To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

3000GT/GTO Techniczne - zapytanie o możliwości silnika

n3000 - 15-08-2010, 16:22

Te wskaźniki maja w miarę dobra opinie a czasem te 0.9 to nie było w piku a potem spadło ? bo jeśli tak to nic nadzwyczajnego i nie masz się czym przejmować.
Devill - 15-08-2010, 16:33

Piku tzn ?

Przejade sie jeszcze pozniej i sprawdze, w koncu przestalo padac.

Jest mozliwosc, ze poprzedni wlasciciel podniosl cisnienie bez MBC ?

n3000 - 15-08-2010, 16:44

W piku to znaczy że po maks. wciśnięciu gazu ciśnienie doładowania na chwilę osiąga wyższą wartość zanim zdąży się otworzyć wastegate i ciśnienie nieco maleje, przy odetkanym wydechu czasem boost też jest nieco wyższy.
Devill - 15-08-2010, 17:34

Takie cisnienie jest po odpaleniu silnika :



Po przegazowaniu na postoju dochodzi do 0 , na trasie tak jak pisalem wczesniej do 0,9 bara :roll:

Wydech jest odetkany, tzn wywalonego mam kata.

A tutaj podlaczenie, na czerwono zaznaczony przewód do którego sie wpiąłem


n3000 - 15-08-2010, 17:40

Podłączone masz dobrze a to 0.9 to na pewno w piku przy odetkanym wydechu i usuniętej zwężce to całkiem normalne, wsadź kogoś za kierownice i na 3 biegu niech zakręci go do ok 5tys i obserwuj wskaźnik pewnie 0.9 jest przez chwilkę i potem spada nieco.
Devill - 15-08-2010, 18:44

a do jakiego cisnienia mozna go podciagnac ?
Krystian990 - 15-08-2010, 18:53

Przy oryginalnej pompie paliwa i wtryskach max 0.9/1.0.
Devill - 15-08-2010, 19:00

a po wymianie pompy i wtryskow ?

I tu pytanie jakie wtryski i pompe najlepiej kupic ?

I czy trzeba to pozniej jeszcze gdzies dodatkowo ustawiac ?

n3000 - 15-08-2010, 19:27

Pompa walbro 255lph wtryski 550cc do tego potrzebujesz coś do sterowania tego wszystkiego np. greddy e-manage lub ecu master no i trzeba to wystroić, przy okazji można wywalić przepływkę i wrzucic map sensor wtedy pozbywasz się najwęższego gardła w dolocie, a ciśnienie doładowania ograniczają ci seryjne turbiny maks. 1.3-1.4 bara.
Devill - 15-08-2010, 19:37

z ciekawosci po wymianie pompy i wtryskow jaka moc mozna uzyskac ?
n3000 - 15-08-2010, 19:49

na pompie 255 i wtryskach 550-650cc można wyciągnąć sporo ponad 400 koni zależy co będziesz miał oprócz tego zrobione, co do kosztów takiej modyfikacji to: wtryski ok 1200, pompa 350, greddy emanage 1500, strojenie na hamowni ok 2tys więc ok 5tyś do tego trzeba wymienić sprzegło 2-2,5tys. i dobrze jest założyć sportową chłodnicę ok 1tyś bo seryjna nie wydaje.
Devill - 16-08-2010, 22:15

testowalem dzisiaj, na 3 noga w podlodze rosnie do 0,9 a pozniej zaraz spada do 0,6 i tak sie trzyma
n3000 - 16-08-2010, 22:32

Czyli tak jak pisałem 0.9 w piku potem 0.6 tak ze wszystko w normie :)
Devill - 17-08-2010, 08:11

czyli te 0,6 jest wyjsciowe ? i ustawiam na 0,95 ?
n3000 - 17-08-2010, 08:55

Możesz ustawić na 1bar w piku, gdybyś chciał mieć 0.9-1bar bez piku musisz założyć EBC, zrób też test szczelności dolotu bo przy wyjętej zwężce powinno ci trzymać 0.7b


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group