Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] Nie będę wzmacniał silnika !!
ZbigniewD - 24-04-2010, 11:19
dokładnie w 2.2 głowice nie pękają tylko rozpada sie dwu mas i pada całe zasilanie listwą no i cała reszta ,ale przecież każdy własciciel zna swój silniki najlepiej i ja trafiłem na 25 wadliwych 2.2 natomiast cała reszta jest bezawaryjna
jak to mam szczęscie chyba musze w totka zagrac
BTW te auta nie są serwisowane przez polskich leniwych mechaników z aso u pana Zdziśka tylko w dużym centrum serwisowanym w Wiedniu gdzie niestety przewija się spora ilość HDI no ale Oni pewnie nie mają racji tylko Wy.
mitsu00 - 24-04-2010, 11:25
ZbigniewD napisał/a: | BTW te auta nie są serwisowane przez polskich leniwych mechaników z aso u pana Zdziśka tylko w dużym centrum serwisowanym w Wiedniu gdzie niestety przewija się spora ilość HDI no ale Oni pewnie nie mają racji tylko Wy. |
No to trafileś może na 25 wadliwych kiedy Francuzy swiętowali święto nowego wina i nie przyłożyli się do zlożenia twoich pocisków Odsetek 25 sztuk czy więcej w porównaniu do ogółu co bezawaryjnie jeździ po drogach jest tak znikomy że można go uznac jako tzw. szmer statystyczny.....
ZbigniewD - 24-04-2010, 11:50
taaa szmer statystyczny a w serwisie stoją pewnie tylko moje auta z 2.2
sibkods - 24-04-2010, 13:26
Cytat: | technologicznie 2.0 i 2.2 dzieli ... kilka lat świetlnych |
A cóż tak bardzo je dzieli?
Gunner - 24-04-2010, 18:00
Ja tylko przypmne ze, głownym powodem dla ktorego grupa vw zaprzestała produkowac silniki na pompowtryskach to koszta !!! No a ze 2.2 sa nowsza generacja ,to w oparciu o opinie moich kilku znajomkow ,ktorzy poł zycia majstruja przy dieslach nie znaczy ze lepsza czy zywotniejsza.
rezon - 24-04-2010, 19:57
jmgmotocykle napisał/a: | za to 2.0 jest sporo ... | nie tak znowu sporo otwarto, a sporo to ich więcej jeździ.
cebull - 24-04-2010, 20:08
troche odbiegacie od tematu
ja popieram autora watku, jak bym chcial mocniejszy silnik to bym sobie taki kupil od razu
140km to o 40 wiecej niz mialem w poprzednim aucie i pomimo iz outek jest sporo ciezszy to jak dla mnie zmiana jest widoczna i to na lepsze
moze kultura pracy jest lepsza, moze osiagi sa lepsze ale nikt mi nie powie ze zywotnosc tez jest lepsza...
didku - 24-04-2010, 20:31
co do tej zywotnosci to niestety slabszy silnik bedzie bardziej "wysilony" i moze to skrocic jego zywotnosc. Poza tym kazdy z tych silnikow ma <<plusy dodatnie i ujemne >> jak mawial LECHU. Na razie to tylko zima odczulem zamarzniecie filtra paliwa w 2.2. A oktawka zapalala i jechala dobrze (bez DPF)
cebull - 24-04-2010, 20:35
didku, mnie chodzi nie o porownanie 2.0 i 2.2 tylko tego samego przed i po tuningu i tu uwazam ze ten podrasowany bedzie bardziej wysilony wiec i mniej zywotny
z tej samej konstrukcji wyciagasz wieksza moc...
13zbyszek13 - 24-04-2010, 21:21
obydwa są wspaniałe do momentu jak się nie popsują
|
|
|