To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Ogólne - poszukuje ladnej sigmy:)

kociniak08 - 31-05-2010, 20:42

Zajc3w jak mówisz, że dla Ciebie to nie problem podjechac to sie wstrzymam i poczekam na Twoja opinie po ogledzinach auta:)
Zajc3w - 31-05-2010, 20:51

Podaj mi w takim razie swój telefon - będę offline wtedy. Wysłałem do gościa maila, czy nie bywa w szczecinie i czy mu pasuje w piątek.

[ Dodano: 01-06-2010, 20:14 ]
no i znowi się ośmieszyłem :oops: Sigma stoi pod poznaniem więc zupełnie nie po drodze.

SORRY :oops:

areksz121 - 08-06-2010, 20:59

Witam, dziś zajrzałem do szrotu-warsztatu naprzeciwko firmy i zaraz rzuciła mi się w oczy grafitowa Sigma...24V A/T 94r, 240tys niby...właściciel się pozbył, bo widocznie nie mógł sobie poradzić z jednym cylindrem...po prostu ponoć nie pali na jeden gar. Auto jak potem zapytałem ma ważny przegląd wszystko sprawne, odpaliło za 1 razem... :) tak się silnik dziwnie telepie na wolnych obrotach, pewnie to przez ten jeden garnek. Rdzy na zewnątrz nie widziałem a i nadkola pod maską w BDB stanie na moje oko...patrzeć na mojego Gala to żal ściska :( heh cena 550 była na szybie, ale pewnie od ręki poszłaby za 400euro, może coś więcej. Gdybym był chory na nią to pewnie bym brał, bo usterka jednego gara raczej niezbyt poważna (gość powiedział, że to coś z elektryką). A że nie grzebałem to nie powiem dokładnie co może być. W tym stanie jak stoi pewnie warto byłoby ją porwać choćby na lawecie do PL...
Lokacja: Dordrecht NL
Postaram się jak najszybciej dodać foto z telefonu.
Pozdrawiam

Zajc3w - 08-06-2010, 21:43

400 euro
+transport +opłaty wychodzi lekko 6000zł a niepalący 1 gar to może być zwarcie w wiązce ale też urwany zawór....

lukasz12 - 08-06-2010, 22:41

Zajc3w napisał/a:
400 euro
+transport +opłaty wychodzi lekko 6000zł a niepalący 1 gar to może być zwarcie w wiązce ale też urwany zawór....


To chyba byłoby słychać urwany zawór w cylindrze :)
Mogą to być różne rzeczy. Od uszkodzonego kabla/wtrysku poprzez uszkodzenie cewki zapłonowej - możliwe ze daje słabą iskre na 1 garze.
Jak reszta sprawna i ogólnie w dobrym stanie to można ją zawsze na części przytargać :)
Jak wrzuci jakieś zdjęcia będzie można podebatować :)

Zajc3w - 08-06-2010, 22:56

W sumie racja
areksz121 - 11-06-2010, 22:18

Chłopaki, zdjęcia małe ale cokolwiek widać...w poniedziałek postaram się zrobić dokładniejsze i powiedzcie na co mam zwrócić uwagę, bo Sigma to nie Gal...



Wiedziałem przede wszystkim o nadkolach to foto zrobiłem...reszta też tak przyzwoicie wygląda, tylko może siedzenia troszkę sfatygowane.

Przepraszam za jakość zdjęć, w sobotę, albo poniedziałek zrobię więcej.

zuku19 - 11-06-2010, 23:10

Moje nadkola wyglądały pięknie z góry , a okazało się że były jak papier .
wojtas - 12-06-2010, 00:05

Popatrz dokładnie na przednie słupki, przy szybie, dolne ranty drzwi od wewnątrz. Warto nachylić się i ocenić w jakim stanie są przednie podłużnice w miejscu łączenia z podłogą. Niektóre egzemplarze są tam mocno skorodowane. Zwrócić uwagę na tylne błotniki w miejscach łączenia ze zderzakiem. Widziałem kilka sigm z rdzą w tych miejscach. Dodaj jeszcze zdjęcia, bo z tych widać że warta grzechu.
lukasz12 - 12-06-2010, 02:39

Wrzuć lepsze zdjęcia. Z tych w sumie widać że nie jest zła. Koniecznie fotki wnętrza. Dziwne że wersja bez ECS, choć jest to możliwe. I wrzuć fotki na imageshack.us bo fotosik jakiś toporny się wydaje :)
areksz121 - 12-06-2010, 13:42

Mało miejsca trochę było do rewelacyjnych ujęć, ale to co udało mi się dorobić:



Felgi do renowacji, błotniki z obu stron w bdb stanie na moje oko:



Ponadto fartuchy w nadkolach całe...Karoseria jak na swoje lata miejscami ma ryski, ale nic poważniejszego. Reszta z drzwiami itd wygląda też w porządku.

