To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - [Carisma] Co po Carismie ?

SHARK1979 - 25-10-2011, 11:00

juar_78 napisał/a:
Tylko, zę 626, która mi się bardzo podba,

To zobacz Xedosa miałem takiego 2.0 V6 144KM :wink:

[ Dodano: 25-10-2011, 11:01 ]
custom,
A tak bardziej naprawdę następny będzie Colt 05r 1.5 150KM :twisted:

custom - 25-10-2011, 11:53

SHARK1979 napisał/a:
custom,
A tak bardziej naprawdę następny będzie Colt 05r 1.5 150KM :twisted:
_________________


fajny :twisted:

rasiak1980 - 25-10-2011, 12:21

xedos miał fajny silnik tzw 5-cio suwowy z tym że problem polegał na tym że jak turbo nie działało jak należy to silnik też nie działał ale zgrabne autko i nowym mazdom daleko do tej jakości szczególnie 6-ce pierwszej generacji strasznie tandetna
juar_78 - 25-10-2011, 13:03

SHARK1979 napisał/a:
juar_78 napisał/a:
Tylko, zę 626, która mi się bardzo podba,

To zobacz Xedosa miałem takiego 2.0 V6 144KM :wink:

[ Dodano: 25-10-2011, 11:01 ]
custom,
A tak bardziej naprawdę następny będzie Colt 05r 1.5 150KM :twisted:


No ale Xedos 6 też tylko do 2000 r. :(

Hugo - 25-10-2011, 16:44

juar_78 napisał/a:
Ja jeszcze rozważałem Mazdę. Tylko, zę 626, która mi się bardzo podba, byłą robiona do 2000 r.
juar_78 napisał/a:
Zaś 6 ponoć jest już o wiele słabszym autam niż 626, która była wzorzem trwałości
Oj przyjacielu Mazda 626 GF, czyli po 1997 r. nie jest żadnym wzorem trwałości, co innego GE z lat 1991-1997. To przykład prawdziwego japońskiego samochodu. Niezniszczalny. Co do korozji to 626 GF gnije tak samo jak 6 po 2003 r., czyli błyskawicznie i gdzie popadnie :mrgreen: GE jak jest nie bita (a nawet bita, ale w granicach rozsądku) nie zgnije jeszcze przez wieeele lat. Ma doskonałe zabezpieczenie antykorozyjne. Wiem coś o tym.
SHARK1979 - 25-10-2011, 20:42

rasiak1980 napisał/a:
xedos miał fajny silnik tzw 5-cio suwowy z tym że problem polegał na tym że jak turbo nie działało jak należy to silnik też nie działał

Moje wozidełko latało pieknie paliło nie telepotało silnikiem na rozruchu przy V6, kusiłem się na pościgi za co niektórymi motorkami :mrgreen:

i9i - 25-10-2011, 22:10

SHARK1979 napisał/a:
juar_78 napisał/a:
Tylko, zę 626, która mi się bardzo podba,

To zobacz Xedosa miałem takiego 2.0 V6 144KM :wink:

[ Dodano: 25-10-2011, 11:01 ]
custom,
A tak bardziej naprawdę następny będzie Colt 05r 1.5 150KM :twisted:


A 929(HD) 24V?? Jak zajeżdżę Cronosa to ta jest pierwsza w kolejce (taki mój kaprys) :D

rasiak1980 napisał/a:
xedos miał fajny silnik tzw 5-cio suwowy z tym że problem polegał na tym że jak turbo nie działało jak należy to silnik też nie działał ale zgrabne autko i nowym mazdom daleko do tej jakości szczególnie 6-ce pierwszej generacji strasznie tandetna


To jest Cykl Millera 2250 ccm i 210 KM, nie na turbinie tylko kompresorze który był fabrycznie wadliwy i został zmodyfikowany dopiero w XXI wieku

Ogólnie Mazda ma różne wynalazki Naprzykład ten silnik mi się podoba

hermeth - 25-10-2011, 22:19

Ja już wybrałem następcę: Subaru Legacy 2005 sedan 2.5 lub 3.0
juar_78 - 25-10-2011, 23:31

hermeth napisał/a:
Ja już wybrałem następcę: Subaru Legacy 2005 sedan 2.5 lub 3.0


TEż biorę/brałem pod uwagę. Pytanie tylko jak znoszą gaz, bo dla mnie to piorytet.

rademenez - 26-10-2011, 00:11

juar_78 napisał/a:
hermeth napisał/a:
Ja już wybrałem następcę: Subaru Legacy 2005 sedan 2.5 lub 3.0


TEż biorę/brałem pod uwagę. Pytanie tylko jak znoszą gaz, bo dla mnie to piorytet.


Legacy jak najbardziej, ale dla mnie lepsza wersja to kombi. A co do gazu, to skoro wychodziły wersje z fabrycznym gazem to chyba motor dobrze sobie radzi z LPG. Ale może ktoś ma/używa to się wypowie :D . Tylko ze przy 3 litrowym motorze przelicznik PB do LPG będzie miał akceptowalny rachunek ekonomiczny???

Saqu - 26-10-2011, 20:58

rademenez napisał/a:
Tylko ze przy 3 litrowym motorze przelicznik PB do LPG będzie miał akceptowalny rachunek ekonomiczny???


tak czy owak i tak będziesz jeździł taniej na gazie czy będziesz miał silnik 1.2 czy 5.6 tylko, że przy tym drugim częściej będziesz zajeżdżał na stację o wiadomo, spalać będzie więcej a butla większa raczej dużo być nie może.

rademenez - 26-10-2011, 21:13

Saqu napisał/a:
rademenez napisał/a:
Tylko ze przy 3 litrowym motorze przelicznik PB do LPG będzie miał akceptowalny rachunek ekonomiczny???


tak czy owak i tak będziesz jeździł taniej na gazie czy będziesz miał silnik 1.2 czy 5.6 tylko, że przy tym drugim częściej będziesz zajeżdżał na stację o wiadomo, spalać będzie więcej a butla większa raczej dużo być nie może.


Oczywiście jak najbardziej przy obecnej cenie PB do LPG w stosunku 1:2 to ekonomia będzie. Obawiam się tylko przebąkiwania EU o podnoszeniu sukcesywnym ceny LPG, że niby coś tam ma drożeć i w ogóle, a nasi nafciarze już zacierają ręce :/. Wtedy ten przelicznik będzie malał niestety

Brikston - 30-10-2011, 20:57

a ja bym kupil Lexusa IS200 :)
Rebelias - 31-10-2011, 20:26

Galant EA a pozniej Honda Accord :)
tomek_tom - 31-10-2011, 22:26

następna na pewno będzie Honda Accord 2,0 benzyna (świetne, bardzo trwałe i niezawodne)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group