To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Ogólne - [MSS 1.3] Pali jak smok

HouseM - 29-10-2010, 21:32

lapass napisał/a:
na przykładzie eclipsa widać, że innym właścicielom spalanie też wychodzi niższe

ALe ja się Eclipsem nie wożę. Eclipse to moja zabawka i nie zwracam uwagi na to ile pali. Nie traktuje go jako auto do jazdy po zakupy tylko jako zabawka do rozładowania nerwów. Leje najdroższe paliwo, utrzymuje go w perfekcyjnym stanie technicznym dla bezpieczeństwa a opony i klocki wystarczają mi na pół roku. Nie porównujmy :D

Niech mi ktoś napisze jak przestawić kompa na wyświetlanie spalania chwilowego. Kombinowałem z tymi przyciskami ale ni jak nie potrafię uruchomić tej opcji.

irekmiecz - 29-10-2010, 22:44

"Bez firmowego radia można przestawić wskazania na wyświetlaczu tak aby cały czas była pokazywana jedna z w/w wartości.
Robi się to tak:
1. Wyłącz zapłon
2. Naciśnij nieopisany przycisk pod wyświetlaczem
3. Włącz zapłon
4. Trzymająć cały czas naciśnięty nieopisany przycisk naciskasz SET pod wyświetlaczem i zmieniasz wyświetlaną informacje.
5. Puszczasz przyciski i pozostaje na wyświetlaczy to co ustawiłeś "
Ztym że w p. 3. trzymamy nieopisany przycisk
Od siebie dodam że z tego forum wynika iż mało kto może tą funkcje odnaleźć a ja ją mam od początku jak tylko kupiłem 2,5roku temu a powyższą metodą raz się pobawiłem i to działa.
Mimo to zalecam porównanie z innym egzemplarzem .

jedras - 03-11-2010, 01:06

Moj misiek po miescie pali do 8l100km. Do roboty mam 10 km. Po odpaleniu po nocy wydaje mi sie ze strasznie dlugo chodzi na ssaniu, wyje niemilosiernie. Nie wiem na jakich obrotach chodzi na ssaniu bo nie mam na desce obrotomierza ale dopiero po przejechaniu 2-3 kilometrow obroty spadaja. Biorac pod uwage, ze kolega ma do pracy 3-4 km to spalanie 10/100 jest chyba normą. W trasie jak mecze miska tylko do 90-100 km/h potrafi zejsc ze spalaniem do 5,5-6 litrow. Pytanie do wlascicieli 1.3 MSS. Czy u Was tez dlugo chodzi na ssaniu na zimnym i na dosc duzych obrotach. W zasobach mam jeszcze carisme GDI i obiektywnie obroty na ssaniu nie przekraczaja 1500 i chyba duzo szybciej wylacza sie ssanie niz w MSS.
lapass - 03-11-2010, 09:06

jedras napisał/a:
Czy u Was tez dlugo chodzi na ssaniu na zimnym i na dosc duzych obrotach

to chyba dosyć pospolite, u mnie po wysprzęgleniu obroty rosną do ok. 2000. możesz ewentualnie wyczyścić przepustnicę, to czasami trochę pomaga.

rryba - 10-11-2010, 00:26

lapass napisał/a:
jedras napisał/a:
Czy u Was tez dlugo chodzi na ssaniu na zimnym i na dosc duzych obrotach

to chyba dosyć pospolite, u mnie po wysprzęgleniu obroty rosną do ok. 2000. możesz ewentualnie wyczyścić przepustnicę, to czasami trochę pomaga.


U mnie jest podobnie, po wysprzęgleniu wskakuje powyżej 1000, sytuacja się normuje po przejechaniu ok 4 km

MSS_DiD - 25-11-2010, 22:37

Chciałbym tylko odnieść się do dwóch rzeczy poruszonych w tym temacie. Spalanie podczas hamowania silnikiem jest równe 0 i tak należy jeździć nie tylko ze względu oszczędności i prawidłowości, ale i bezpieczeństwa. Nie powinno się stosować czegoś takiego jak jazda "na luzie" nie mamy wtedy żadnej kontroli napędu co w przypadku poślizgu kończy się bezwarunkowym DZWONEM. I to jest ta druga sprawa.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group