Wnętrze może pozostawić trochę do życzenia...



Najgorsze własnie te siedzenia, z przodu jak widać, z tyłu mniej.

A jeśli jest głupotka z tym jednym garem to zrobić i na kołach zjechać :) A jak laweta i ktoś ma świra na punkcie Sigmy to na samą budę i resztę pewnie się opłaca. Bo oryginalna blacha nie łatana chyba cenniejsza.... :)

Nie namawiam, tylko znalazłem i dałem znać. Jakby nie było okazja jakaś jest bo i wiele tych aut to nie ma.

:)

lukasz12 - 12-06-2010, 14:34

Za te pieniądze faktycznie można by brać.
Siedzenie się w taki sposób wyciera w każdej.
A masz możliwość sprawdzenia błędów ECU za pomocą diody? Może się okazać że to jakaś głupota elektryczna.

areksz121 - 12-06-2010, 16:10

Hm, diody mam, zostało mi z ulepszania podświetlenia w Galu...powinno zadziałać, tylko jakiego złącza mam się spodziewać? To samo OBD jak w Galu? 1 i 4 pin i gitara?

Edit:
W Galu po zwarciu 1 i 4 pinu CE mruga błędy, a jak podłączę diodę zamiast zworki to świeci ciągle. Czy jeśli chodzi o diodę to coś źle robię? Katodę, czyli ujemną końcówkę diody podłączam do masy.

lukasz12 - 12-06-2010, 18:32

W Sigmach jest typowe 12 pinowe złącze. Pin 1 i 12 masa. I dioda wymiga błędy.
Tu są szczegóły:

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=22855

zbyszek05 - 13-06-2010, 13:19

Podepnę się i zapodam już podawany link na sigme co prawda nie 24 v ale 12 v w manualu i sedan .Pan opuścił cene i uważam że ładna nawet jak kosztowała 10 000 tys. osobiście nie miałem okazji jej zobaczyć ale ze zdjęć - nie widziałem ładniejszej nawet na zachodnich portalach ogłoszeniowych za taką cenę .
http://moto.allegro.pl/it...sedan_igla.html
i kolejna bordowa w metaliku :
http://moto.allegro.pl/it...3r.html#gallery

Ktoś wyzej napisał że sciągnąć tą szarą to koszt lekko 6000 tys.?
Dziwię się co niektórym i podziwiam że mieliby czas fatygować się po auto za 500E. a nie chcieliby kupic od forumowicza lub "polskiego Pana" który pieści swoją maszynkę.....
Druga sprawa jest taka, że w załozeniu te auto ma kosztowac już po wszystkich opłatach 6000 koła . Doliczcie teraz na dzień dobry wymianę rozrządu ,pasek conti-tech ok 320-350 zł, pompa wody 200- 260zł, napinacz lekko 400zł, rolki wszystkie ok 350 zł i wymiana - paski wielorowkowe , analiza tego dlaczego nie pali na jeden gar ....może błachostka a może duży wydatek kasy ,czyszczenie tapicerki i zaprawki na lakierze, wymiana klocuszków hamulcowych,wiem ze jest to pedantyczne ale ja mam takie podejście i po zakupie wymieniam takie rzeczy jak i wymieniam płyny i oleje.....a to wszystko kosztuje.
Nie lepiej poszukać czegoś na miejscu od kogoś zaufanego....wejść w kanał poświęcić dzień na dojazd i sprawdzenie czy to i to na pewno zostało wymienione kto to by nie zapewniał .
Zerknijcie sobie na zadbane BMW lub Audi ,WV ,Mercedesy z tych lat produkcji co sigma z podobnym silnikiem ,wyposażeniem itd jakie są ceny tych aut?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group