To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Wyciek paliwa z zaworu na pompie wtryskowej 2.0 TD

brzozowski886 - 09-04-2012, 17:42

Ok jutro będe się z tym bawił. A powiedz mi jeszcze taką rzecz co się wtedy dzieje z tym czujnikiem jak się zapala CE, zawiesza się czy nie daję tyle paliwa co powinien??
Anonymous - 09-04-2012, 19:07

Ten konektorek akurat nie jest od czujnika a od tego zaworu przelewowego. Może być zwarciesłaby styk//brak sygnału na przewodach lub uszkodzenie samego zaworu lub samej pompy wtrysku ew. ecu silnika. Jak będziesz mierzył to poruszaj tymi przewodami i złączką obeswerując omomierz czy wynik nie skacze. W procedurze sprawedzającej jest też załaczenie na ten konektor napięcia 12 V na 2-3 sek i sprawdzenie czy słychać prace zaworu.
Ale warto sprawdzic wszystkie czujnik na pompie z tych rozdziałow co podawałem bo ja miałem właściwie takie same objawy a wywaliło błąd 43. Przy dodawaniu gazu zapalał się chck engine. Do tego pojawiający się co jakiś czas brak mocy, obroty do iluś tam (nie pamiętam ilu) w czasie jazdy i do tego co chwile gasł. Ale zdarzyło się to raz i samo przeszło. Potem sprawdzałem wszystkio co się dało na pompie i skakał mi opór na cytuje "fuel cut solenoid valwe check", poruszałem kablem i przestał. Ale nei wiem czy to było przyczyną, niestety żaden ze mnie mechanik ale ile moge to sam sprawdzam posiłkując sie manualem ;)

brzozowski886 - 09-04-2012, 20:00

No wielkie dzięki. Jutro moze będe miał auto w domu to będe sprawdzał wszystko po kolei.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group