To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Szarpniecia, odcinka przy 4000 tys. obr. lift

MichuGdy - 13-01-2012, 16:03

Witajcie dzisiaj próbowałem poregulować ciśnienie śrubką torx (torx 20)wykręcałem ją w prawo i w lewo na maksa. W lewo gdy kręciłem ciśnienie potrafiło zejść do 2 MPa (nie wyświetliło CE - lampka sprawna). Gdy kręciłem śrubką w prawo (zgodnie z wskazówkami zegara) na końcu ciśnienie miało 3,5 MPa więcej nie udało mi się wyciągnąć :(

Przy dodawaniu gazu ciśnienie skakało od tych powiedzmy 3,5 MPa na prawi 6Mpa przy wysokich obrotach.
Ciśnienie uwarunkowane ilością obrotów.

Na biegu jałowym wahania obrotów są rzędu 50 obrotów (odczyt na evoscanie)

[ Dodano: 30-01-2012, 01:28 ]
uwaga Panie i panowie....

Problemem w moim przypadku były fajko cewki. Wymieniłem na używki w dobrym stanie. W fajko cewkach newralgicznym elementem są sprężynki, które po pewnej ilości przejechanych km (u mnie to ok 180 000) potrafią pękać, korodować bądź tez zaczyna je pokrywać zielony nalot powodujące znaczne obniżenie przewodności. Po wymianie fajko cewek, problem z szarpnięciami zniknął, silnik również wkręca się prawidłowo na obroty powyżej 4 tyś po opisywanym powyżej zgaszeniu/odpaleniu silnika.

U siebie wymieniłem 3 fajko cewki, gdyż tylko jedna była w przyzwoitym stanie.
Z pewnością ma to również swoje przełożenie na spalanie paliwa.

Zalecam wszystkim sprawdzenie tego elementu w aucie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group