To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Outlander - zima - ogrzewanie:)

Bizi78 - 03-12-2014, 13:34

Jestem ciekawy jak długo wytrzyma ta gumka recepturka :wink: .
qba1983 - 03-12-2014, 13:44

na razie od kwietnia :mrgreen:
zastosowałem naprawdę dobrą gumkę :roll:

killKeny - 02-02-2015, 01:37

Podpowie mi ktoś jak się dobrać do termostatu? Walczę z brakiem ogrzewania i chce zacząć od wymiany właśnie termostatu...
Bizi78 - 02-02-2015, 07:29


killKeny - 12-02-2015, 19:00

Dzięki Bizi78 za schemacik - poszło gładko i problem rozwiązany. Ciepło wróciło. Chociaż stary termostat po podgrzaniu opalarką się otworzył, a po ostygnięciu zamknął, to musiał się blokować. Po wymianie na nowy grzanie wróciło do normy i już po 3min mam cieplutko.
bizislawek - 28-11-2018, 18:40

No i ja odgrzeje, mnie też dopadło zimne powietrze które dmucha na wolnych obrotach, jeśli jadę dłużej ok 2.5-3 tys obrotów wtedy leci ciepłe powietrze. Gorące powietrze nie leci w ogóle. Sprawdziłem.nagrzenice i jest przepływ wody, termostat wymieniony. Poza tym rurki idące do nagrzewnicy, kiedy obroty są większe jedna gorąca druga ciepła, a wolnych obrotach jedną gorąca druga zimna. Gdzie tu węszyć, co wymieniać?
Tiamat - 29-11-2018, 12:32

jak nie sprawdziłeś stanu/poziomu płynu chłodniczego, to od tego zacznij. Ja po wymianie się zorientowałem, że słabiej grzeje. Dolałem kilo i grzeje jak siemasz :wink:
bizislawek - 30-11-2018, 22:09

Płyn oczywiście jest po sam kurek. Poza tym jak pisałem u mnie praktycznie w ogóle nie ma ogrzewania
Bzyk_R1 - 01-12-2018, 11:09

bizislawek, po sam kurek? Chyba piszesz o chłodnicy a mam nadzieję że wiesz że jest jeszcze zbiornik wyrównawczy. Tam musisz dolać do odpowiedniego stanu bo inaczej sie nie odpowietrzy jak należy.
bizislawek - 01-12-2018, 16:01

Tak tak, ciężko go nie zauważyć😉. Pierwsze na co zwróciłem uwagę przy diagnostyce mojego problemu to właśnie stan płynu chłodzącego, trzymam się poziomu na miarce
elektryk - 07-12-2018, 11:22

Takie pytanko do tematu, to jak szybko po odpaleniu silnika powinno wiać ciepłym powietrzem w kabinie? Ja mam wrażenie że przy tej samej temperaturze w Mazdzie żony w ciągu 2-3 minut, a w Outlanderze 10-15 minut. Temperatura płynu (w silniku) w Outlanderze wzrasta w miarę szybko.
Bzyk_R1 - 07-12-2018, 11:48

elektryk napisał/a:
Takie pytanko do tematu, to jak szybko po odpaleniu silnika powinno wiać ciepłym powietrzem w kabinie? Ja mam wrażenie że przy tej samej temperaturze w Mazdzie żony w ciągu 2-3 minut, a w Outlanderze 10-15 minut. Temperatura płynu (w silniku) w Outlanderze wzrasta w miarę szybko.


U mnie zaczyna lecieć ciepłe (wiadomo że to jeszcze nie takie żeby ogrzać) właśnie po 2-3 minutach. Ewentualnie jak odpalam i od razu jadę to tak około kilometr przejeżdżam i zaczynam czuć.

tościk - 07-12-2018, 13:35

elektryk napisał/a:
Takie pytanko do tematu, to jak szybko po odpaleniu silnika powinno wiać ciepłym powietrzem w kabinie? Ja mam wrażenie że przy tej samej temperaturze w Mazdzie żony w ciągu 2-3 minut, a w Outlanderze 10-15 minut. Temperatura płynu (w silniku) w Outlanderze wzrasta w miarę szybko.


U mnie ciepłe zaczyna lecieć jak tylko wskazówka od temperatury płynu drgnie. Później sie robi juz tylko cieplejsze.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group