Galant - Ogólne - Pożegnanie Galanta-co dalej?
deejay - 25-01-2013, 22:40
kkriss napisał/a: | a ja chyba pójdę w lagunę III w automacie, podobno tym razem zrobili dobrą robotę. |
Ale polecam tylko silnik M9R , M4R lub F4R turbo
Jak chcesz wiecej info , to zapraszam na PW , lub cyt: na przykładzie Latitude
Gama jednostek napędowych
Oferta silników benzynowych
Renault Latitude może być napędzane benzynową jednostką 2.0 16V (M4R), przystosowaną do zasilania bioetanolem E85 i zapewniającą moc 103 kW (140 KM) przy 6 000 obr./min. Współpracuje ona z 6-biegową skrzynią mechaniczną. Wykazuje się dużą elastycznością pracy i wysokimi osiągami. Jej maksymalny moment obrotowy 195 Nm jest dostępny już od 3750 obr./min. Dystans 1000 m ze startu zatrzymanego pokonuje w zaledwie nieco ponad 30 sekund
Oferta silników wysokoprężnych
Oferta silników wysokoprężnych obejmuje jedne z najlepszych jednostek na rynku:
- mocny i cicho pracujący silnik 2.0 dCi (M9R) jest dostępny w dwóch poziomach mocy
110 i 127 kW (dCi 150 i dCi 175). Obie wersje będą dostępne z mechaniczną skrzynią biegów (dCi 175 w późniejszym terminie), a ich maksymalny moment obrotowy będzie wynosił odpowiednio 340 i 380 Nm przy 2000 obr./min. Ekonomiczna wersja o mocy 150 KM ze skrzynią mechaniczną emituje poniżej 140 g CO2 w cyklu mieszanym.
W wersji ze skrzynią automatyczną (AJ0), elastycznie pracujący, mocny silnik dCi 175 będzie zużywał jedynie 6,5 l/100 km (w cyklu mieszanym), a jego maksymalny moment obrotowy będzie wynosił 360 Nm przy 2000 obr./min.
Marcino - 26-01-2013, 00:08
Jak by nie to ze galant głośny przy predkościach autostradowych bo szumi... i ze gnije... i ze słabe hamulce to bym nie myslał o zmianie, miałe by dozywocie, a tak to kto wie co... 4x4 mi sie marzy, ale puki co tyłek po mieście jeszcze bede woził.
krzychuzzz - 28-01-2013, 12:23
Tak czasami myślę co będzie po Galancie i jak narazie widzę tylko dwie opcje:
Subaru Legacy spec B H6 - ale tego jest jak na lekarstwo
Honda Accord TypeS - tu już troszkę większy wybór
Ale póki co jestem za bardzo zadowolony z Galanta żeby coś zmieniać
sampler - 29-01-2013, 08:04
a ma ktos porownanie Type S 2.4 190KM do galanta 2.5 V6? Jak to sie zbiera i jakie spalanie. Jak z halasem? Oraz w jakiej wersji sa liczniki HC a nie jakies przedpotopowe?
Owczar - 29-01-2013, 09:18
tosztotomasz ma chyba takiego Accorda. Myślę, że chętnie udzieli info na PW lub na gg, ale na forum rzadko zagląda
Anonymous - 29-01-2013, 09:32
te accordy sprzed liftu mają jedną zasadniczą wadę: RUDA.
Marcino - 29-01-2013, 09:41
A galant nie ma rudej..?
radek79 - 29-01-2013, 09:50
sampler napisał/a: | a ma ktos porownanie Type S 2.4 190KM do galanta 2.5 V6 |
jeździłem takim w automacie i kompletnie nie było czuć tych 190 kucy pod maską ,do spokojnej jazdy wystarcza ale nie daje tego czegoś co automat w galu
krzychuzzz - 29-01-2013, 10:23
radek79 napisał/a: | sampler napisał/a: | a ma ktos porownanie Type S 2.4 190KM do galanta 2.5 V6 |
jeździłem takim w automacie i kompletnie nie było czuć tych 190 kucy pod maską ,do spokojnej jazdy wystarcza ale nie daje tego czegoś co automat w galu |
Bo akurat automat w Hondzie to totalna porażka.
