LPG - Problem ze strojeniem instalacji LPG w O1T
kaczka81s - 09-04-2014, 23:11
Daj znać co i jak z tymi kablami, no i jak zmienisz reduktor.
Haiku - 22-04-2014, 13:35
Podepnę się pod temat. W@sio czy masz jakieś nowe wieści ?
W@sio - 22-04-2014, 20:44
OK, przewody wymienione (kupiłem Bluprint - Japońskie) do 4G63 i auto śmiga na benzynie, ale wg gazownika gubi zapłon na 3 garze na LPG... i jest gorzej niż na seryjnych przewodach. Pozostaje reduktor... i może sterownik - w tym tygodniu mam do niego (gazownika) zajechać i ruszyć z tematem dalej. Moim zdaniem coś jest nie halo z elektryką LPG na 3 garze i z tego powodu czujnik spalania stukowego głupieje, ale to jest moje zdanie. Co ciekawe komp nie odbiera tego jako "sporadyczne wypadanie zapłonu" co jest świecone przez CE. Walczę i się nie poddaję
karolgt - 23-04-2014, 01:36
może najprostszym sposobem zamieniaj co się da (od LPG) z 3 cylindra na np 4 i obserwuj kiedy zacznie wypadać zapłon na 4.
W@sio - 23-04-2014, 08:55
wtryskiwaczami już "szafowałem" teraz musiałbym wiązkę elektryczną rozbierać i kable przekładać, co jest chyba trochę przesadą Nie mniej jednak jeśli inne O1T jeżdżą bezproblemowo na LPG to i mój powinien, więc temat jest do ogarnięcia
|
|
|