To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Błąd systemu autopoziomowania reflektorów

kwachu30 - 10-06-2015, 14:00

Witam
Mam ten sam problem z łącznikiem i potrzebuję twój zamiennik do Outka. Mój numer 733-708-876 Pozdrawiam.

visitor - 10-06-2015, 16:23

podobna dźwigienka jest w ursus c330 przy pedale gazu. Proponuje zrobić foto zastepczej dzwigienki i isc do sklepu z częściami rolniczymi. Napewno ktos wam pomoże.
edit
http://www.allegro.pl/Sho...item=4991399956
tu masz link do tego przegubu. Kupujesz dwie sztuki i łączysz je śrubą i masz cięglo do outka.

radomir - 09-10-2015, 07:41

Nie wiecie może czy takie łączniki z Outlandera są zamienne z Lancerem np. z 2008 czy każdy z tych modeli posiada inną długość łącznika i muszę szukać tylko Lancerowego?
bonito - 09-10-2015, 09:32

Podobny problem miałem też w innych samochodach z ksenonami - teraz co 2 lata profilaktycznie pokrywam całość (przeguby) grubą warstwą białego smaru.
bonito

rafako1313 - 29-01-2016, 07:13
Temat postu: błąd systemu autopoziomowania reflektorów
visitor napisał/a:
podobna dźwigienka jest w ursus c330 przy pedale gazu. Proponuje zrobić foto zastepczej dzwigienki i isc do sklepu z częściami rolniczymi. Napewno ktos wam pomoże.
edit
http://www.allegro.pl/Sho...item=4991399956
tu masz link do tego przegubu. Kupujesz dwie sztuki i łączysz je śrubą i masz cięglo do outka.


Witam

Wykonałem dźwigienkę, błąd się wykasował i juz się nie pojawia, natomiast mam wrażenie, że światła świecą zbyt nisko.
Czy problem może tkwic w długości dźwigienki?
Jeśli tak to jaka ma byc jej długość?

rezon - 30-01-2016, 08:53

możesz je wyregulować ręcznie na reflektorach
rafako1313 - 30-01-2016, 17:16

rezon napisał/a:
możesz je wyregulować ręcznie na reflektorach



Ok Dzieki.
To jakis skompikowany zabieg?

rezon - 30-01-2016, 21:50

Raczej nie. Nie pamiętam jak w Outku
barbiq - 01-02-2016, 09:20

Witam. Założyłem niepotrzebny post ale już stało się..
Czy któryś z kolegów spotkał się z awarią poziomowania reflektorów (nie ustawiają się) bez wyświetlania błędu na zegarach?

and - 10-03-2016, 20:51

Odgrzeję temat na zasadzie ciekawostki cenowej.Od około tygodnia pojawił się komunikat dotyczący poziomowania ksenonów.Przyczyna klasyczna,złamany aluminiowy łącznik.W ASO zapłaciłem za całą naprawę (dorabiają łącznik według własnego patentu) 120 PLN z VAT.
bonito - 11-03-2016, 10:16

A ja zastosowałem łatwiejszy patent - oczyściłem ten łącznik (WD-40), związałem grubym drutem, na to sporo smaru teflonowego (może być też inny). Czas - jakieś 15 minut.
bonito

and - 12-03-2016, 22:09

Oczywiście,w skrajnej sytuacji można w ogóle nic nie robić,tylko "na sztywno" ustawić reflektory i jeździć.Natomiast chodziło mi o to,że jednak ASO nie zawsze ma wszystko w d... i przy każdej okazji bezmyślnie wymienia cały moduł z osprzętem.
Ale do rzeczy ,jak podliczę:
1.Jechać po zakup smaru....
2.Podnieść auto....
3.Znaleźć przyczynę ,nie mając pewności że chodzi o ułamany łącznik aluminiowy z tyłu ....
4.Jeśli okazałoby się,że jest to ten łacznik....
5.Znalezienie drut stalowego,który niekoniecznie wala się w domu....
6.Kolejne 5 min na skręcenie i smarowanie .....
7.Uwzględniając fakt ,że auto i tak było wstawiane na serwis po 180 kkm.......
8.A niezależnie od tego naprawa i tak trwa max. ok. 1 godz. ....
9.I tak się opłaciło ,mimo tego,że gwoździe umiem wbijać,otwory wywiercić potrafię a wkrętarkę posiadam......
10.Sama doróbka bez montażu w Trójmieście kosztuje ok.200 PLN.....
11.Jakaś forma gwarancji (rękojmi) ze strony ASO obowiązuje.....
12.Nowy,nawet dorabiany łącznik jest na pewno trwalszy niż drutowanie....
13.Sorry bonito....takie są fakty.
Pozdro,And

jurellas - 13-03-2016, 08:41

Wynika z tego że najlepiej dwa razy w całym sezonie przy okazji zmiany kół na zimowe i później wiosną na letnie warto by było oczyścić te łączniki,następnie posmarować odpowiednimi maścidłami. Lub tak jak w moim przypadku można nałożyć na cały łącznik razem z gumkami ochronnymi cienką warstwę silikonu.
bonito - 15-03-2016, 13:20

and napisał/a:

12.Nowy,nawet dorabiany łącznik jest na pewno trwalszy niż drutowanie....
13.Sorry bonito....takie są fakty.


O przepraszam - mój drut trzyma się lepiej niż oryginał! :D
Tak czy inaczej, oczywiście dużo taniej (biorąc pod uwagę koszt własnego czasu) oraz pewnie lepiej technicznie jest oddać takie coś do zrobienia w warsztacie, ja jednak lubię czasami zrobić to czy owo z czystej ochoty...
bonito

and - 16-03-2016, 23:01

bonito napisał/a:
O przepraszam - mój drut trzyma się lepiej niż oryginał!


Jeszcze mam zamiar 2-3 lata pojeździć,to ewentualnie porównamy trwałość. :D
A na grzebanie się przy aucie już niestety nie ma czasu.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group