[02-06]Lancer CS0 - Skrzypiące zawieszenie tył?
Hornet - 25-09-2016, 18:46
Czytam i się zastanawiam czy to ja mam szczęście czy ty Radowan masz pecha. Moje przednie wahacze były już ściągane ze 2 razy każdy i żadnych takich niespodzianek nie było. Tyle, że mi to robił mechanik. Radowan napisał/a: | U mnie po 12 latach wszystko było ok z tulejami a sworznie nie miały żadnego luzu | I tu jest chyba pies pogrzebany. Za dobre drogi tam macie Ciekawe jakby to się skończyło gdybyś potraktował śruby jakimś preparatem?
Radowan napisał/a: | Nie wiem, czy jak mnie Bóg nie opuści i leki przestaną działać, nie wpadnę na czadowy pomysł wymiany zawieszenia silnika i skrzyni biegów... |
Warto je na pewno skontrolować! U mnie poszła guma pod silnikiem - ta z przodu (to okazało się niedawno). Silnik od dłuższego czasu trochę "drgał", ale uznałem to za normę. Innego zdania był wąż od wspomagania! Nie do dostania - skończyło się na ASO i kupie kasy. Guma już przyszła i czeka mnie wymiana - kolejnej wymiany węża chyba nie zniosę...
Radowan - 25-09-2016, 21:38
Cytat: | Ciekawe jakby to się skończyło gdybyś potraktował śruby jakimś preparatem? |
Tylko jak tam wtrysnąć preparat jak nie było dostępu bo to zamknięta komora i tylko mała dziurka była.
Chociaż teraz w sumie jak pomyślę, to inaczej mogłem to rozegrać
Niestety emocje i edit nie wzięło górę
Edit: Wulgaryzm wykropkowany, nadal jest wulgaryzmem.
Bizi78 - 25-09-2016, 21:47
Radowan, proszę w swoich wypowiedziach przestrzegać regulaminu forum .
8.3 Na forum nie piszemy wulgaryzmów. Wykropkowany wulgaryzm - nadal jest wulgaryzmem.
Klark - 26-09-2016, 11:27
Bizi tam Radowan wpisał zniechęcenie (tylko cenzura kropki wstawiła) ]:->
Radowan - 26-09-2016, 15:45
Racja.
Przyznaję się, poniosło mnie po kilku godzinach bezowocnej walki i stracie 500pln (na początek) puściły mi nerwy.
Przepraszam, więcej to się nie powtórzy.
Anonymous - 27-09-2016, 09:51
Hornet napisał/a: | Guma już przyszła i czeka mnie wymiana - kolejnej wymiany węża chyba nie zniosę... |
Hornet w którym miejscu u Ciebie uszkodził się ten wąż ?
Zaraz przy fabrycznym zaprasowaniu mam minimalny wyciek. A na kierownicy czuć drżenie. Mechanik do którego jeżdżę stwierdził, że poduszki są ok a mimo to zmiana biegów bywa jakaś denerwująca (szarpnięcia przy zmianie biegów na niskich obrotach).
Wilczur - 27-09-2016, 12:44
Witam,
U mnie również skrzypi , potraktowałem wszystkie elementy gumowe zawieszenia z tyłu smarem w spreju . Pomogło na 2 tygodnie. Zamierzam zrobić to jeszcze raz ale gęstym smarem ze strzykawka ,przyjrzę się też sprężynom + mocowaniami amorków. W żadnym aucie nie spotkałem się z takim problemem, luzów brak a skrzypi jak stara wołga
Anonymous - 27-09-2016, 13:15
Co prawda moje już po liftingu ale też skrzypiało przejrzałem z tyłu zawieszenie wysmarowałem jakimś smarem w sprayu i nie pomogło. A okazało się trójkąt mocujący środkowy wydech (za katalizatorem) oderwał się. Warto sprawdzić bo efekty bardzo podobne do zawieszenia.
sla - 27-09-2016, 17:12
Hornet napisał/a: | Innego zdania był wąż od wspomagania! Nie do dostania - skończyło się na ASO . |
To jest chyba najdroższy na świecie kawałek gumy. W ASO też się zdziwili, że to tyle może kosztować, a ich nie jest łatwo zadziwić, po czym owinęli mi jakąś taśmą uszczelniającą, termokurczliwą i do sprzedaży wszystko było ok.
Hornet - 27-09-2016, 18:35
qbus_b napisał/a: | Hornet w którym miejscu u Ciebie uszkodził się ten wąż ? |
Mój padł obok mocowania przy pokrywie zaworów. Chwilę jeździłem z kawałkiem gumy dociśniętym opaską, ale bałem się jechać gdzieś dalej i padło na ASO, bo żaden inny serwis nie był w stanie pomóc
Cytat: | To jest chyba najdroższy na świecie kawałek gumy. | .
Ten problem nie dotyczy tylko miśków.
KaWu - 18-05-2017, 19:23
Hornet, raczej miałeś szczęście. Chciałem wymienić tuleje tylną wahacza przód i niestety śruba lewego wshacza przy tuleji przedniej-poziomej po krótkim pisku obraca sie w kółko ale nie wykręca. Słabo to skośnooki wymyślili bo nie ma dojścia od strony zrywanej nakrętki.
Czyli dokladnie ta sama co u Radowan,
wichura1 - 20-05-2017, 23:07
Trzeba ciąć śruby, i wymieniać na nowe. Ja znalazłem na dolnym, poprzecznym, lewym wahaczu. Zewnętrzna tulejka zespoliła się ze śrubą i piszczała kręcąc się w gumie. Odkręciłem nakrętkę luzując wahacz, kręciłem śrubą z tulejką wpsikując smar w sprayu pomiędzy gumę i tulejkę. Po skręceniu hałas zniknął. Do czasu zakupu nowych tulei i śrub to musi wystarczyć.:D
cobretti - 31-05-2017, 11:37
Witam. No to teraz ja, sporo czasu się zbierałem za tył i wczoraj nadszedł ten dzień. Ja - auto 3-2. No jeszcze trochę i spale go, temat na wczoraj to okiełznać pływające poprzedniego i duże wzdłużnego. Ku mojemu zdziwieniu ,dzięki soczystej dawce smaru miedziowego po dwóch latach i 80km km wszystkie mimośrodowe rozkręciły się bez problemu, po dwóch godzinach to jest nieco po północy wachacze były już gotowe do montażu na aucie. No to sru za wzdłużny prawa strona śruba ok lewy śruba zapieczona wd40 i niech żre. Z prawego guma sama wypadła z tulei wiec nie ma odwrotu wiec zacisk wek, tarczo bęben i szczęki i taraaa linka nie chce wyjść. Pancerz wychodzi a linka jak by sprężyna bo blokowała, i robota na aucie. No spale go, a dziś lewa strona
Anonymous - 18-08-2019, 18:31
Są jakieś gotowe komplety tulejek na tył i przód,które warto wymienić u mnie tył skrzypi a z przodu coś stuka na dołach,może być łącznik lub sworzeń.
Mam w planie pojechać na stację diag.
zbychu74 - 19-08-2019, 18:59
ohara, Jedź na szarpaki i niech diagnosta ci napisze co jest do wymiany,Wtedy będziemy w stanie pomóc.Chyba,że chcesz całe zawieszenie wymienić.
|
|
|