To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - COLT CJO - Opinie

Anonymous - 21-09-2011, 17:49

CA0 miały klimę nawet w 1.3,poduszki też.
FTOrek - 21-09-2011, 18:47

Miał klimę, ABS,Poduszki,elektrykę,silniki 113KM-super autko.
krzysieg - 21-09-2011, 20:51

Wiem że miał poduszki ale chyba max dwie .
Jeśli zadbane to pewnie że super .
Podobno Cj0 ma pewne wady których Cao nie ma .

W Cj0 są zazwyczaj słabe podłużnice tylne , chociaż u mnie wyjątkowo dobrze
się trzymały jak kupowałem w porównaniu z tym co widziałem w temacie "zardzewiałe podłużnice" ale trzeba było i tak kawałek wyciąć i pospawać żeby było już tak naprawdę ok .

Ca0 ma podobno solidniejsze te podłużnice .

Niektórym bardziej się podoba tył w cao niż cjo - kwestia gustu .

Ca0 łatwiej dostać z mocniejszym silnikiem i wychodziły gti na Europe .

Nie wiem jakie są pozostałe różnice między Cao a Cjo , czy coś jest lepiej zbudowane w cao a w cjo gorzej ?

Anonymous - 21-09-2011, 21:08

W CA0 wychodzą bomble na dachu,podobno od środka.W moim już 3 wyszły.
W CJ0 jak narazie nic takiego nie zauważyłem,moze za kilka lat wyjdą :D za to maska pieknie rdzewieje na około na zgrzewie.Po zimie pewnie wyjdzie na wierzch :D
Rożnica w komforcie ogromna na korzyść nowszego modelu,fabryczne głośniki grają bardzo dobrze.

P.S. Pisze sie CA-zero!!!!!!!! ,a nie O i tak samo CJ0 itp.Strasznie mnie to razi :)

Hugo - 21-09-2011, 22:52

adamovicius napisał/a:
CA0 miały klimę nawet w 1.3
W 99% w 1.3, bardzo rzadko w 1.6. 1.8 GTi chyba wszystkie miały.
krzysieg - 22-09-2011, 01:30

adamovicius napisał/a:


P.S. Pisze sie CA-zero!!!!!!!! ,a nie O i tak samo CJ0 itp.Strasznie mnie to razi :)


Dobrze już poprawiam .
W profilu mam tego samego byka i jakoś Cie nie razi :D
ale to dlatego że FTOrek wpisał tak samo z błędem :D

Anonymous - 29-10-2011, 14:53

Wracając do przyspieszenia do 100 u mani4ca to nie wiem jak to możliwe ,że zrobiłeś 8,16s :D
Ja dzisiaj próbowałem mierzyć GPS performance i raceChrono i na obydwu mi wyszło najlepiej 10,8s.
Robiłem to za pomoca HTC touch diamond, który jest znany z dobrego odbiornika GPS.
Tylko ja na pokładzie,paliwa w zbiorniku może ze 25 litrów.
Przypomne ze moj Colt ma zmierzone 101KM,ruszałem z 2500obr. żeby było mniej uslizgu i czasy takie słabe.
Może ty korzystałes z funkcji manual start?
A może SE ma dużo większą moc?(musiałby chyba miec ze 130km żeby była taka róznica)

mystek - 30-10-2011, 10:04

#Adamovicious - a ja się dziwię i Maniakowi i Tobie, że takie czasy kręcicie :PPP. Maniak robi czasy jak CA 1.6 które jest dużo mocniejsze i lżejsze, a Ty robisz czasy jak 1.3 :P . Nagrajcie oboje filmiki z przyspieszenia, to zmierzę Wam czasy. Ja u siebie nagrywałem film i wychodziło 8,9-9,1s a później testowałem na G-techu i czasy identyczne, czyli też w okolicy 9s. CJtka 1.3 robi 10s do setki, CA 1.6 robi 8s.

Wszystko pod warunkiem, ze ktoś ogarnia auto oczywiście :)

Anonymous - 30-10-2011, 10:31

Przede wszystkim mierzenie czasu z filmiku to bzdura bo licznik przekłamuje dosyć sporo.
Na liczniku mam 100,a na GPSie mam jakieś 94.
Pozatym nie sądze zebym był takim debilem żeby stracić 2 sekundy.
Tak jak pisałem ruszam z jak najmniejszym uslizgiem,biegi zmieniam szybko,próbowałem zmieniac przy 6000 i ciagnąc do konca i efekty mniej wiecej takie same.
Troche mi szkoda paliwa i silnika,żeby nagrywać filmik,ale zobaczymy może nagram.
Co do G-techa to też słyszałem ze jest bardzo optymistyczny w swoich pomiarach.

