UK & IRLANDIA - Spot w Eurospec (Guildford) - 15 października.
shinai - 16-10-2010, 12:22
Milo bylo sie znow z wami zobaczyc Krzys wybacz dokuczliwosci ze strony Mike i Mojej to tak tylko bo Cie lubimy ) Dzieki za porady dzis wymieniłem graty i juz nie skrzypi
Szkoda tylko ze znow w stalym gronie
jkrzysztof80 - 16-10-2010, 13:24
shinai, rozumiem że brakowało wam mnie , Tomek dzięki za pomoc testowałem hks'a i czuć różnicę między 0.55 a 0.8 ale pozostawiłem go wyłączonego i ku mojemu zdziwieniu w drodze powrotnej mniej spalił więc szukam nowego kata a jeśli będzie za drogi to wcisnę rurę i koniec
Michał pamiętaj o 10 funtach dla mnie
swinks_UK - 16-10-2010, 22:36
Fajnie było się zobaczyć, przy okazji wizyta się każdemu opaciła:
- mój silnik został sprawdzony pod kątem moich ostatnich serwisowań, dostał flaszowane ecu, robi bez problemu 1.2 bara i jest zapas na więcej, robi 207 HP na kołach przy koserwatywnych ustawieniach (0.85 bara), S-AFC został wyłączony bo w tej chwili zadowolony jestem z tego co jest. Potencjał na 225 HP na kołach (muszę zastosować e-manage Blue).
- Krzyśkowy VR4 dostał HKS EVC4, rolki opłaciły się w diagnozie - teraz Krzychu to napraw i ciesz się drogą!
- Michał w końcu dowiedział się dlaczego Map2ecu działa tak dziwacznie
- Leszek zdiagnozował usterkę i naprawił.
Nooo, same pozytywy!
Kto nie był niech żałuje.
Wysłałem PM do Bena z podziękowaniami za czas. Śmiał się, ze zrobiliśmy mu "polski" dzień.
Tylko zdjęć nie ma...
jkrzysztof80 - 17-10-2010, 11:46
Cytat: | Tylko zdjęć nie ma... |
Mam jedno tej wielkiej turbinki
|
|
|