3000GT/GTO Techniczne - zapytanie o możliwości silnika
n3000 - 15-08-2010, 16:22
Te wskaźniki maja w miarę dobra opinie a czasem te 0.9 to nie było w piku a potem spadło ? bo jeśli tak to nic nadzwyczajnego i nie masz się czym przejmować.
Devill - 15-08-2010, 16:33
Piku tzn ?
Przejade sie jeszcze pozniej i sprawdze, w koncu przestalo padac.
Jest mozliwosc, ze poprzedni wlasciciel podniosl cisnienie bez MBC ?
n3000 - 15-08-2010, 16:44
W piku to znaczy że po maks. wciśnięciu gazu ciśnienie doładowania na chwilę osiąga wyższą wartość zanim zdąży się otworzyć wastegate i ciśnienie nieco maleje, przy odetkanym wydechu czasem boost też jest nieco wyższy.
Devill - 15-08-2010, 17:34
Takie cisnienie jest po odpaleniu silnika :
Po przegazowaniu na postoju dochodzi do 0 , na trasie tak jak pisalem wczesniej do 0,9 bara
Wydech jest odetkany, tzn wywalonego mam kata.
A tutaj podlaczenie, na czerwono zaznaczony przewód do którego sie wpiąłem
n3000 - 15-08-2010, 17:40
Podłączone masz dobrze a to 0.9 to na pewno w piku przy odetkanym wydechu i usuniętej zwężce to całkiem normalne, wsadź kogoś za kierownice i na 3 biegu niech zakręci go do ok 5tys i obserwuj wskaźnik pewnie 0.9 jest przez chwilkę i potem spada nieco.
Devill - 15-08-2010, 18:44
a do jakiego cisnienia mozna go podciagnac ?
Krystian990 - 15-08-2010, 18:53
Przy oryginalnej pompie paliwa i wtryskach max 0.9/1.0.
Devill - 15-08-2010, 19:00
a po wymianie pompy i wtryskow ?
I tu pytanie jakie wtryski i pompe najlepiej kupic ?
I czy trzeba to pozniej jeszcze gdzies dodatkowo ustawiac ?
n3000 - 15-08-2010, 19:27
Pompa walbro 255lph wtryski 550cc do tego potrzebujesz coś do sterowania tego wszystkiego np. greddy e-manage lub ecu master no i trzeba to wystroić, przy okazji można wywalić przepływkę i wrzucic map sensor wtedy pozbywasz się najwęższego gardła w dolocie, a ciśnienie doładowania ograniczają ci seryjne turbiny maks. 1.3-1.4 bara.
Devill - 15-08-2010, 19:37
z ciekawosci po wymianie pompy i wtryskow jaka moc mozna uzyskac ?
n3000 - 15-08-2010, 19:49
na pompie 255 i wtryskach 550-650cc można wyciągnąć sporo ponad 400 koni zależy co będziesz miał oprócz tego zrobione, co do kosztów takiej modyfikacji to: wtryski ok 1200, pompa 350, greddy emanage 1500, strojenie na hamowni ok 2tys więc ok 5tyś do tego trzeba wymienić sprzegło 2-2,5tys. i dobrze jest założyć sportową chłodnicę ok 1tyś bo seryjna nie wydaje.
Devill - 16-08-2010, 22:15
testowalem dzisiaj, na 3 noga w podlodze rosnie do 0,9 a pozniej zaraz spada do 0,6 i tak sie trzyma
n3000 - 16-08-2010, 22:32
Czyli tak jak pisałem 0.9 w piku potem 0.6 tak ze wszystko w normie
Devill - 17-08-2010, 08:11
czyli te 0,6 jest wyjsciowe ? i ustawiam na 0,95 ?
n3000 - 17-08-2010, 08:55
Możesz ustawić na 1bar w piku, gdybyś chciał mieć 0.9-1bar bez piku musisz założyć EBC, zrób też test szczelności dolotu bo przy wyjętej zwężce powinno ci trzymać 0.7b
|
|
|