To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - [ALL] THE ONLY WAY IS SWAP

Anonymous - 02-08-2008, 20:46

a ja zadam inne pytanie, jaka skrzynia do 6a13 ? pisałeś coś kiedyś Bartku o skrzyni z carismy ? czy wytrzyma ona te moc ? i czy przełożenia będą wtedy krótsze czy dłuższe niż ze seryjną skrzynią z 6a13? co jak wiadomo przy niższej masie CJ i do tego np krótszych przełożeniach da jeszcze szybszy sprint do 100km/h :D
Bartek - 03-08-2008, 11:21

W Galancie 6a13 skrzynia jest prawie identyczna jak w Cari GDi (przełożenia te same, tylko dyferencjał jest inny)..... co najważniejsze kielich skrzyni jest taki sam..... Co do mocy, to skrzynie w Galach padają jak muchy właśnie dlatego, że są identyczne jak w Cari i Coltach......
Rafal_Szczecin - 12-08-2008, 10:14

mam pytanie, czy kupujac caly przod od CJO 1,6 (lacznie z wiazkami ) anglika bede miec wszystko potrzebne do swapa ?

[ Dodano: 22-08-2008, 20:04 ]
ok, bo widze, ze nikt chyba nie wie .

kolejne pytanie .

czy kupujac (calego) colta CAO 1,6 ( produkowanego na europe ) idzie wsadzic jego silnik do CJO . i czy byloby z tym duzo rzezby ?

londolut - 23-08-2008, 01:20

Rafal_Szczecin napisał/a:
czy kupujac caly przod od CJO 1,6 (lacznie z wiazkami ) anglika bede miec wszystko potrzebne do swapa ?
Raczej tak, ściana grodziowa i maglownica będą inne ale tobie nie będą potrzebne. Skrzynia, motor i półosie przeszczepisz z 1.6 (chcesz taki swap robić prawda?)
Rafal_Szczecin napisał/a:
czy kupujac (calego) colta CAO 1,6 ( produkowanego na europe ) idzie wsadzic jego silnik do CJO . i czy byloby z tym duzo rzezby ?
Silnik jest odwrócony o 180° i żadne łapy silnika ani skrzyni nie pasują. Rzeźba maxymalna.
Anonymous - 26-08-2008, 09:26

gregorbu napisał/a:
Za >2 tygodnie jesteśmy umówieni na pomiary komory w CeJocie.


Panowie udało się wykonać juz jakieś pierwsze pomiary ?

Bartek - 26-08-2008, 09:49

99,99%, że zmieści się. Komora jest tej samej długości/głębokości co w MSW. Jedynym problemem może być konieczność rezygnacji z wiatraka klimy (przełożenie na przód) i ew. kolizja z chłodnicą - płaszczyzna wału jest ok. 2 cm bliżej chłodnicy niż w MSW - ale ten temat też stosunkowo łatwo ogarnąć stosując customową chłodnicę......
Anonymous - 27-08-2008, 12:55

Witam, czy silnik z cari 1,8GDI podejdzie do colta cj0?? carisma z97-98r w angliku, colt 1,3.
Hubeeert - 27-08-2008, 14:39

Każdy silnik podejdzie do każdego nadwozia - kwestia kosztów ;)

Na moje wyczucie stopień skomplikowania 3/10 - jedna łapa do dorobienia, elektronika - reszta nie powinna sprawić problemów......

[ Dodano: 27-08-2008, 14:40 ]
ooops to pisałem ja Bartek - Hubuś nie wylogował się na moim kompie

SHARK1979 - 25-09-2008, 18:36

Można wsadzić silnik Japan 1,6 MIVEC 175KM :twisted:
Rafal_Szczecin - 25-09-2008, 19:58

widzieliscie ?
co to za silnik ? 1,8 z cari ?

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C6480020

SHARK1979 - 25-09-2008, 20:28

Pierwszy raz widze takie coś,ale ładnie zrobione a z tym kopem musi latać :!: :twisted:
Anonymous - 05-10-2008, 01:55

a moze by w ta strone...silnik z evo I-III,plus skrzynka z galanta lub eclipsa...moc bez dlubania ok. 280KM i powinno wejsc p&p na miejsce 1.6 :twisted:
Twaróg - 05-10-2008, 08:41

Jak już to od EVO IV, V, VI do CeJotki.. Tylko czy to nie za duzo jak na Colta FWD? Pytanie jeszcze skad wziac silnik naprawde w dobrym stanie, dobrej cenie, itd..
Anonymous - 05-10-2008, 09:27

Twaróg napisał/a:
Jak już to od EVO IV, V, VI do CeJotki.. Tylko czy to nie za duzo jak na Colta FWD? Pytanie jeszcze skad wziac silnik naprawde w dobrym stanie, dobrej cenie, itd..


powiedz mi kolego...czemu zdyskryminowales evo III...czy te silniki nie maja takiego samego oznaczenia? Wydaje mnie sie ze z IV i wyzej to juz mega koszta ,a z III to jeszcze do przelkniecia temat.Moglbys rozwinac swoja mysl? A co do przeniesienia to mysle ,ze do ogarniecia przy dobrej oponie i zawieszeniu plus troszke pracy kierownika nad pedalami :D

Twaróg - 05-10-2008, 10:45

A to dlatego, ze silniki z EVO I, II, III pasuja tylko plug&play do CA0, ponieważ są obrócone o 180 st., mają inne mocowania i bez maxymalnej rzeźby w komorze CJ by sie nie obeszlo.. z I, II, III gra nie warta świeczki..


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group