To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Colt - Ogólne - TURBO do CAO 1.3 Czy warto??

Anonymous - 10-12-2006, 13:48

Lena napisał/a:
rzeczywiscie, nalezy zmienic hamulce i zawieszenie, ale jezeli nie mam tyle kasy to mozna z hamulcami zaczekac na przyplyw gotowki, wkoncu jak mam silnik 1.3 i jezdze max 140, to tak samo moge z 1.8 trzymac max 140,


mozesz tez zawsze poczekac ze swapem az dozbierasz pieniadze.
moje zdanie jest takie , najpierw hamulce i zawieszenie, a pozniej podnoszenie mocy, albo wszystko na raz.
nigdy pierwsze podnoszenie mocy, a pozniej zastanawianie sie nad hamulcami i zawieszeniem.

nie uwierze ze nie wykorzystasz choc raz potencjalu silnika(ten jeden raz moze byc za duzo) i zabraknie ci hamulca albo zawieszenia w zakrecie.

Lena napisał/a:
4G92 DOHC MIVEC 1.6 175KM (plug&play)
4G93 DOHC TURBO 1.8 ok 200KM (plug&play)
4G63 DOHC 2.0 150KM
4G63 DOHC TURBO 2.0 ok 200KM

plug&play odnosi sie do CAO czy CJO??


to byla lista do ca0
ale do cj0 pasuje:
4G92 DOHC MIVEC 1.6 175KM obrocony o 180stp silnik z mirage (colt) cyborg
6G12 DOHC 2.0 V6 170-180KM silnik z fto
6G12 DOHC MIVEC 2.0 V6 200KM silnik z fto
4G93 DOHC 1.8 140KM z carismy msx

karolgt - 10-12-2006, 13:52

wlasnie co do zawieszenia i hamulcow mam to samo zdanie, ze nie koniecznie trzeba wykorzystywac max predkosc, ktora nawet w zwyklym 1.6 mala nie jest.

A porownujac mase 1.6 a 1.8 nie jest wielka roznica.

a plug&play dotyczy chyba jednak CAO, bo CJO ma odwrocony silnik o 180stopni wiec to robi maly problem.

No nic, najpierw "stuninguje" troche mojego CAO optycznie, jakies audio itd, a potem jak kasa pozwoli zajme sie zmiana silnika :)

pozdr.

:Lena jak juz cos zrobisz to pochwal sie efektami :)

[ Dodano: 10-12-2006, 13:55 ]
ok, pisalismy rownoczesnie posta.

co do zawieszenia to chyba jednak masz racje, lepiej dobrze trzymac sie w zakretach, ale co do predkosci max, to mimo wszystko wydaje mi sie ze gdy zmieniamy silnik po to zeby do setki miec nie 10 a 8 sekund (przykladowo) to az takiego znaczenia nie maja.

Oczywiscie zalezy ile taka zmiana hamulcow ma kosztowac, jak stosunkowo nie duzo, to nie ma co oszczedzac.

Anonymous - 10-12-2006, 17:05

ech pochwale sie, pochwale, ale nie wczesniej jak w wakacje... to narazie sa marzenia, na ktore teraz zbieram wiedze i kase :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group