To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - O1 2.0T i tempomat

flash - 19-11-2017, 17:49

Ja mam u siebie fabryczny tempomat, który kiedyś się zaciął i niewiele brakowało żeby mnie tu dzisiaj nie było (pisałem o tym ze trzy lata temu na forum), więc już go nie włączam. Zresztą w drugim aucie też nie korzystam z tego urządzenia. Uraz chyba pozostanie do końca życia...
Bzyk_R1 - 19-11-2017, 18:29

flash, mógłbyś trochę pofocić jak to wygląda u Ciebie? Manetka, połączenia, komora silnika? Co u Ciebie napędza przepustnice?
W@sio - 19-11-2017, 20:14

Krzysiu, jesli to jest wolnossace 2.0 to przepustnica jest mechaniczna. Trzeba nam schemat z 2.4 usdm...
marcin123 - 20-11-2017, 19:14

Witam. też mam tempomat ale dołożony przez servis hula bez problemów
Bzyk_R1 - 20-11-2017, 19:47

marcin123, zrób proszę zdjęcia. Chciałbym mieć rozeznanie jak to wygląda w każdej wersji silnikowej. Zrobimy tutaj poradnik How To żeby każdy zainteresowany mógł sobie dołożyć.
tokyo - 20-11-2017, 23:00

jest tak:
pod kolumna kierownicy do tasmy sa wpiete 2 wtyczki zolta tj poduszka i biala tj wtyczka w ktorej normalnie jest jeden jasnozielony kabelek tj klakson - jezeli w tej wtyczce beda jeszcze dwa pozostale kable ( pin 2 i pin 3) nalezy zrobic zwore na pracujacym silniku i jezeli pojawi sie cruise na liczniku tj polowa sukcesu
nastepnie
za komputerem etacs powinna byc zaizolowana biala wtyczka z czarnym i fioletowym kablem tj wtyczka do czujnika sprzegla

sprawdzie czy sa te dwa najwazniejsze pkt tempomatu u was w autach jesli tak to oki jesli nie to :(

Jaro1974 - 21-11-2017, 09:08

Takie moje pytanie: a czy tak samo jest w wolnossącym 2.0?
Bzyk_R1 - 21-11-2017, 10:24

Jeżeli nie mamy żarówki z oprawką w liczniku to nie zapali się cruise. Można to jakoś inaczej sprawdzić?
tokyo - 22-11-2017, 04:13

podstawa sprawdzenia jest to czy wystepuja wymienione powyzej dwie rzeczy w samochodzie niezaleznie od tego jaki jest silnik
flash - 22-11-2017, 13:54

Bzyk_R1 napisał/a:
flash, mógłbyś trochę pofocić jak to wygląda u Ciebie? Manetka, połączenia, komora silnika? Co u Ciebie napędza przepustnice?


Ok, w weekend odrobię pracę domową 😉

Bzyk_R1 - 22-11-2017, 21:00

Ja wymiękam. Mam tyle różnych białych kostek nie wykorzystanych że całkiem nie wiem o którą chodzi. :roll:
tokyo - 27-11-2017, 21:02

to jak bedziesz na slasku to daj znac sprawdzimy twoje kostki i jak cos to zrobisz zdjecia chlopakom z forum :)
Bzyk_R1 - 06-12-2019, 18:19

Odkopuję temat z otchłani forum technicznego 1 generacji. Niedługo pojawi się tutaj relacja z montażu i działania tempomatu w O1T. Dorwałem taki zestaw do mojego LSRG :twisted:
begu - 17-08-2020, 09:47

Bzyk_R1 napisał/a:
Odkopuję temat z otchłani forum technicznego 1 generacji. Niedługo pojawi się tutaj relacja z montażu i działania tempomatu w O1T. Dorwałem taki zestaw do mojego LSRG :twisted:


Bzyk_R1 udało się dołożyć tempomat?

Bzyk_R1 - 18-08-2020, 08:02

begu, niestety jeszcze się za to nie zabrałem. Ale jak jezdził w innym O1T i działał to i u mnie będzie.

[ Dodano: 14-01-2021, 21:55 ]
Cześć mija rok i dalej cisza, trzeba pociągnąć te sanki i trochę pospamować. Postanowiłem że tutaj zapytam a nóż może mamy tutaj elektryka zafascynowanego działem "wiring diagram".

Jak wiecie (lub nie) każdy Outlander posiada w cyferblacie nieaktywną kontrolkę Cruise control. Rozbierając liczniki zauważyłem że brakuje tam żarówki z oprawką. Chciałbym się przygotować i dowiedzieć który przewód odpowiada za zasilanie tej kontrolki. Plan jest taki że po uruchomieniu tempomatu chce mieć też kontrolkę na liczniku. Prąd podam oczywiście z manetki ale chciałbym wiedzieć gdzie się podłączyć. Może ktoś to przestudiował? Jeżeli nikt nie wie to najwyżej wypikam ten przewód miernikiem.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group