To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czerwona Landryna

swinks_UK - 04-08-2013, 09:15

Na to się zapowiada :wink:
Z Jogurtem się dogaduję.

londolut - 04-08-2013, 13:40

No to spoko :-)
deejay - 04-08-2013, 20:10

Celina gratuluje pięknej czerwonej maszyny , dbaj o Evcie :wink:
fj_mike - 06-08-2013, 18:45

Pozazdrościć widoków i dobrego auta do ich oglądania :wink:
Celina83 - 07-08-2013, 09:27

Trochę informacji o Landrynie znalezionych w sieci:

"Model Evolution VIII był najbardziej "chaotycznym" modelem jaki Mitsubishi zrobiło. Pierwotnie wypuszczony na rynek japoński w wersji GSR i RS, szybko zdobył popularność w UK jako prywatny import. W związku z tym Ralliart zorganizował "oficjalny" import Evo 8 na Wyspy w końcu 2003 i 2004 roku. Co ciekawe Ralliart-UK jako przedstawiciel Mitsubishi importował oficjalnie zarówno nowe samochody jak i używane z małym przebiegiem (!). Cały "oficjalny" import z tego okresu był poddany subtelnemu tuningowi (ecu, światła ksenonowe) i oznaczony jako modele FQ (wersje FQ-300, FQ-330 i FQ-360). Wszystkie FQ podobnie jak japońskie GSR miały skrzynię 6-biegową.
W 2005 Mitsubishi opracowało model Evo 8 wyłącznie na rynek UK i Europy, taki który spełniałby restrykcyjne wymogi emisji spalin, itd. Model ten oficjalnie nazwany został Evo 8 260. Zastosowano w nim dodatkowy katalizator, dodatkową sondę lambda, zmniejszono przekrój wydechu i średnicę dolotu kompresora turbiny, zastosowano wałki rozrządu o mniej agresywnym profilu, powrócono do skrzyni 5-biegowej.
Osobną historią jest Evo 8 MR, które w 2005 roku stało się następcą wersji RS."

Celina83 - 07-08-2013, 09:28

deejay napisał/a:
Celina gratuluje pięknej czerwonej maszyny , dbaj o Evcie :wink:

Tomek już kombinuje i się wścieka :mrgreen:

Celina83 - 19-08-2013, 11:43

Dostałam listę "zakupów" od Tomka. Różne rzeczy które trzeba wymienić bo są zużyte, albo, że wiocha.
No więc trzeba zrobić:
- zawieszenie, czyli wymienić amortyzatory na gwint D2 albo BC, bo oryginalne kompletnie sparciały i stukają
- piasty z przodu bo obie huczą,
- stabilizatory na grubsze z przodu i z tyłu i ich łączniki, nie wiem co to jest ale Tomek mówił, że trzeba,
- hamulce, czyli tarcze i klocki dookoła wszystkie 4. Te będą z Farta, bo w tam są całkiem świeżutkie z listopada 2012,
- wywalić grzybka HKS i z powrotem założyć fabryczne pudłu z filtrem
- wywalić zawór HKS i załozyć dv z Farta, czyli tak naprawdę z Evo 9 MR
- wstawić ebc
- wstawić sondę szerokopasmową
- wstawić zegary od oleju
- wymienić downpipe, taką rurę od turbiny
- wywalić katalizator

A na przyszłość jest w planach turbina TD06, barany wydechowe, wałki 272 i mapowanie na Ecutek

Celina83 - 19-08-2013, 11:44

To znaczy tyle na kartce mi napisał, żebym się na wydatki przygotowała, ale jak tak bardzo chce przerabiać to niech finansuje to z rupieci z rozbiórki Farta :mrgreen:

Acha, no i nie jest to żadne FQ-330, tylko FQ-340, ktoś kiedyś zajumał znaczek, i na sztukę przyklejono znaczek z EvoX :badgrin:

Seiji - 19-08-2013, 13:24

Celina83 napisał/a:

- zawieszenie, czyli wymienić amortyzatory na gwint D2 albo BC, bo oryginalne kompletnie sparciały i stukają


Tein + EDFC?

