[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Zaraz po odpaleniu zapala się Check engine i ga
dawidoski13 - 02-01-2011, 19:50
http://www.jparts.pl/ a czy oni prowadzą sprzedaż wysyłkową? a i o co chodzi z tym ze tylko dla "maniaków" wybaczcie ale jestem świeży, dlatego pytam.
[ Dodano: 02-01-2011, 19:53 ]
CIENIO1, w twoim przypadku to na pewno będzie coś z kablami albo świecami... mi taż falowały na jałowym ale przeczyściłem przepustnice i jest git.
m6riano - 02-01-2011, 20:18
to możesz mieć coś z sonda(jeśli chodzi o CE) no i byc może z wtryskiem lub zapłonem na tym garze...
dawidoski13 - 02-01-2011, 20:44
http://www.jparts.pl/ a czy oni prowadzą sprzedaż wysyłkową? a i o co chodzi z tym ze tylko dla "maniaków" wybaczcie ale jestem świeży, dlatego pytam.
m6riano - 02-01-2011, 21:00
dawidoski13 napisał/a: | http://www.jparts.pl/ a czy oni prowadzą sprzedaż wysyłkową? a i o co chodzi z tym ze tylko dla "maniaków" wybaczcie ale jestem świeży, dlatego pytam.
[ Dodano: 02-01-2011, 19:53 ]
CIENIO1, w twoim przypadku to na pewno będzie coś z kablami albo świecami... mi taż falowały na jałowym ale przeczyściłem przepustnice i jest git. |
tez sie przyda
j-rules - 02-01-2011, 22:26
www.jparts.pl oczywisccie sprzedaz wysyłkowa, a dla mitsumaniaków specjalne warunki cenowe (podac numer klienta 00229)
CIENIO1 - 03-01-2011, 14:51
witam, tak jak pisałem w wczoraj,dzisiaj rano odpalam gala i ok jadę po chwili zapala się check i się już pali,autko jest zamulone.gaszę auto odpalam i ok jadę i z nowy zapala się.i jest zamulony..nie mam problemów żeby mi gasł silnik czy coś innego,tylko jest przymulony.i trosze nie równo pracuje.dopiero jutro podjadę pod kompa wepnę i zobaczę co pokaże.ale nie daj to spokoju.a może buc przez to ze mechanik spawał tlumik i na pewno zdjął jakaś klemę z akumulatora? i coś się porąbało?jeszcze mi dzisiaj ktoś powiedział ze mogą być przewody zapłonowe do wymiany i zapala się check ?odpala mi od pierwszego.może tylko zresetować go?z góry dziękuje za jakieś podpowiedzi
OBERST - 03-01-2011, 16:24
CIENIO1 napisał/a: | witam, tak jak pisałem w wczoraj,dzisiaj rano odpalam gala i ok jadę po chwili zapala się check i się już pali,autko jest zamulone.gaszę auto odpalam i ok jadę i z nowy zapala się.i jest zamulony..nie mam problemów żeby mi gasł silnik czy coś innego,tylko jest przymulony.i trosze nie równo pracuje.dopiero jutro podjadę pod kompa wepnę i zobaczę co pokaże.ale nie daj to spokoju.a może buc przez to ze mechanik spawał tlumik i na pewno zdjął jakaś klemę z akumulatora? i coś się porąbało?jeszcze mi dzisiaj ktoś powiedział ze mogą być przewody zapłonowe do wymiany i zapala się check ?odpala mi od pierwszego.może tylko zresetować go?z góry dziękuje za jakieś podpowiedzi |
Jak było coś robione przy wydechu to może coś nie halo z sondą lambda .
wilukce - 03-01-2011, 17:11
CIENIO1 napisał/a: | jeszcze mi dzisiaj ktoś powiedział ze mogą być przewody zapłonowe do wymiany i zapala się check ? |
Ja jak miałem przewody do wymiany i świece to też kilka razy bez powodu mi się kontrolka zapaliła i potem gasła. Tak na prawdę to wystarczy, że jakiś czujnik dostanie niezrozumiały sygnał lub błędny sygnał i kontrolka się zapali. U mnie pewnie to był czujnik spalania stukowego, bo auto przerywało. Pzdr
dawidoski13 - 03-01-2011, 18:02
j-rules napisał/a: | www.jparts.pl oczywisccie sprzedaz wysyłkowa, a dla mitsumaniaków specjalne warunki cenowe (podac numer klienta 00229) |
Dzięki wielkie j-rules zobacze czy sie sprawdzą, jeśli tak to mam spokój z częściami... a czy wszystko do galanta można tam dostać?
CIENIO1 - 03-01-2011, 20:17
patrzyłem i auto jak odpali to chodzi nie równo..dam mu 2 tys.obrotów i przerywa troszkę? i na postoju go odpalam i nic żadna check się nie zapala,nawet chodzi 10min i nic tylko jak jadę?
wilukce - 03-01-2011, 20:58
CIENIO1, najlepiej by było jakbyś podjechał na diagnostykę komputerową. Najlepiej jakby w tym czasie paliła się kontrolka ENGINE. Wtedy będziemy myśleć, bo teraz to ciężko cokolwiek powiedzieć
dawidoski13 - 03-01-2011, 21:15
wilukce, ma racje bez kompa to chyba nic z tego nie będzie,można sobie gdybać i wymieniać...
j-rules - 03-01-2011, 21:25
dawidoski13, generlanie wszystko do japońców, nie tylko do galanta. Aczkolwiek czasami moze sie zdarzyc ze na dany moment czegos nie ma. Ale zawsze mozna sciagnac. pozdro
CIENIO1 - 04-01-2011, 14:01
ok,bylem na kompie i pokazało błąd 31,,czujnik spalania stukowego..ok co dalej..mechaniki we 2 patrzyli i nie mam tego czujnika nigdzie nawet nie ma żadnej luźnej wtyczki.patrzyliśmy z tylu kolektora i nic tam nie mam,jest jedna luźna wtyczka ale krotka i jest ona bardziej kolo akumulatora to chyba nie to..co dalej bo brak sil..mechanik mówi żebym tak jeździł ,,może miałem kiedyś silnik wymieniany,i tam było a teraz nie ma.ale żadnej wtyczki nie mam,,a może komputer złapał błąd.proszę o pomoc..czy każdy galant miał taki czujnik?
wilukce - 04-01-2011, 14:27
No więc czeka Cie chyba wymiana kabelków i świec. Czujnik spalania stukowego to taki piezoeletryczny elemencik, który wykrywa drgania na silniku i przestawia kąt wyprzedzenia zapłonu o wartość taką, aby drgania zanikły. Jeśli masz przebicie na kablu lub świeca zdechła to niestety drgania będą zawsze, a czujnik głupieje. Kiedy były wymieniane kable i świece ? Jeździsz na gazie ?
EDIT:
W grę wchodzi również aparat zapłonowy oraz w Twoim wypadku fajkocewki.
|
|
|