Nasze Miśki - Mitsubishi Sigma Station Wagon
moniaquba - 28-11-2012, 01:51
W międzyczasie w sigmie została wymieniona żaróweczka podświetlenia przełącznika wycieraczki (dzięki schematowi Wojtka - jeszcze raz dzięki) niestety coś chyba nie do końca dobrze poskładałem bo dziwnie ten przycisk od wycieraczki teraz chodzi, tak jakby za bardzo wystawał . Ciut wcześniej został wymieniony zestaw naprawczy sprzęgła i pompy sprzęgła mam nadzieję że długo wytrzyma :
Odebrałem też w końcu ( ) części do zawieszenia z przodu... mam nadzieję wymienić w tym lub przyszłym tygodniu - o ile znajdę w okolicach Łodzi lub samej Łodzi kogoś kto ma pojęcie o tym i zrobi to w ciągu kilku godzin a nie kilku dni ( bo opcje kilku dni już dostałem ale podziękowałem)
Wymienione będą:
2 x końcówki drążków kierowniczych
2 x łączniki stabilizatora
2 x osłona przekładni
2 x gumka stabilizatora
2 x sworzeń wahacza
2 x tuleje przednie wahacza
2 x tuleje tylne wahacza
Poniżej zdjęcia nowych części:
Do wymiany mam jeszcze chyba klocki z przodu bo trze szczególnie prawy - co polecacie w rozsądnej kasie najlepiej z INTER CARSU. (Przy okazji w Łodzi w IC jest też zniżka z kartą klubową?? jaka?? np. właśnie na klocki)? Do regulacji cały czas jest gaz nie działa to nadal tak jak powinno. Po wymianie części w zawieszeniu jak w końcu znajdę mechanika będę musiał zrobić zbieżność nie? jaki to koszt? W ciągu max 2 tygodni wpadnie także sterowanie zamka z pilota, bo zamki coraz gorzej działają Poza tym sigma spisuję się odpukać bez zarzutu Mam ciekawy objaw rano szczególnie jak jest na ręcznym i biegu stoi delikatnie z górki po wrzuceniu biegu i spuszczeniu ręcznego autem tak jakby szarpnie i dopiero rusza jakby linka puszczała albo coś w skrzyni.. tak normalnie w ciągu dnia itd.. tak się nie dzieje.. rano też nie zawsze co to może być?? I nie wiem jak uruchomić licznik ten z dystansem czyli dolny bo się zaciął próbowałem to odkręcać - ale ciężko ciężko to idzie W bogatszych modelach jest jakiś moduł który reguluję pracę wycieraczek przednich podczas jazdy?? jak to działa? mam to u siebie?? Z góry dzięki za informację i pozdrawiam Sigmo chłopaków i wszystkich MM.
angelos - 28-11-2012, 05:00
moniaquba napisał/a: |
Odebrałem też w końcu ( ) części do zawieszenia z przodu... mam nadzieję wymienić w tym lub przyszłym tygodniu - o ile znajdę w okolicach Łodzi lub samej Łodzi kogoś kto ma pojęcie o tym i zrobi to w ciągu kilku godzin a nie kilku dni ( bo opcje kilku dni już dostałem ale podziękowałem)
Wymienione będą:
2 x końcówki drążków kierowniczych
2 x łączniki stabilizatora
2 x osłona przekładni
2 x gumka stabilizatora
2 x sworzeń wahacza
2 x tuleje przednie wahacza
2 x tuleje tylne wahacza
|
kilku dni to może nie, w zależności czy sruby będą stawiały duży opór to na spokojnie 1 dzień powinien wystarczyć/dla osób które maja pojęcie i nie robią tego pierwszy raz/
moniaquba napisał/a: |
Po wymianie części w zawieszeniu jak w końcu znajdę mechanika będę musiał zrobić zbieżność nie? jaki to koszt? |
Tak, zbieżność raczej będzie konieczna szczególnie po wymianie drązków kierowniczych. Koszt 50-100zl.
Hugo - 28-11-2012, 08:01
O widzę, ze na części nie żalowałeś pieniędzy. I bardzo dobrze. Tylko YAMATO do kitu, mogłeś kupić oryginały, kosztują podobnie. moniaquba napisał/a: | Do wymiany mam jeszcze chyba klocki z przodu bo trze szczególnie prawy - co polecacie w rozsądnej kasie najlepiej z INTER CARSU | Ferodo Premier lub TRW. moniaquba napisał/a: | Po wymianie części w zawieszeniu jak w końcu znajdę mechanika będę musiał zrobić zbieżność nie? jaki to koszt? | Max. 100 zł w zależności od regionu. moniaquba napisał/a: | Mam ciekawy objaw rano szczególnie jak jest na ręcznym i biegu stoi delikatnie z górki po wrzuceniu biegu i spuszczeniu ręcznego autem tak jakby szarpnie i dopiero rusza jakby linka puszczała albo coś w skrzyni.. tak normalnie w ciągu dnia itd.. tak się nie dzieje.. rano też nie zawsze co to może być?? | Miałem to samo w Galancie. Dużą strzykawką wyciagnąłem ze skrzyni biegów 150 ml oleju i jak ręką odjął. Ponadto miałem coś takiego, że jak dłuższy odcinek zwalniałem, hamując silnikiem, to po dodaniu gazu skrzynia momentalnie zasprzęglała i było strzaszne szarpnięcie. To też zniknęło.
moniaquba - 28-11-2012, 12:24
Hugo to co zamiast YAMATO byś polecał na przyszłość? Mechanik w poszukiwaniu a co do tego szarpania to muszę się w takim razie temu przyjrzeć
Hugo - 28-11-2012, 14:08
moniaquba napisał/a: | Hugo to co zamiast YAMATO byś polecał na przyszłość? | CTR, NIPPARTS albo oryginały
moniaquba - 28-11-2012, 21:58
Zapytałem w IC w Łodzi cenę klocków hamulcowych na przód dostałem taką odpowiedź - co byście brali??
Ceny niby po rabacie już dla MM - brutto.
bosch - 133,36 zł
textar- 135,85 zł
ate - 131.03 zł
trw(lucas) -110,52 zł
delphi - 92,46 zł
kashiyama- 57,55 zł
abe - 48,95 zł
Hugo - 28-11-2012, 23:51
moniaquba napisał/a: | trw(lucas) -110,52 zł | Najlepsze z tego zestawienia, bo powinny mieć podkładki antywibracyjne. Ewentualnie moniaquba napisał/a: | textar- 135,85 zł
ate - 131.03 zł |
robertdg - 29-11-2012, 07:34
Textar jezeli stawiasz na jakość
wojtas - 29-11-2012, 15:16
Hugo napisał/a: | Najlepsze z tego zestawienia, bo powinny mieć podkładki |
Powinny ale nie mają chyba że, moje opakowanie było jakieś niekompletne. Ponadto potrafią sobie zapiszczeć przy lekkim hamowaniu gdy są ciepłe, np w korku. Obecnie ujeżdżam Textary, jak dla mnie są leprze od TRW.(przynajmniej nie piszczą)
Hugo - 29-11-2012, 15:25
wojtas021180 napisał/a: | Powinny ale nie mają chyba że, moje opakowanie było jakieś niekompletne | Do EA mają.
|
|
|