To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - Jak to jest w końcu z podmianą licznika

Baron81pl - 16-12-2010, 18:06

No ja nestety zakupiłem licznik z obrotomierzem do colta 1,3 ale ten z obrotomierzem jest od wersji USA i nie działa tem. i benzyna , oraz inne kontrolki jak awaryjne akumulator i inne. Zostaje chyba tylko przerobienie go albo sprzedanie.
Bazz - 18-12-2010, 14:02

jak masz gołego 1.3 na gaźniku to trzeba przerabiać na 99%, po prostu ścieżki są pozamieniane i odpowiadają za coś innego, wiem bo u siebie sam przerabiałem, trochę modzenia jest, ale wszystko do zrobienia :D
masa - 20-12-2010, 22:38

Ja nie miałem żadnego problemu.
Kupiłem zegary (wersja europejska) nie wiem od którego modelu ale przypuszczam że 1,8 (licznik do 240km/h obrotomierz do 9000obr) założyłem i wszystko działa jak należy.

gracz2006 - 01-11-2011, 23:25

Witam odświerzę temacik. Kupiłem zegary do swojego 1.3 od colta 1.5 i nie działa mi obrotomierz czy muszę coś przerabiać?? mam colta na gaźniku.
Wszyscy piszą że pasuje i działa p&p a u mnie jest inaczej. O co chodzi??

versus - 28-11-2011, 17:50

gracz2006 napisał/a:
Witam odświerzę temacik. Kupiłem zegary do swojego 1.3 od colta 1.5 i nie działa mi obrotomierz czy muszę coś przerabiać?? mam colta na gaźniku.
Wszyscy piszą że pasuje i działa p&p a u mnie jest inaczej. O co chodzi??


Witam. Kolego przerabiałem ten temat wczoraj jak włożyłem liczniki z obrotką, wskazówka ani drgnęła. Powodem w moim przypadku było brak wkręconych śrubek z tyłu w liczniku, są tam na ścieżce odpowiednio zaznaczone, Pisze przy nich Temp, Fuel itp. Wykręć ze starego licznika śrubki i wkręć do tego z obrotką w każde wolne miejsce i powinno działać.

gracz2006 - 28-11-2011, 19:11

właśnie poleciałem zadowolony do auta wyciągnąć zegary w domu na spokojnie je przejrzałem ale u mnie są wszystkie śrubki na miejscu.
Wykręciłem obrotek i jest tam przykręconych do niego 5 śrubek. nie wiem co jeszcze mam sprawdzić ale u mnie to nie jest przyczyną.

masa - 02-12-2011, 18:56

Przy zegarach z 1,5 trzeba zamienic ścierzki. W moim 1,3 chodziły zegary od 1,8 a od 1,5 teź nie działał obrotomierz. Nie pamiętam które, ale jak wyciągniesz oba i porównasz to bez problemu dojdziesz. Prawdopodobnie da sie zamienić pini od wtyczki ale nie chciało mi się bawić więc musisz sprawdzić. Ten od 1,8 mam do opchnięcia.
gracz2006 - 02-12-2011, 23:32

Ale mam porównać zegary 1.3 z 1.5? czy z 1.8? wszyscy piszą że dzała plug & Play a ty że trzeba śceżki zamienić więc jak to w końcu jest? bo mam okazję kupić od 1.5 za 30zł z wysyłka bo może moje są popsute. a ty ile chcesz za te co na 100 % działają w 1.3?
masa - 05-12-2011, 21:28

Rozumiem że masz 1.3 8v z gaźnikiem na podciśnieniach( taki ja miałem). Kupiłem zegary od 1.8 i wszystko było ok. Później te same zegary od 1.8 chciałem założyc do 1.5 8v i nie działał obrotomierz więc odpuściłem. Porównywałem 1.8 z 1.5 i jedna ścieżka jest w innym miejscu. Zapomniałem że 1.3 nie ma obrotomierza więc w Twoim przypadku porównywanie 1.3 z 1.5 nie ma sensu. Te zegary mógłbym oddac za 50zł ale i tak do końca roku nie znajdę czasu żeby je wysłac. Pozdrawiam
rus_one - 07-12-2011, 15:17

Ja do swojego (1,3 8v z ECU 89r) zakładałem od 1,5 i było P&P. Może jakieś drobne różnice w instalacjach były w różnych rocznikach...
gracz2006 - 21-12-2011, 16:48

Witam problem nadal aktualny kupiłem 2-gie zegary za 20zł i jest to samo więc wykluczam uszkodzony obrotomierz. gdzie mam szukać usterki bo wychodzi na to że wina leży po stronie samochodu.
Ktoś się orientuje?

jerzyk1 - 15-02-2012, 20:56

U mnie problem jest innego typu.
Kupilem zegary z europejczyka (ja mam wersje USA) i zamontowalem.
Obrotek dziala za to wskaznik temperatury pokazuje poziom paliwa a ten od paliwa nawet nie drgnie.
Jak to naprawic?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group