Nasze Miśki - Z chaosu wyłonił się szatan
Tomek - 22-07-2011, 16:42
ja daje 1:1
zawsze byłem za kombi, ze wzgledów funkcjonalnych, i EA5W nie jest zły
w 100% zgadzam sie ze sveno EC5W miażdży tyłem - szkoda, że SWAP tylnej klapy i zderzaka, nie jest taki p&p
sam jednak kupując przekonałem się do sedańczyka i uważam to za jedną z najlepszych decyzji
ps. niezły bajzel koledze zrobiliście w temacie
wnioskuje, coby przesunąć do tematu "sedan/kombi" jesli istnieje, jesli nie to stworzyc
sveno - 22-07-2011, 20:11
po wypowiedzi robertdg jest 4:5 a biorąc pod uwagę:
tomek84 napisał/a: | am jednak kupując przekonałem się do sedańczyka i uważam to za jedną z najlepszych decyzji | mamy 4:6
tomek84 napisał/a: | wnioskuje, coby przesunąć do tematu "sedan/kombi" jesli istnieje, jesli nie to stworzyc | popieram
i krótkie sprostowanie: EC5W to oznaczenie nie tylko Legnumów i nie tylko VR4. EC5x odnosi się do Galantów AWD a były produkowane też zwykłe V6 (bez turba) z AWD (co prawda to baaaardzo rzadki egzemplarz, ale był nawet jeden na allegro kiedyś ). W drugą stronę taki tył:
(Kochajj mam nadzieję, że pozwolisz? Tablicy nie ma ) był montowany także w cywilnych wersjach nawet z 2.0 L4/R4 (chyba na Nową Zelandię i nie tylko)
m6riano - 23-07-2011, 05:47
5:6...;-)
luckyluck - 23-07-2011, 09:38
tomek84 napisał/a: | ja daje 1:1 |
Biorąc pod uwagę, że Tomek daje 1:1 w tej chwili jest remis 6:6.
Kurka nie chciałem offtopić, wybacz Snow.
Dario1986 - 23-07-2011, 12:09
6:7
chociaż Twój Gal bardzo mi się podoba i mam nadzieję że nikt nie będzie Ciebie chciał z niego wysadzić, a teraz przynajmniej masz pewność że Cię nie dogoni
SnowDevil - 25-07-2011, 13:17
no trochę bajzlu sie tu zrobiło ale... fajny pomysł z tym licytowaniem kombi/sedan, prowokację zrobiłem nieświadomie nie przeszkadza mi, że "troche" off top . Mi się Galanty sedany też bardzo podobają ale po prostu dla siebie bym nie kupił ale chętnie pooglądam na zlotach hehe.
a jeżeli temat sedan/kombi powstanie to nie przenieście mi tylko całego tematu tam
SnowDevil - 14-08-2011, 13:53
hehe właśnie wróciłem z Chorwacji i... udało mi się uzyskać spalanie w trasie 7,6 L/100km ))))) prędkość na tempomacie 130 km/h, klima non stop włączona (ECO). prawie 600 km na 45 litrach PB95. trasa: od granicy słoweńsko-austriackiej aż do bielska białej (cała austria i czechy). dodam, że auto załaodwane całe, na dachu duży box a w aucie 4 osoby.
Me like it ;]
Anonymous - 14-08-2011, 13:59
tył bardzo Ci usiadł na tak załadowanym aucie ?
sveno - 14-08-2011, 14:26
znowu nie wierzę bo:
1. kombi
2. Załadowany + 4 osoby
3. Box na dachu
4. Klima
5. Tempomat
6. 130km/h
7. 2.5l V6 Pb
Nie obraź się, ale dla mnie to po prostu nierealne.
SnowDevil - 14-08-2011, 15:16
@derpin
tył niewiele osiadł. W sumie w bagażniku miałem 2 duże walizki, 2 duże torby, 2 laptopy z osprzętem, aparaty + obiektywy, jedzenie (suche + troche puszek), pierdoły. Widać było delikatnie, że tył minimalnie jest niżej niż przód ale de facto - niewiele.
@sveno
nie obraź się ale na stacji benzynowej mi szczęka opadła a z dystrybutorem paliwa nie będę się kłócił. Po przejechaniu 586 KM do baku weszło niecałe 45 litrów (musiałem pod korek lać) więc jak nie wierzysz to sobie sam policz i zobaczysz ile wyjdzie. Ja sobie tego nie wymyśliłem i mam jeszcze na to 3 świadków ))
PS. jak chcesz zobaczyć szczegóły to na motostata zapraszam, nick: "adresnieznany"
sveno - 14-08-2011, 16:49
pozostaje pozazdrościć egzemplarzu i wyniku, we wrześniu też jadę na Chorwację, więc i ja się pochwale spalaniem, ale szału się nie spodziewam
SnowDevil - 09-11-2011, 13:31
Porobiłem pare rzeczy bo najwyzszy czas był na to:
--- 1 ---
Wczoraj wymieniłem 1wszy raz olej.
Zrobiłem płukankę AMSa i zalałem olej AMS 5W-40 Motor Oil (AFL).
Przebieg: 225 151 km
Stary olej wraz z płukanką wypłynął całkowicie czarny ale widziałem wcześniej już na bagnecie, że jest dobrze przepalony.
Jak na razie objaw klepiacego popychacza na zimnym silniku ustał, na jak długo to się okaże. Silnik pracuje teraz "płynniej/lżej" ale właściwie to prawie każdy nowy olej da taki efekt.
Różnica za to jest jedna: silnik nagrzewa się teraz 2 razy dłużej.
Przejechałem dopiero 20 km więc więcej napiszę przy większym przebiegu.
--- 2 ---
Jakiś tydzień temu wymieniłem płyn chłodniczy na GlycoShell. Jestem gotowy na zimę
--- 3 ---
znalazłem usterkę - wyciek płynu wspomagania na złączce pod spodem prawej strony zderzaka:


Czy komuś się to wydarzyło może? i czy ktos ma pomysł jak to naprawić?
Hugo - 09-11-2011, 13:45
SnowDevil napisał/a: | Czy komuś się to wydarzyło może? | Po pierwsze sprawdź dokładnie czy cieknie z wężyka czy z rurki przy obejmie.
SnowDevil - 09-11-2011, 13:57
wygląda jak by to ciekło z rurki a nie wężyka ale ogarnę jakiś podnośnik to sobie na to spokojnie spojrzę. Jak widać na zdjęciach zbiera się najwięcej na tej obejmie od rurki więc chyba to tu. Wytrę to porządnie i zobaczę skąd będzie ciekło.
fj_mike - 09-11-2011, 15:28
SnowDevil, widać, że ktoś już dołożył dodatkowe opaski zaciskowe.
Ściągnij klamrę spinającą rurki, jedynie pod nią może cieknąć.
Jeżeli nie to zaciśnij wężyk żeby nie ciekło, popuść opaski, obetnij kocówki wężyków i zaciśnij na rurce opaskami ponownie. Powinno pomóc.
|
|
|