Carisma - Ogólne - [Carisma] Co po Carismie ?
SHARK1979 - 25-10-2011, 11:00
juar_78 napisał/a: | Tylko, zę 626, która mi się bardzo podba, |
To zobacz Xedosa miałem takiego 2.0 V6 144KM
[ Dodano: 25-10-2011, 11:01 ]
custom,
A tak bardziej naprawdę następny będzie Colt 05r 1.5 150KM
custom - 25-10-2011, 11:53
SHARK1979 napisał/a: | custom,
A tak bardziej naprawdę następny będzie Colt 05r 1.5 150KM
_________________ |
fajny
rasiak1980 - 25-10-2011, 12:21
xedos miał fajny silnik tzw 5-cio suwowy z tym że problem polegał na tym że jak turbo nie działało jak należy to silnik też nie działał ale zgrabne autko i nowym mazdom daleko do tej jakości szczególnie 6-ce pierwszej generacji strasznie tandetna
juar_78 - 25-10-2011, 13:03
SHARK1979 napisał/a: | juar_78 napisał/a: | Tylko, zę 626, która mi się bardzo podba, |
To zobacz Xedosa miałem takiego 2.0 V6 144KM
[ Dodano: 25-10-2011, 11:01 ]
custom,
A tak bardziej naprawdę następny będzie Colt 05r 1.5 150KM |
No ale Xedos 6 też tylko do 2000 r.
Hugo - 25-10-2011, 16:44
juar_78 napisał/a: | Ja jeszcze rozważałem Mazdę. Tylko, zę 626, która mi się bardzo podba, byłą robiona do 2000 r. |
juar_78 napisał/a: | Zaś 6 ponoć jest już o wiele słabszym autam niż 626, która była wzorzem trwałości | Oj przyjacielu Mazda 626 GF, czyli po 1997 r. nie jest żadnym wzorem trwałości, co innego GE z lat 1991-1997. To przykład prawdziwego japońskiego samochodu. Niezniszczalny. Co do korozji to 626 GF gnije tak samo jak 6 po 2003 r., czyli błyskawicznie i gdzie popadnie GE jak jest nie bita (a nawet bita, ale w granicach rozsądku) nie zgnije jeszcze przez wieeele lat. Ma doskonałe zabezpieczenie antykorozyjne. Wiem coś o tym.
SHARK1979 - 25-10-2011, 20:42
rasiak1980 napisał/a: | xedos miał fajny silnik tzw 5-cio suwowy z tym że problem polegał na tym że jak turbo nie działało jak należy to silnik też nie działał |
Moje wozidełko latało pieknie paliło nie telepotało silnikiem na rozruchu przy V6, kusiłem się na pościgi za co niektórymi motorkami
i9i - 25-10-2011, 22:10
SHARK1979 napisał/a: | juar_78 napisał/a: | Tylko, zę 626, która mi się bardzo podba, |
To zobacz Xedosa miałem takiego 2.0 V6 144KM
[ Dodano: 25-10-2011, 11:01 ]
custom,
A tak bardziej naprawdę następny będzie Colt 05r 1.5 150KM |
A 929(HD) 24V?? Jak zajeżdżę Cronosa to ta jest pierwsza w kolejce (taki mój kaprys)
rasiak1980 napisał/a: | xedos miał fajny silnik tzw 5-cio suwowy z tym że problem polegał na tym że jak turbo nie działało jak należy to silnik też nie działał ale zgrabne autko i nowym mazdom daleko do tej jakości szczególnie 6-ce pierwszej generacji strasznie tandetna |
To jest Cykl Millera 2250 ccm i 210 KM, nie na turbinie tylko kompresorze który był fabrycznie wadliwy i został zmodyfikowany dopiero w XXI wieku
Ogólnie Mazda ma różne wynalazki Naprzykład ten silnik mi się podoba
hermeth - 25-10-2011, 22:19
Ja już wybrałem następcę: Subaru Legacy 2005 sedan 2.5 lub 3.0
juar_78 - 25-10-2011, 23:31
hermeth napisał/a: | Ja już wybrałem następcę: Subaru Legacy 2005 sedan 2.5 lub 3.0 |
TEż biorę/brałem pod uwagę. Pytanie tylko jak znoszą gaz, bo dla mnie to piorytet.
rademenez - 26-10-2011, 00:11
juar_78 napisał/a: | hermeth napisał/a: | Ja już wybrałem następcę: Subaru Legacy 2005 sedan 2.5 lub 3.0 |
TEż biorę/brałem pod uwagę. Pytanie tylko jak znoszą gaz, bo dla mnie to piorytet. |
Legacy jak najbardziej, ale dla mnie lepsza wersja to kombi. A co do gazu, to skoro wychodziły wersje z fabrycznym gazem to chyba motor dobrze sobie radzi z LPG. Ale może ktoś ma/używa to się wypowie . Tylko ze przy 3 litrowym motorze przelicznik PB do LPG będzie miał akceptowalny rachunek ekonomiczny???
Saqu - 26-10-2011, 20:58
rademenez napisał/a: | Tylko ze przy 3 litrowym motorze przelicznik PB do LPG będzie miał akceptowalny rachunek ekonomiczny??? |
tak czy owak i tak będziesz jeździł taniej na gazie czy będziesz miał silnik 1.2 czy 5.6 tylko, że przy tym drugim częściej będziesz zajeżdżał na stację o wiadomo, spalać będzie więcej a butla większa raczej dużo być nie może.
rademenez - 26-10-2011, 21:13
Saqu napisał/a: | rademenez napisał/a: | Tylko ze przy 3 litrowym motorze przelicznik PB do LPG będzie miał akceptowalny rachunek ekonomiczny??? |
tak czy owak i tak będziesz jeździł taniej na gazie czy będziesz miał silnik 1.2 czy 5.6 tylko, że przy tym drugim częściej będziesz zajeżdżał na stację o wiadomo, spalać będzie więcej a butla większa raczej dużo być nie może. |
Oczywiście jak najbardziej przy obecnej cenie PB do LPG w stosunku 1:2 to ekonomia będzie. Obawiam się tylko przebąkiwania EU o podnoszeniu sukcesywnym ceny LPG, że niby coś tam ma drożeć i w ogóle, a nasi nafciarze już zacierają ręce :/. Wtedy ten przelicznik będzie malał niestety
Brikston - 30-10-2011, 20:57
a ja bym kupil Lexusa IS200
Rebelias - 31-10-2011, 20:26
Galant EA a pozniej Honda Accord
tomek_tom - 31-10-2011, 22:26
następna na pewno będzie Honda Accord 2,0 benzyna (świetne, bardzo trwałe i niezawodne)
|
|
|