To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - ile zaworów ma 4g13 GL 91'

tomusn - 23-09-2006, 10:45

czarnaewa napisał/a:
Dodam jeszcze że były wersje silnika 4G15 - 75 KM (te z gażnikiem sterowanym elektronicznie, lambdą i katalizatorem) które miały 8 zaworów + 4 wtryskowe(tak jest to przetłumaczone) takie dużo mniejsze. Nie było to typowe v12 jak w tych pożniejszych coltch. Miałam takiego właśnie w tej kanciatej budzie sprowadzonego z USA jako Plymouth Colt E.

mówimy o 1991 roku?
niezbadane są silniki
z Ameryki :)
musze przejrzec dokładnie ten prospekt Plymoutha z podpisu (są tam opisane 2 modele Colta

Anonymous - 23-09-2006, 10:56
Temat postu: re
Ja pisze o tym modelu wcześniejszym tyle że rocznik 88 czyli końcówka produkcji. A napisałam to jako ciekawostke
Hubeeert - 23-09-2006, 21:26

czarnaewa napisał/a:
4G16 tylko 4G61

Inna rodzina silników - polecam wikipedia - Mitsubishi engines

Krzyzak - 25-09-2006, 12:03

Jet valves w silnikach gaźnikowych służą - ogólnie mówiąc - utrzymaniu wolnych obrotów na odpowiednim poziomie. Dlatego nie powinno się gaźnikowców gazować na postoju, bo się po prostu zalewają. A silniki określa się nie licząc jet valves.
Anonymous - 28-09-2006, 17:02

Ja mam u siebie silnik 4G13 44kW (60KM), gaźnik sterowany elektronicznie, sondę lambdę i katalizator. Produkcja 08.1990.

Josie, faktycznie nie było nic na wtrysku w tym modelu (4G13), no chyba że ktoś brał za wtrysk jednopunktowy ten nowocześniejszy gaźnik przy 12V. Sam nie wiem :oops:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group