Nasze Miśki - Czerwona Landryna
swinks_UK - 04-08-2013, 09:15
Na to się zapowiada
Z Jogurtem się dogaduję.
londolut - 04-08-2013, 13:40
No to spoko
deejay - 04-08-2013, 20:10
Celina gratuluje pięknej czerwonej maszyny , dbaj o Evcie
fj_mike - 06-08-2013, 18:45
Pozazdrościć widoków i dobrego auta do ich oglądania
Celina83 - 07-08-2013, 09:27
Trochę informacji o Landrynie znalezionych w sieci:
"Model Evolution VIII był najbardziej "chaotycznym" modelem jaki Mitsubishi zrobiło. Pierwotnie wypuszczony na rynek japoński w wersji GSR i RS, szybko zdobył popularność w UK jako prywatny import. W związku z tym Ralliart zorganizował "oficjalny" import Evo 8 na Wyspy w końcu 2003 i 2004 roku. Co ciekawe Ralliart-UK jako przedstawiciel Mitsubishi importował oficjalnie zarówno nowe samochody jak i używane z małym przebiegiem (!). Cały "oficjalny" import z tego okresu był poddany subtelnemu tuningowi (ecu, światła ksenonowe) i oznaczony jako modele FQ (wersje FQ-300, FQ-330 i FQ-360). Wszystkie FQ podobnie jak japońskie GSR miały skrzynię 6-biegową.
W 2005 Mitsubishi opracowało model Evo 8 wyłącznie na rynek UK i Europy, taki który spełniałby restrykcyjne wymogi emisji spalin, itd. Model ten oficjalnie nazwany został Evo 8 260. Zastosowano w nim dodatkowy katalizator, dodatkową sondę lambda, zmniejszono przekrój wydechu i średnicę dolotu kompresora turbiny, zastosowano wałki rozrządu o mniej agresywnym profilu, powrócono do skrzyni 5-biegowej.
Osobną historią jest Evo 8 MR, które w 2005 roku stało się następcą wersji RS."
Celina83 - 07-08-2013, 09:28
deejay napisał/a: | Celina gratuluje pięknej czerwonej maszyny , dbaj o Evcie |
Tomek już kombinuje i się wścieka
Celina83 - 19-08-2013, 11:43
Dostałam listę "zakupów" od Tomka. Różne rzeczy które trzeba wymienić bo są zużyte, albo, że wiocha.
No więc trzeba zrobić:
- zawieszenie, czyli wymienić amortyzatory na gwint D2 albo BC, bo oryginalne kompletnie sparciały i stukają
- piasty z przodu bo obie huczą,
- stabilizatory na grubsze z przodu i z tyłu i ich łączniki, nie wiem co to jest ale Tomek mówił, że trzeba,
- hamulce, czyli tarcze i klocki dookoła wszystkie 4. Te będą z Farta, bo w tam są całkiem świeżutkie z listopada 2012,
- wywalić grzybka HKS i z powrotem założyć fabryczne pudłu z filtrem
- wywalić zawór HKS i załozyć dv z Farta, czyli tak naprawdę z Evo 9 MR
- wstawić ebc
- wstawić sondę szerokopasmową
- wstawić zegary od oleju
- wymienić downpipe, taką rurę od turbiny
- wywalić katalizator
A na przyszłość jest w planach turbina TD06, barany wydechowe, wałki 272 i mapowanie na Ecutek
Celina83 - 19-08-2013, 11:44
To znaczy tyle na kartce mi napisał, żebym się na wydatki przygotowała, ale jak tak bardzo chce przerabiać to niech finansuje to z rupieci z rozbiórki Farta
Acha, no i nie jest to żadne FQ-330, tylko FQ-340, ktoś kiedyś zajumał znaczek, i na sztukę przyklejono znaczek z EvoX
Seiji - 19-08-2013, 13:24
Celina83 napisał/a: |
- zawieszenie, czyli wymienić amortyzatory na gwint D2 albo BC, bo oryginalne kompletnie sparciały i stukają |
Tein + EDFC?
