
gorzejze skrzynią bo nie widze w czym jeszcze mogli ją dawać :(

misiek-misiek - 15-01-2010, 12:00

ano fakt, bo dodge interpid też ma jakieś wspólne korzenie z mitsu, tzn. właśnie silnik
Frost - 15-01-2010, 12:40

tylko silnik silnikowi nie zawsze równy, czasami inne koncerny biorą sam blok a reszte juz sami tworzą, osprzęt też często jest inny, przez wzgląda na to żeby nie kupywałć właśnie przy nowym aucie części w innym koncernie. Co do skrzyni to może być wogole różnie. Koniecznie przed zakupem takich kombinacji jest porządnie obejrzeć część żeby nie było lipy :D
rosomak1983 - 16-01-2010, 03:43

frost83, szczerze to twój gal jest jednym z najładniejszych na forum... dbaj o niego.
bo jak nie to :axe: :axe: :axe: :axe: :axe:

swinks_UK - 16-01-2010, 13:17

Wszyc napisał/a:
ehh.. głupie przywiązanie do przedmiotu nic nie poradzę :) i chęć zrobienia czegoś innego 4x4 to marzenie ale zmiana silnika to kwestia czasu sądzę albo 6G72TT albo 4G63T przynajmniej tak by było najlepiej ale co będzie to będzie... na razie wszystko tylko plany


Lepszy wybór do dłbania 4G63T, masz wybór rozwiązań z Galanta E39A (VR4) i Evo 1-4. Niezła hybryda do wydłubania.
Jak kombinujesz z silnikiem z GTO/3000GT to weź pod uwagę, ze jest on obrócony o 180 stopni. No i ma mniejszy potencjał do dłubania (np. wybór skrzyń - żaden)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group