To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jako, że jestem stały w uczuciach... ELW

booohal - 26-08-2013, 21:45

:shock:
Ruszyłem dość ostro z parkingu, jedynka, około 5000 obr., chcę przepiąć na dwójkę i łup! Coś tak potwornie huknęło, że nie wiem. Dźwięk pękającego metalu (kiedyś pękł przy mnie wał w BMW i był to bardzo podobny huk). Momentalnie wyrzuciłem na luz, zgasiłem silnik, auto na bok. Myślałem, że może półoś, przegub albo coś w skrzyni strzeliło. Obejrzałem tak z grubsza Gala ale nie dziwnego nie znalazłem. No nic, trza odpalić. Odpaliłem, jedzie normalnie, wszystkie biegi wchodzą, nic nie puka, nie rzęzi, nie stuka... Co to kurde mogło być?!

Edit: Wulgar.

mkm - 26-08-2013, 21:56

A nie najechałeś na nic? Jakaś osłona się nie podgięła? W bagażniku nic nie eksplodowało?
sveno - 26-08-2013, 22:21

booohal napisał/a:
Co to kurde mogło być?!

http://youtu.be/hVt2EQbP8bI?t=53s :) speszyl for Marcin-Krak :)

booohal - 26-08-2013, 22:34

mkm, nie, nie. Coś ewidentnie jakby w silniku, skrzyni, sprzęgle. Jakby półośka strzeliła...
sveno, :D

booohal - 14-09-2013, 19:02

Ogólnie to tak:
Od początku wymieniłem:
Tarcze, klocki, przód i tył - TRW
Płyn hamulcowy - Organika DOT 5.1
Czujnik temperatury wody - EPS
Olej w skrzyni - Mobil SHC 75W90
Wysprzęglik - TRW
Kable WN - NGK
Świece - Denso K20TT
Filtr oleju - MANN
Olej silnikowy - Mobil 1 0W40

Z rzeczy do zrobienia:
Dwójka haczy. Przestaje po przejechaniu jakiejś trasy ok. 40km, zauważyłem, że jednocześnie pedał sprzęgła staje się wtedy bardziej sprężysty. Także wymiana wysprzęglika nie pomogła (ale i tak lekko ciekł). Może pompka sprzęgła do regeneracji? Sprzęgło też na wykończeniu bo ostatnio jak jechałem w cztery osoby to troszkę się ślizgnęło. Zregeneruję pompkę (ten zestaw Autofern D... coś tam, coś tam wystarczy?) i wymienię sprzęgło i zobaczymy.
Filtr paliwa czeka na wymianę - na zimnym silniku coś tak nieliniowo przyspiesza. Może to filtr, może wtryski, może TPS...? Zobaczymy.
Wydaje mi się, że zawieszenie silnika wymaga weryfikacji. Troszkę trzęsie budą na wolnych i przy wysprzęglaniu poszarpuje.

Spalanie w cyklu mieszanym - niecałe 10litrów.

Przydałoby się troszkę Galanta skłonić ku ziemi.
Zastanawiam się nad Jamexami -40/30mm lub nad gwintem http://www.isc-n1.eu/ofer...6&category_id=9
Za Jamexami oczywiście opowiada się cena. Za gwintem, fakt posiadania jednego z kilku (?) Galantów w PL na gwincie...
Felgi muszą też pójść w racing white jak za poprzednika, bo już mi się ten gunmetal znudził :) Ale to chyba na przyszły sezon.

Tak czy siak, morda podczas jazdy się cieszy :D

Hugo - 15-09-2013, 09:52

booohal napisał/a:
Filtr paliwa czeka na wymianę - na zimnym silniku coś tak nieliniowo przyspiesza
Miałem dokładnie to samo, wymieniłem filtr paliwa i jak ręką odjął.
booohal - 15-09-2013, 18:39

Hugo, Miło by było ;)
booohal - 12-11-2013, 17:50

Panowie, macie może numer bezpośrednio do tych chłopaków od skrzyń co japaneze z nimi współpracuje?
booohal - 24-11-2013, 13:06

Akcja pudrowanie strupa (skrzyni):

*Wymieniłem olej na Texaco MTF 94
*Ceramizer do skrzyń
I.... i biegi wchodzą znacznie lżej, trójka nie haczy ale przy przepinaniu z jedynki na dwójkę bardzo często synchronizator (chyba) się odzywa. No i łożyska jak huczały tak huczą (tego byłem pewien).
No nic, skrzynia do wymiany/remontu.
I teraz się zastanawiam czy starać się kupić używkę w sensownym stanie (ta, ciekawe kto mi go zagwarantuje :) ) czy robić remont.
Ktoś może mi przybliżyć koszty remontu. Na pewno łożyska, synchronizatory.
Czy do V6 szedł jeden rodzaj skrzyni manualnej przez cały okres produkcji EA?

deejay - 24-11-2013, 13:18

booohal napisał/a:
I teraz się zastanawiam czy starać się kupić używkę w sensownym stanie (ta, ciekawe kto mi go zagwarantuje )


Zadzwoń do Andrzeja i zapytaj , to moje zaufane żródło części :wink:

http://allegro.pl/listing...rItems-28180952

booohal - 24-11-2013, 13:38

Dzięki :)
Leci zapytanie.

Hugo - 24-11-2013, 18:29

A skrzynia manualna od 2,4 GDI nie pasuje p&p do 2,5 V6?
booohal - 24-11-2013, 20:43

Wydaje mi się, że d1veno coś pisał że dzwon inny.
booohal - 25-11-2013, 13:05

Panowie, jaki będzie rozmiar gwintu nakrętek na przewodzie hydraulicznym między pompką sprzęgła, a wysprzęglnikiem? I czy taki sam będzie na układzie hamulcowym, a szczególnie na tylnych przewodach.
fj_mike - 25-11-2013, 21:57

booohal napisał/a:
I czy taki sam będzie na układzie hamulcowym, a szczególnie na tylnych przewodach.

http://www.motointegrator...ego-wp-wp-z-116

Bardzo możliwe.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group