To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - Przymula - brak mocy - wyjątkowy przypadek ? Pomocy

Anonymous - 27-02-2011, 11:28

aha czyli na kompie nie mam bledow ... jedynie cos z czujnikami predkosci.

dzieki za info :)

KlaudiuszBdg - 27-02-2011, 13:57

Z tymi czujnikami predkosci to zresetuj bledy ABS'u (gdzies na forum jest opis, napewno inaczej niz odpiecie klemy z aku) i wtedy jeszcze raz sprawdz
piotrekdm1983 - 01-03-2011, 16:14

Dzisiaj będę mieć regulację zaworów i ustawienie kątu wyprzedzenia zapłonu . Mam nadzieję , ze to już przywróci Miśka do życia bo jak nie to zrobię z niego żelkę :)
Kupiłem Nippartsa uszczelkę pod zawory za 20zł także + usługa mechanika 50 zł bardzo fajnego znalazłem także trzymajcie kciuki :)

[ Dodano: 01-03-2011, 21:01 ]
No i po wizycie .

Ciśnienie OK , luzy na zaworach jak na nowym silniku , mówi , że bajka po prostu , wszystkie parametry mam spisane są OK. Także silnik odpada , aparat zapłonowy odpada , rozrząd nowy - odpada - świece i kable nowe - odpadają , wszystkie filtry nowe - odpadają , wężyki od wtryskiwaczy nowe pozakładane . Komputer nie wykazuje błędów ( kod 9 - brak błędów ) .

masakra generalnie

Mówi jeszcze , że sprawdzi układ wydechowy bo mówi , że mam wycięty katalizator i spaliny nie wychodzą z rury z taką mocą z jaką powinny , czyli delikatnie i leciutko wychodzą a powinno być mocno czuć jak się przyłoży rękę do wydechu , że te spaliny wylatują , mówi , że widać tam gdzie powinien być katalizator to jest wspawana rurka . Być może to jest trop . Ale jeździłem tak od zakupu Colta czyli 4 lata , mogło się coś zapchać w końcu czy jak ?

Co jeszcze można sprawdzić oprócz tego wszystkiego co porobiłem ?

Anazar - 02-03-2011, 21:56

Czy to autko ma KNOCK SENSOR ??

... bo jesli jest, to nawet gdy nie zgłasza błędów, nie znaczy że jest sprawny.
Jeśli ma ten czujnik to sprawdź jakie daje odczyty.
...aby to sprawdzić trzeba mieć do autka wpięty komputerek i kogoś kto umie zdiagnozować poprawność pracy knock sensora :-)

Masz typowe objawy uszkodzonego czujnika spalania stukowego
... ale czy go wogóle masz?? :-)

Anonymous - 03-03-2011, 12:25

1.3 nie mają knock sensora.
piotrekdm1983 - 03-03-2011, 19:21

Dzisiaj wymieniona nowa rurka ( złącze elastyczne ) i dalej to samo :(

Otworzyłem maskę przykładam ucho między wtryskiwacze a filtr powietrza i jak linką od gazu gazuję to słychać wyraźnie gdzieś tam pod wtryskiwaczami czyli pewnie okolice kolektora ssącego tak ? jakieś dziwne zasysania powietrza z takimi przerwami , nigdy wcześniej nie było takich dźwięków, kurcze teraz na tym nowym złączu elastycznym to z rury jak gazuję słychać jakbym miał turbinę , nigdy wcześniej tego nie słyszałem :) colt turbo :)

Kto chce mojego colta bo ja już siły nie mam i pieniędzy na dalsze eksperymenty co i jak może być nie tak .

Anonymous - 04-03-2011, 06:12

A sprawdz, przepłyke :) , podobnie miałem jak była zabrudzona kostka
piotrekdm1983 - 04-03-2011, 08:20

A gdzie dokładnie jest ta kostka o której piszesz?
tom17 - 04-03-2011, 09:32

1.3 nie ma przepływomierza
piotrekdm1983 - 04-03-2011, 09:48

No to fantastycznie :) to co mam sprawdzić jeszcze ?

Czy możliwe , że w moim przypadku to może być wina TPSa czyli czujnika położenia przepustnicy ? Gdzie on jest w 1.3 12v ?

Hugo - 04-03-2011, 20:55

piotrekdm1983 napisał/a:
Czy możliwe , że w moim przypadku to może być wina TPSa czyli czujnika położenia przepustnicy ?
Też może być. Pomierz mu rezystancję.
piotrekdm1983 - 04-03-2011, 22:04

Ale gdzie ten czujnik u mnie jest i jak wygląda ?
idas - 04-03-2011, 23:02

piotrekdm1983 napisał/a:
Ale gdzie ten czujnik u mnie jest i jak wygląda ?

Czarna kostka przykręcona do korpusu przepustnicy w miejscu gdzie funkcjonuje zawór motylkowy (to co reguluje dopływ powietrza). Foto -widok "zza kierownicy" :

piotrekdm1983 - 06-03-2011, 13:48

hej :) słuchajcie , postanowiłem sam rozkręcić aparat zapłonowy na części , wyczyściłem wszystko papierem ściernym , osuszyłem , przedmuchałem , dodatkowo odkryłem , że wtyk od aparatu miał zaśniedziały jeden pin , więc też go doprowadziłem do idealnego stanu , wszystko poskładałem , zamontowałem i jak ręką odjął :) Auto żyje :) znowu pali gumy na jedynce i dwójce :) i do 100kmh chwila moment :) czados . Mam nadzieję , że to była przyczyna i ją rozwiązałem . DZięki wszystkim za rady i pomoc .
jurekschroda - 07-03-2011, 12:49

He he, ale musiałeś mieć banana na twarzy po zamontowaniu wyczyszczonego aparatu :mrgreen:
Gratuluję przywrócenia miśka do życia :wink:

!!! Temat warto wkleić do FAQ !!!



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group