To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

ASX Techniczne - DFP - upgrade oprogramowania

jaceksu79 - 09-12-2012, 17:40

krzychu napisał/a:
A zalogowałeś się już na forum SY

nie i nie mam zamiaru... jedyne 3 fora na których byłem zalogowany to subaru, mitsumaniaki i elektroda - nie jestem molem forumowym

krzychu napisał/a:
A może przejedź tym samochodem co najmniej 100 tys i dopiero chwal lub gań?


nie sądzę aby zaczął nagle przybywać bądź ubywać olej :mrgreen:

[ Dodano: 09-12-2012, 17:56 ]
tomekrvf napisał/a:
obserwowałem cały proces który trwał około 30 minut

jakoś długo :roll: :shock:
u mnie max 10 minut

pablo diablo - 09-12-2012, 19:16

w trasie proces wypalania nie trwa tak długo umnie tez 10-15 minut max.
na postoju wypala sie owszem i po pewnym czasie przestaje ale to raczej sam system przerywa wypalenie bo obroty spadają, ja mam przejechane 40 tysiecy i też zadnych problemów z DPF ale oleju przybywa niewielka ilość. tak czy siak lekka informacja nierażaąca w czy przydała by sie napewno.

Wedrowiec - 09-12-2012, 19:23

krzychu jeżeli widzisz jakieś zalety
- samego AS&G w wykonaniu mitsu
- wyłączania silnika przez AS&G w trakcie przepalania filtra

to podziel się z nami opnią, będę wdzięczny. Ja nie widzę praktycznie żadnych. Do tego musiałem wymienić olej po 5Kkm (z czego połowa w trasie) więc mamy
- na 2500 km wg producenta zaoszczędziłem 2,5l paliwa (25 * 0,1l)
- poszło do śmieci dodatkowe 5l oleju silnikowego

gdzie tu ekologia czy ekonomia? Do tego oszczędność 0,1/100 km jest w połączeniu z oponami specjalnymi - więc sam AS&G daje jeszcze bardziej znikome oszczędności. Dużo lepszy efekt być może dałby czujnik ciśnienia w oponach - zawsze prawidłowo napompowane pewnie dadzą dużo większe oszczędności na spalaniu.

pablo diablo - 09-12-2012, 19:33

Wedrowiec napisał/a:
krzychu jeżeli widzisz jakieś zalety
- samego AS&G w wykonaniu mitsu
- wyłączania silnika przez AS&G w trakcie przepalania filtra
.


Dobrze że u mnie tego dziadostwa nie ma

krzychu - 09-12-2012, 19:34

Wedrowiec - ja nie muszę widzieć. Chodzi o to, że spec od marketingu i księgowy może mieć inne zdanie...
Maciek111 - 09-12-2012, 19:45

Wydaje mi się ,że jest to pseudo ekologia. Jeżeli podczas oczyszczania wytworzy więcej niż zaoszczędzi. Chyba żeby oczyszczać w takich specjalnych Toy-toykach. jak na razie więcej z tym kłopotu niż pożytku. Wymieniony olej trzeba wyprodukować i potem z utylizować i nie jest to za darmo i ekologicznie. Zieloni chyba przeginają .
jaceksu79 - 09-12-2012, 20:07

Maciek111, ale nie wdychasz tyle sadzy... i o to tu chodzi
krzychu - 09-12-2012, 20:19

Maciek111 - ale problem wynik ze specyfiki polskiego ruchu... W Niemczech jedziesz 2km po mieście potem 50km na autostradzie i znowu 2km w mieście... Wtedy przy wypalaniu DPF-u nie przybywa oleju ponieważ się wypala szybko i "przyjemnie", a zgaszanie w mieście nie powoduje problemu...
jaceksu79 - 09-12-2012, 20:19

Jeszcze może prosta ale cenna uwaga kolegom.... zauważyłem, że na goldzie lub ultimate wypalanie przebiega w dużo większych odstępach kilometrowych.. krótko mówiąc rzadziej i co ciekawe szybciej... wiec lekka nadpłata w cenie rekompensuje się w różnicy spalania i to zdecydowanie odczuwalnej
Wszystkim dpf-sowcom :wink: proponuję co 10tys km czyścić wtryski dobrym preparatem... zdecydowanie zaoszczędzicie na paliwie i na żywotności samego filtra... bardzo dużo subaru diesli z dpf-em rozkłada się po 60tys km przez lejące wtryski na wskutek ich zabrudzenia i amen z dpf-em ostatnio poleciłem znajomemu od OII 2.2 z dpf-em przy 80tys km. diesel injector cleaner millersa jako iż ostatnio zaczynały się jemu problemy z dpf-em... po 3 dawkach na chwilę obecną mówi, że jest ok... na pewno jest to optymistyczne i właśnie mógł mieć już problemy z zabrudzonymi wtryskiwaczami... szkoda, że nie miałem możliwości podejrzeć korekty na wtryskach.. :roll:

Maciek111 - 09-12-2012, 20:47

Coś w tym jest "jaceksu79 ": Na zachodzie nie mają tylu problemów z wtryskami nawet Renówki. Ba i nawet mniej tych zatartych silników jest. Wynika to chyba z jakości paliwa. Za duzo mamy dodatków w nich - i to takich dodawanych ekstra. A co do sadzy ???? wdychanej . Jesteśmy jedynym krajem w unii gdzie się toleruje wycinanie katalizatorów i ingerencję w soft.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group