Outlander II Ogólne - [II 2.4 MIVEC] Prośba o informacje.
zippera2 - 18-08-2010, 22:20
regon napisał/a: | Bardzo dobry wybór, jeżdżę takim od 10 miechów i jestem zadowolony – jedyne co mi przeszkadza to słaba izolacja od szumu opon. |
O ktorej osi kolega pisze?
regon - 18-08-2010, 22:27
przednia ale obawiam się, iż cała podłoga i buda mogłyby być lepiej wyciszone
Dario2409 - 18-08-2010, 22:57
regon napisał/a: | Bardzo dobry wybór, jeżdżę takim od 10 miechów i jestem zadowolony – jedyne co mi przeszkadza to słaba izolacja od szumu opon. |
Może to też kwestia opon...? U mnie nie jest najgorzej.Model na 2010 podobno jest staranniej wygłuszony...
To że troche słychać opony to przypadłość samochodów z silnikiem 2,4. Ci co pomykają dieslem (zwłaszcza 2,0)nie mają takich problemów - tam nie słychać opon tam słychać SILNIK!
tomasz1 - 19-08-2010, 10:04
Nowy jest lepiej wyciszony, montują teraz opony continental contact plus 2 czy 3, ja odbieram swojego intense+2,4 CVT za dwa tygodnie niestety juz po urlopie .
cardorosso - 19-08-2010, 12:15
taaa lepiej wyciszony to aż strach myśleć jak jest głośno w modelach sprzed liftu
13zbyszek13 - 19-08-2010, 19:02
regon napisał/a: | jedyne co mi przeszkadza to słaba izolacja od szumu opon. |
A ile taka benzyna pali w mieście ?
Dario_W - 19-08-2010, 19:43
13zbyszek13 napisał/a: | A ile taka benzyna pali w mieście ? |
ja Ci odpowiem dopiero w październiku lub w listopadzie, jak będę już śmigał OII
regon - 19-08-2010, 19:49
wszystko zależy od sposobu jazdy około 13 litrów
mitsu00 - 19-08-2010, 19:53
regon napisał/a: | wszystko zależy od sposobu jazdy około 13 litrów |
Już nie mój 2.2 HDI pali 9-10 l w mieście więc te 13 to jeszcze nie taka tragedia.
Dario2409 - 19-08-2010, 22:36
regon napisał/a: | wszystko zależy od sposobu jazdy około 13 litrów |
Dokładnie... Wszystko zależy od sposobu jazdy.U mnie 13l to max. Najczęściej miasto pochłania 11-12 l. Myślę że nie jest to znowu aż taka przepaść w porównaniu z dieslem....Poza tym żadnych problemów z turbiną,filtrem cząstek stałych,kołem masowym,sprzęgłem,wymianą rozrządu,nisko zawieszonym zbiornikiem z płynem wzbogacającym paliwo (2.2),paliwem przy niskich temperaturach....
regon - 19-08-2010, 23:02
Dario2409 napisał/a: | regon napisał/a: | wszystko zależy od sposobu jazdy około 13 litrów |
Dokładnie... Wszystko zależy od sposobu jazdy.U mnie 13l to max. Najczęściej miasto pochłania 11-12 l. Myślę że nie jest to znowu aż taka przepaść w porównaniu z dieslem....Poza tym żadnych problemów z turbiną,filtrem cząstek stałych,kołem masowym,sprzęgłem,wymianą rozrządu,nisko zawieszonym zbiornikiem z płynem wzbogacającym paliwo (2.2),paliwem przy niskich temperaturach.... |
trafiłeś prosto w "10" - nic dodać nic ująć.
mitsu00 - 19-08-2010, 23:37
regon napisał/a: | trafiłeś prosto w "10" - nic dodać nic ująć. |
Zapomnieliście jeszcze o zerowym momencie obrotowym Bo żeby jako tako przyspieszał, to trzeba gazować powyżej 5-6 tys. obr.
Dario2409 - 20-08-2010, 00:14
mitsu00 napisał/a: | regon napisał/a: | trafiłeś prosto w "10" - nic dodać nic ująć. |
Zapomnieliście jeszcze o zerowym momencie obrotowym Bo żeby jako tako przyspieszał, to trzeba gazować powyżej 5-6 tys. obr. |
Tymczasem dane techniczne nie są dla silnika 2,4 takie złe
Przyśpieszenie (0-100km/h):
2,0 - 12,3 s (!)
2,2 - 11,1 s
2,4 - 9,6 s
Automat
2,2 TC-SST - 11,7 s
2,4 CVT - 10,8 s
mitsu00 - 20-08-2010, 00:21
Dario2409 napisał/a: | Tymczasem dane techniczne nie są dla silnika 2,4 takie złe
Przyśpieszenie (0-100km/h):
2,0 - 12,3 s (!)
2,2 - 11,1 s
2,4 - 9,6 s
Automat
2,2 TC-SST - 11,7 s
2,4 CVT - 10,8 s |
Miałem na myśli elastyczność, a nie sprint do setki. Porównaj sobie czasy np. od 80-120 km/h powiedzmy na 5 biegu. To że jeden przyspiesza tyle do setki jest bez znaczenia w codziennym użytkowaniu.
sylb - 20-08-2010, 00:43
mitsu00 napisał/a: |
Miałem na myśli elastyczność, a nie sprint do setki. Porównaj sobie czasy np. od 80-120 km/h powiedzmy na 5 biegu. To że jeden przyspiesza tyle do setki jest bez znaczenia w codziennym użytkowaniu. |
A jam mam wręcz odwrotne odczucia, być może ma na to wpływ, że jest to mój pierwszy samochód z dieslem i pewnie ostatni. Elastyczność O2 w warunkach jazdy miejskiej jest po prostu dramatyczna, co najmniej 2 razy więcej musze się na zmieniać biegów niż w poprzednim samochodzie z silnikiem benzynowym. Być może winna jest skrzynia biegów a za krótkie przełożenia, ruszanie z dwójki masakra a z trójki to zapomnij.
P.S.
Tylko proszę mnie nie uczyć, że powinno się ruszać z jedynki, bo to mój samochód i mogę robić, co chce.
|
|
|