[XX-92]Colt C50 i starsze - ile zaworów ma 4g13 GL 91'
tomusn - 23-09-2006, 10:45
czarnaewa napisał/a: | Dodam jeszcze że były wersje silnika 4G15 - 75 KM (te z gażnikiem sterowanym elektronicznie, lambdą i katalizatorem) które miały 8 zaworów + 4 wtryskowe(tak jest to przetłumaczone) takie dużo mniejsze. Nie było to typowe v12 jak w tych pożniejszych coltch. Miałam takiego właśnie w tej kanciatej budzie sprowadzonego z USA jako Plymouth Colt E. |
mówimy o 1991 roku?
niezbadane są silniki
z Ameryki
musze przejrzec dokładnie ten prospekt Plymoutha z podpisu (są tam opisane 2 modele Colta
Anonymous - 23-09-2006, 10:56 Temat postu: re Ja pisze o tym modelu wcześniejszym tyle że rocznik 88 czyli końcówka produkcji. A napisałam to jako ciekawostke
Hubeeert - 23-09-2006, 21:26
czarnaewa napisał/a: | 4G16 tylko 4G61 |
Inna rodzina silników - polecam wikipedia - Mitsubishi engines
Krzyzak - 25-09-2006, 12:03
Jet valves w silnikach gaźnikowych służą - ogólnie mówiąc - utrzymaniu wolnych obrotów na odpowiednim poziomie. Dlatego nie powinno się gaźnikowców gazować na postoju, bo się po prostu zalewają. A silniki określa się nie licząc jet valves.
Anonymous - 28-09-2006, 17:02
Ja mam u siebie silnik 4G13 44kW (60KM), gaźnik sterowany elektronicznie, sondę lambdę i katalizator. Produkcja 08.1990.
Josie, faktycznie nie było nic na wtrysku w tym modelu (4G13), no chyba że ktoś brał za wtrysk jednopunktowy ten nowocześniejszy gaźnik przy 12V. Sam nie wiem
|
|
|