Nie jeździłem ale trochę poszperałem w necie i nie znalazłem opinii na plus jeści chodzi o automat. Wszyscy raczej odradzają.
Zresztą ja jestef fanem manuala. Wogóle nie biorę automatu pod uwagę
Matejko - 29-01-2013, 10:48
mialem w jednym czasie galanta i accorda 2.4, accord był fajny ale jakos specjalnie nie czulem ktory szybszy i v6 brzmi lepiej niz vtec powyzej 4500obr/min
byl to 2003r. i gdybym mial na swoim galancie tyle rdzy co mial ten accord to... jaka rdza ??
sampler - 29-01-2013, 12:19
katalogowo ten type-s ma 223 Nm i 190 KM. Do setki w 6 biegowym manualu zbiera sie w 7,7 s wiec lepiej od galanta i jest szybszy od modelu 2008. A jak z halasem w srodku przy duzych predkosciach?
[ Dodano: 30-01-2013, 12:11 ]
a co powiecie o mondeo mk3 ST220?
inq - 30-01-2013, 23:44
Marcino napisał/a: | galant głośny przy predkościach autostradowych bo szumi... i ze gnije... i ze słabe hamulce |
Zrywasz wykłdzinę, kleisz maty i cisza nastaje, lepiej niż w S-klasie. Na gnicie i hamulce to już rady nie ma
sampler napisał/a: | a co powiecie o mondeo mk3 ST220? |
Jak znajdziesz zadbane i w full opcji to spoko autko. Znajomy posiadał i złego słowa nie powiedział.
polaff - 31-01-2013, 06:31
sampler napisał/a: | a co powiecie o mondeo mk3 ST220? | ja uważam, że ot super fura
sampler - 31-01-2013, 07:43
troche poczytalem o mk3 st220. Silnik duratec ponoc bardzo udany ale ma klopoty z utrzymaniem mocy. A jak z halasem w ST220 powyzej 100?
Jako opcja po galancie jest tez Lancia 159 z silnikiem 2.2 JTS lub wiekszym. W alfie jest malo miejsca z tylu, wiem ze jest ladnie wyciszona.
Anonymous - 31-01-2013, 11:10
sampler napisał/a: |
troche poczytalem o mk3 st220. Silnik duratec ponoc bardzo udany ale ma klopoty z utrzymaniem mocy. |
podobno zdarzają się przypadki wytartych panewek....
sampler napisał/a: | A jak z halasem w ST220 powyzej 100? |
kolega ma dizla w tej budzie i całkiem przyjemnie, co prawda diselek może być lepiej wyciszony no ale na szumy raczej nie narzeka.
sampler napisał/a: | Jako opcja po galancie jest tez Lancia 159 z silnikiem 2.2 JTS lub wiekszym. W alfie jest malo miejsca z tylu, wiem ze jest ladnie wyciszona. |
hee? to w końcu który ? alfa/lancia nie ma dobrej benzyny, a jeżeli jest dobra to pali jak smok 3.2 v6..... 2.2 jts cierpi na notoryczne wyciąganie się łańcucha rozrządu, no i do tego nie zagazujesz go w sensownych pieniążkach. jeżeli fiat to tylko ropożłop co do wyciszenia w alfie jest naprawdę spoko, ale tylna kanapa tylko dla dzieci ew dorośli na krótkie podróże, do tego bagażnik w sedanie ma tylko 400L - dobrze że przynajmniej zawiasy nie wnikają do środka...
aaa jest jeszcze opcja 1750 TBi - niby najlepsza obecnie benzyna w alfie/lancii tylko też pali ile wlezie i do tego miał jakiś mały problem chyba ze smarowaniem musisz poszukać... ogólnie najbardziej polecany silnik to obecnie 2.4 jtd dokładnie poliftowa wersja 210KM, i nawet nieźle brzmi jak na diesla, bo to 5 cylindrów jest..
|
|
|