Celina83 napisał/a:
- stabilizatory na grubsze z przodu i z tyłu i ich łączniki, nie wiem co to jest ale Tomek mówił, że trzeba


widzę, że planujemy ładny beton :D

Celina83 napisał/a:
- wywalić grzybka HKS i z powrotem założyć fabryczne pudłu z filtrem


te grzybki HKS'a tak na dobrą sprawę to odsiewają tylko większe kamienie

Celina83 napisał/a:

- wywalić zawór HKS i załozyć dv z Farta, czyli tak naprawdę z Evo 9 MR


to akurat bym zostawił

Celina83 napisał/a:
- wstawić ebc


to fajne :)

Celina83 napisał/a:
- wstawić sondę szerokopasmową
- wstawić zegary od oleju


obowiązkowo :D

Celina83 napisał/a:
- wywalić katalizator


jak w UK to raczej chyba założyć DECAT i później przed wizytą na MOT na szybko zakładać go z powrotem?

swinks_UK - 19-08-2013, 17:19

Seiji napisał/a:

Tein + EDFC?

D2 mają lepsze sprężyny i akurat takie jak mi pasują, 14 i 8 kg/mm
EDFC to zbędny bajer :wink:

Seiji napisał/a:
to akurat bym zostawił

To akurat nazywam "wiochą". HKS SSQV z psst to raczej obciach jest. :mrgreen: A dv z E9 MR to naprawdę super zabawka.

Seiji napisał/a:

obowiązkowo :D

Oczywista oczywistość.

Seiji napisał/a:

jak w UK to raczej chyba założyć DECAT i później przed wizytą na MOT na szybko zakładać go z powrotem?

W domu już czeka de-cat i sportowy katalizator 100cel. Bez obaw :wink:

yaro1976 - 19-08-2013, 19:37

ejjj noooo, to w końcu czyj to samochód jest?

bo jakoś nie łapię, Tomasz się odgrażał się że będzie Evo, a tu Celina opisuje z nim przygody i słyszę o rozbiórce Farta, coś chyba nie na czasie jestem.... :shock:

Seiji - 19-08-2013, 21:04

swinks_UK napisał/a:

To akurat nazywam "wiochą". HKS SSQV z psst to raczej obciach jest. :mrgreen: A dv z E9 MR to naprawdę super zabawka.


a to było pisać, że świstak a nie blowoff :lol:

z domorodnych properfekt typ2 ma fajny dźwięk

yaro1976 napisał/a:
ejjj noooo, to w końcu czyj to samochód jest?

bo jakoś nie łapię, Tomasz się odgrażał się że będzie Evo, a tu Celina opisuje z nim przygody i słyszę o rozbiórce Farta, coś chyba nie na czasie jestem.... :shock:


właśnie, bo jak dla pani to zawias dużo za twardy

TD06, baran wydechowy, wałki, strojenie w ecutec? chcesz się koleżanki pozbyć?

londolut - 20-08-2013, 11:34

Widziałem, macałem, zostałem przewieźnięty :D Fajny sprzęt, będę obserwował temat na bieżąco. Ciekawe jak się potoczą wymiany z 'listy' :D

Tomek, doszedłeś już co z tą tylną klapą i mało co widocznym napisem Mitsubishi pod napisem Evolution VIII?

Celina83 - 20-08-2013, 18:45

To jest fabryczne przetloczenie. Tomek oglądał klapę z E9 i jest tak samo.
swinks_UK - 08-09-2013, 14:02

Landryna dostała nowe tyle nóżki i łączniki stabilizatora.
Stuki i puki ustały :mrgreen:

Przednie nie założone przez upartą dolną śrubę mocującą lewy amortyzator. Bez niutonów nie da rady, a ja na podjeździe też nie dam rady. Chwilowo poczekają. :cry:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group