To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - [II 2.4 MIVEC] Prośba o informacje.

zippera2 - 18-08-2010, 22:20

regon napisał/a:
Bardzo dobry wybór, jeżdżę takim od 10 miechów i jestem zadowolony – jedyne co mi przeszkadza to słaba izolacja od szumu opon.

O ktorej osi kolega pisze?

regon - 18-08-2010, 22:27

przednia ale obawiam się, iż cała podłoga i buda mogłyby być lepiej wyciszone
Dario2409 - 18-08-2010, 22:57

regon napisał/a:
Bardzo dobry wybór, jeżdżę takim od 10 miechów i jestem zadowolony – jedyne co mi przeszkadza to słaba izolacja od szumu opon.

Może to też kwestia opon...? U mnie nie jest najgorzej.Model na 2010 podobno jest staranniej wygłuszony...
To że troche słychać opony to przypadłość samochodów z silnikiem 2,4. :) Ci co pomykają dieslem (zwłaszcza 2,0)nie mają takich problemów - tam nie słychać opon tam słychać SILNIK! :mrgreen:

tomasz1 - 19-08-2010, 10:04

Nowy jest lepiej wyciszony, montują teraz opony continental contact plus 2 czy 3, ja odbieram swojego intense+2,4 CVT za dwa tygodnie :mrgreen: niestety juz po urlopie :cry: .
cardorosso - 19-08-2010, 12:15

taaa lepiej wyciszony to aż strach myśleć jak jest głośno w modelach sprzed liftu :roll:
13zbyszek13 - 19-08-2010, 19:02

regon napisał/a:
jedyne co mi przeszkadza to słaba izolacja od szumu opon.


A ile taka benzyna pali w mieście ?

Dario_W - 19-08-2010, 19:43

13zbyszek13 napisał/a:
A ile taka benzyna pali w mieście ?

ja Ci odpowiem dopiero w październiku lub w listopadzie, jak będę już śmigał OII

regon - 19-08-2010, 19:49

wszystko zależy od sposobu jazdy około 13 litrów
mitsu00 - 19-08-2010, 19:53

regon napisał/a:
wszystko zależy od sposobu jazdy około 13 litrów

Już nie mój 2.2 HDI pali 9-10 l w mieście więc te 13 to jeszcze nie taka tragedia.

Dario2409 - 19-08-2010, 22:36

regon napisał/a:
wszystko zależy od sposobu jazdy około 13 litrów

Dokładnie... Wszystko zależy od sposobu jazdy.U mnie 13l to max. Najczęściej miasto pochłania 11-12 l. Myślę że nie jest to znowu aż taka przepaść w porównaniu z dieslem....Poza tym żadnych problemów z turbiną,filtrem cząstek stałych,kołem masowym,sprzęgłem,wymianą rozrządu,nisko zawieszonym zbiornikiem z płynem wzbogacającym paliwo (2.2),paliwem przy niskich temperaturach....

regon - 19-08-2010, 23:02

Dario2409 napisał/a:
regon napisał/a:
wszystko zależy od sposobu jazdy około 13 litrów

Dokładnie... Wszystko zależy od sposobu jazdy.U mnie 13l to max. Najczęściej miasto pochłania 11-12 l. Myślę że nie jest to znowu aż taka przepaść w porównaniu z dieslem....Poza tym żadnych problemów z turbiną,filtrem cząstek stałych,kołem masowym,sprzęgłem,wymianą rozrządu,nisko zawieszonym zbiornikiem z płynem wzbogacającym paliwo (2.2),paliwem przy niskich temperaturach....


trafiłeś prosto w "10" - nic dodać nic ująć.

mitsu00 - 19-08-2010, 23:37

regon napisał/a:
trafiłeś prosto w "10" - nic dodać nic ująć.

Zapomnieliście jeszcze o zerowym momencie obrotowym :twisted: Bo żeby jako tako przyspieszał, to trzeba gazować powyżej 5-6 tys. obr.

Dario2409 - 20-08-2010, 00:14

mitsu00 napisał/a:
regon napisał/a:
trafiłeś prosto w "10" - nic dodać nic ująć.

Zapomnieliście jeszcze o zerowym momencie obrotowym :twisted: Bo żeby jako tako przyspieszał, to trzeba gazować powyżej 5-6 tys. obr.

Tymczasem dane techniczne nie są dla silnika 2,4 takie złe :P
Przyśpieszenie (0-100km/h):
2,0 - 12,3 s (!)
2,2 - 11,1 s
2,4 - 9,6 s
Automat
2,2 TC-SST - 11,7 s
2,4 CVT - 10,8 s

mitsu00 - 20-08-2010, 00:21

Dario2409 napisał/a:
Tymczasem dane techniczne nie są dla silnika 2,4 takie złe
Przyśpieszenie (0-100km/h):
2,0 - 12,3 s (!)
2,2 - 11,1 s
2,4 - 9,6 s
Automat
2,2 TC-SST - 11,7 s
2,4 CVT - 10,8 s


Miałem na myśli elastyczność, a nie sprint do setki. Porównaj sobie czasy np. od 80-120 km/h powiedzmy na 5 biegu. To że jeden przyspiesza tyle do setki jest bez znaczenia w codziennym użytkowaniu.

sylb - 20-08-2010, 00:43

mitsu00 napisał/a:


Miałem na myśli elastyczność, a nie sprint do setki. Porównaj sobie czasy np. od 80-120 km/h powiedzmy na 5 biegu. To że jeden przyspiesza tyle do setki jest bez znaczenia w codziennym użytkowaniu.


A jam mam wręcz odwrotne odczucia, być może ma na to wpływ, że jest to mój pierwszy samochód z dieslem i pewnie ostatni. Elastyczność O2 w warunkach jazdy miejskiej jest po prostu dramatyczna, co najmniej 2 razy więcej musze się na zmieniać biegów niż w poprzednim samochodzie z silnikiem benzynowym. Być może winna jest skrzynia biegów a za krótkie przełożenia, ruszanie z dwójki masakra a z trójki to zapomnij.
P.S.
Tylko proszę mnie nie uczyć, że powinno się ruszać z jedynki, bo to mój samochód i mogę robić, co chce.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group