Celina83 napisał/a: | - stabilizatory na grubsze z przodu i z tyłu i ich łączniki, nie wiem co to jest ale Tomek mówił, że trzeba |
widzę, że planujemy ładny beton
Celina83 napisał/a: | - wywalić grzybka HKS i z powrotem założyć fabryczne pudłu z filtrem |
te grzybki HKS'a tak na dobrą sprawę to odsiewają tylko większe kamienie
Celina83 napisał/a: |
- wywalić zawór HKS i załozyć dv z Farta, czyli tak naprawdę z Evo 9 MR |
to akurat bym zostawił
Celina83 napisał/a: | - wstawić ebc |
to fajne
Celina83 napisał/a: | - wstawić sondę szerokopasmową
- wstawić zegary od oleju |
obowiązkowo
Celina83 napisał/a: | - wywalić katalizator |
jak w UK to raczej chyba założyć DECAT i później przed wizytą na MOT na szybko zakładać go z powrotem?
swinks_UK - 19-08-2013, 17:19
Seiji napisał/a: |
Tein + EDFC?
|
D2 mają lepsze sprężyny i akurat takie jak mi pasują, 14 i 8 kg/mm
EDFC to zbędny bajer
Seiji napisał/a: | to akurat bym zostawił
|
To akurat nazywam "wiochą". HKS SSQV z psst to raczej obciach jest. A dv z E9 MR to naprawdę super zabawka.
Seiji napisał/a: |
obowiązkowo
|
Oczywista oczywistość.
Seiji napisał/a: |
jak w UK to raczej chyba założyć DECAT i później przed wizytą na MOT na szybko zakładać go z powrotem? |
W domu już czeka de-cat i sportowy katalizator 100cel. Bez obaw
yaro1976 - 19-08-2013, 19:37
ejjj noooo, to w końcu czyj to samochód jest?
bo jakoś nie łapię, Tomasz się odgrażał się że będzie Evo, a tu Celina opisuje z nim przygody i słyszę o rozbiórce Farta, coś chyba nie na czasie jestem....
Seiji - 19-08-2013, 21:04
swinks_UK napisał/a: |
To akurat nazywam "wiochą". HKS SSQV z psst to raczej obciach jest. A dv z E9 MR to naprawdę super zabawka. |
a to było pisać, że świstak a nie blowoff
z domorodnych properfekt typ2 ma fajny dźwięk
yaro1976 napisał/a: | ejjj noooo, to w końcu czyj to samochód jest?
bo jakoś nie łapię, Tomasz się odgrażał się że będzie Evo, a tu Celina opisuje z nim przygody i słyszę o rozbiórce Farta, coś chyba nie na czasie jestem.... |
właśnie, bo jak dla pani to zawias dużo za twardy
TD06, baran wydechowy, wałki, strojenie w ecutec? chcesz się koleżanki pozbyć?
londolut - 20-08-2013, 11:34
Widziałem, macałem, zostałem przewieźnięty Fajny sprzęt, będę obserwował temat na bieżąco. Ciekawe jak się potoczą wymiany z 'listy'
Tomek, doszedłeś już co z tą tylną klapą i mało co widocznym napisem Mitsubishi pod napisem Evolution VIII?
Celina83 - 20-08-2013, 18:45
To jest fabryczne przetloczenie. Tomek oglądał klapę z E9 i jest tak samo.
swinks_UK - 08-09-2013, 14:02
Landryna dostała nowe tyle nóżki i łączniki stabilizatora.
Stuki i puki ustały
Przednie nie założone przez upartą dolną śrubę mocującą lewy amortyzator. Bez niutonów nie da rady, a ja na podjeździe też nie dam rady. Chwilowo poczekają.
|
|
|