[ Dodano: 30-10-2011, 11:26 ]
Poświęciłem sie i samochód i nagrałem filmiki.
http://www.youtube.com/watch?v=BR0pWXUIBpc
http://www.youtube.com/watch?v=ujkC-f-D0sI

KlaudiuszBdg - 30-10-2011, 14:06

Ale dlaczego zmieniasz biegi przy 6k RPM ? To nie szajswagen, krec do konca 8)
Anonymous - 30-10-2011, 14:19

To sobie pokręc do konca,według mnie nie ma to zadnego sensu,na wykresie z hamowni widac wyraznie ze moment obrotowy rosnie do 4800obr. a pozniej drastycznie spada.To juz nie sa te silniki co w CA0.Może w 1.3 warto wyzej pociagnac bo ma inna charakterystyke,ale 1.6 jest juz elastyczny jak jakis klocwagen.
Na drugim filmiku pociagnałem do 6500 i efektu zadnego nie było poza ryczeniem silnika jakby miał sie zaraz rozleciec.Powyzej 6000 juz czuc ze nie ciagnie.


By null at 2011-08-27

KlaudiuszBdg - 30-10-2011, 15:01

Dziwny troche ten wykres, mam coprawda 1,3 ale wydaje mi sie ze tak jak w 1,6 odciecie jest ustawione na 7,200 RPM

Pozatym chyba chodzi tez o moc jaka silnik moze oddac na kola, a na wykresie ktorym pokazales wychodzi przedzial wlasnie 6 - 7k RPM ? Nie bede sie spieral bo brakuje mi wiedzy, moze ktos z wieksza by sie wypowiedzial ?

pozdrawiam

mystek - 30-10-2011, 17:37

#Klaudiusz - ja też jak kręciłem film do 100km/h to zmieniałem przy 6100 około i wychodzą czasy po 9s, aczkolwiek fakt, że ten pierwszy bieg powinno pokręcić się pod odcinkę najlepiej, mówi się też o pierwszych dwóch biegach, ale to chyba zależy też od specyfikacji auta.

Odcinka w 1.6 jest przy 6800 około, w 1.3 7200

#Adamovicious - nie wiem czemu Ci tyle wychodzi :) . A na jakiej gumie jeździsz? Bo fabrycznie wychodziły na 175/70R13 Colty, jest gdzieś stronka gdize można porównać jakie są przekłamania na liczniku ile na plus/minus, ale nie znam linka :/. Co do wykresu, to momentem obrotowym jedziesz od dołu, a później jedziesz mocą samochodu, ale wydaje mi się, że dobrze pojechałeś. Był strzał ze sprzęgła przy ruszaniu?

Staraj się ruszać z 3-4k rpm to optymalnie, tymbardziej, ze Colt to nie szatan, więc więcej możesz stracić jak ruszasz z 2500rpm bojąc się o uślizg niż uśligując ruszając z 3-4k rpm, to nie auta 300-konne FWD.

Co do Twojego wykresu to mamy podobne, ale u Ciebie nawet moment obrotowy ciągnie się wyżej, np u mnei przy 6000rpm jest ok 114Nm a u Ciebie 118 tak na oko, mocy masz więcej, bankowo da się wykrzesać dużo więcej z tego :) .

Co do Twoich filmów w pierwszym filmie ja tu widzę niskie 10s, a w drugim około 9s. Napisz jakie masz koło, to dodamy/odejmiemy procenty.

Anonymous - 30-10-2011, 17:47

Nie ruszałem z 3000-4000k bo przy takim ruszaniu wychodziło mi około 12s.
Opony mam 175/65r14.
Jeszcze raz powtórze że licznik przekłamuje nawet na oryginalnych kołach i jest to sprawdzone w kilku autach.Żeby na GPSie osiagnac 100km/h na liczniku musi byc około 106-108.

mystek - 30-10-2011, 17:58

Dziwnie jakoś :) jechałem w te wakacje na Węgry na GPSie właśnie i mam koło 195/60R14 i przy 175km/h licznikowych miałem 170km/h na GPSie :| . Chyba trochę mocno kłamie ten licznik, albo GPS głupoty pokazuje.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group