To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Off Topic - CO kupić... pare modeli do wyboru

j-rules - 08-03-2010, 23:44

robertdg,
Cytat:
j-rules, dzisiaj zajrzałem w dowód tego mondziaka, masa to dokładnie 1547kg
Wlasnie mi kolega odczytal z dowodu 1380... :D
moze kombi takie ciezkie by bylo? moze wyposazenie? Skad taka roznica? Gdzies musi byc blad (offtop)

Jezdzilem i Almera i Corolla - jesli chodzi o przestrzen w srodku Corolla wygrywa. Chociaz ladniejsza jest Almerka wg mnie ;) . Octavia jest typowym wyborem kalkulacyjnym i trudno ja wybrac z milosci.. z rozumu tak ale nie z uczucia ;p

a Mazdencja 626?

cns80 - 09-03-2010, 07:52

Juiceman napisał/a:
Skoro chcesz auto oszczędne to nie będziesz deptał proste :wink:
Dlaczego nie. W dieslu jest możliwe i jedno i drugie ;) I chyba o to koledze chodzi.
jarekrk - 09-03-2010, 08:28

na Lpg też, bo Galant jak dostaje obrotów ponad 4 to nie spali tez jakiś ogromnych ilosci 13-14 także i szybko i tanio:)
tak samo z dieslem jak kolega wyzej napisał

wszystko przemawia za Skodą,

Anonymous - 09-03-2010, 11:49

Morfi napisał/a:
A co do wartości co podałeś to tak 5 - 5,5 tys powinno być i to sie dotyczy większości japońców, szczególnie ze zmiennymi fazami rozrzadu

Dlaczego niby silnik na zmiennych fazach ma brac olej? Takie rzeczy to chyba tylko w hondzie.

gigant87 - 09-03-2010, 12:07

i przy wartościach pow 7000 obr./min. z tego co kojarzę
jarekrk - 09-03-2010, 14:45

no jak widać w accordach to już się odbywa od 4 tys obr. w góre...
Anonymous - 09-03-2010, 16:54

gigant87 napisał/a:
i przy wartościach pow 7000 obr./min. z tego co kojarzę

Przypominam, ze nie rozmawiamy o zadnym type-r tylko "zwyklej" wersji gdzie odcinka jest pewnie w okolicach 7tys rpm...

londolut - 09-03-2010, 16:57

dylson, każde auto, nieważne czy japończyk czy niemiec czy jakiś rumuński wynalazek spala olej jak jeździsz w okolicach odcinki.
Anonymous - 09-03-2010, 19:18

londolut napisał/a:
dylson, każde auto, nieważne czy japończyk czy niemiec czy jakiś rumuński wynalazek spala olej jak jeździsz w okolicach odcinki

A gdzie ja napisalem, ze tak nie jest?

londolut - 09-03-2010, 19:24

:arrow:
dylson napisał/a:
Dlaczego niby silnik na zmiennych fazach ma brac olej?
Faza zmienia się w górnych zakresach obrotów - dajmy na to od 4,8-5k - a w normalnych autach obrotek kończy się za 1-1,2k. Czy to nie są okolice odcinki? Jeśli się kręci wózki tak wysoko trzeba się z liczyć ze spalaniem oleju.
Morfi - 09-03-2010, 22:12

http://moto.pl/MotoPL/1,98754,4293207.html
Juiceman - 09-03-2010, 22:18

cns80 napisał/a:
Juiceman napisał/a:
Skoro chcesz auto oszczędne to nie będziesz deptał proste :wink:
Dlaczego nie. W dieslu jest możliwe i jedno i drugie ;) I chyba o to koledze chodzi.


Zgadza się, ale w Galancie to jest niemożliwe ; ) I tak jak mówi zdecydowana większość S(z)koda będzie najlepszym wyjściem.

Anonymous - 09-03-2010, 23:58

Przecietne japonskie auto z benzynowym silnikiem 16v kreci sie w okolice 7tys wiec niecale 5tys to nie sa okolice odcinki. I co to ma do spalania oleju przez silniki ze zmiennymi fazami? jarekrk, zaglebil sie w temacie i twierdzi, ze silniki hondy pala olej od ok 4tys, ktos napisal, ze silniki ze zmienna faza tak maja a ja twierdze, ze tak nie maja bo co zmienna faza ma do palenia oleju?
robertdg - 10-03-2010, 00:05

dylson, pierwsze silniki ze zmiennymi fazami rozrządu zużywały olej, w miare biegu czas zostało to poprawione, postaram się poszukać jakichś not na temat przyczyn zuzycia oleju przez silniki ze zmiennymi fazami rozrzadu, oczywiście odnosnie Hondy, Toyota także borykała się z identycznymi problemami.
pyjte - 10-03-2010, 08:38

Toyota po wprowadzeniu do Corolli E11 po faceliftingu VVTI miała problem z olejem. Błędem okazały się pierścienie. W szczególności problem dotyczył silnika 1.4. I odradzam ten model toyoty z silnikami (Pozatym jest brzydsza od tej sprzed face) w generacji e12 poprawiono ten problem i charakteryzuje się... żadnym zużyciem oleju. (Trasa- Polska-Anglia-Polska) + kręcenie się na miejscu. Powrót maks załadowanym autem. Auto nie wykazało zużycia jakkolwiek oleju ;)


Zdrowy Vtec powinnien zbierać znikome zużycie oleju, nie zauważalne.

Jednak często zdaża się że ubywa, ponieważ zatyka się główne sitko z Vteca (filtr) vtec przestaje dobrze działać a olej nie majac jak dalej (iść) podcisnieniem dostaje się do komory spalania.

dylson napisał/a:
Przecietne japonskie auto z benzynowym silnikiem 16v kreci sie w okolice 7tys


Nie chce się sprzeczać ale raczej obniżyłbym tą wartość do 6,200.

dylson napisał/a:
jarekrk, zaglebil sie w temacie i twierdzi, ze silniki hondy pala olej od ok 4tys


To znak że zagłębiał się w zużyte modele. Zadbany silnik nie ma takich objawów.
W szczególności Hondy.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group