[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] Wibracja karoserii przy 3000 obr/min Galant 91
Anonymous - 03-05-2007, 13:06
Witam!
Jestem dośc świeżym posiadaczem Gala i stałem sie kolejną ofiarą źle ustawionej pompy przez co najadłem troche strachu a brałem pod uwagę juz nawet poważne uszkodzenia silnika albo Bóg wie co :/
A tu forum mile zweryfikowało moje najgorsze obawy, za co jestem Wam serdecznie wdzięczny
Szczególne podziękowanie dla Krzyżaka.
Matik608 - 20-09-2009, 20:38
Krzyzak, mam podobny problem jak w tym temacie tylko problem dotyczy galanta ea 4g63, po wymianie rozrzadu trzesie buda i mechanicy rozkładają ręce, przeczytałem Twoj opis wymiany rozrzadu u Ciebie na stronie, i po przeczytaniu pojechałem do tych magików i powiedziałem im jak to sie powinno ustawić, popatrzyli na mnie jak na głupka i po chwili zastanowienia dodali że tak własnie robili i że niby mieli instrukcje z jakiegoś katalogu, dzisiaj patrzyłem pod samochodem w poszukiwaniu tej śrubki która sprawdza sie ustawienie balansu od pompy oleju, to jest ta pod rozrusznikiem z przodu silnika? http://img.hotjpg.pl/2009...5e19302624c.jpg
przed wymiana nie czułem ze mam odpalony silnik, teraz niestety trzesie a na wysokich obrotach czuje jak mi nogi wibruja wymieniałem też swiece, byly juz zalozone jeszcze raz stare nie przynioslo to zadnych zmian, wymienili mi tez kolo pasowe walu, nowe prosto od japaneze, stwierdzili ze ono moze powodowac te wibracje i chca zakladac to stare (rozwulkanizowane ktore sam osobiscie spawalem i nie powodowalo zadnych wibracji). I w ogole jakis mniej żwawy ten silnik jak by teraz...
rece mi juz opadaja i boje sie ze bede musial przyzwyczaic sie do tych wibracji i z tym zyc
30 jestem z nimi umówiony i beda drugi raz sprawdzac czy czegoś źle nie zrobili...
ma ktoś jakieś pomysły w czym jest pies pogrzebany??
Krzyzak - 21-09-2009, 10:34
Matik608, to nie ta sruba - w EA jest pod kolektorem wydechowym (silnik jest tu obrocony o 180 st. w stosunku do tego, co na mojej WWW)
szukaj po prostu polokraglego wybrzuszenia tuz nad miska olejowa i tam posrodku bloku bedzie ta sruba
edit: slabe zbieranie wskazuje dodatkowo na przestawienie rozrzadu i opoznienie zaplonu - tu jest elektroniczny, wiec nie mozna nadrobic aparatem zaplonowym i wszystko trzeba idealnie ustawic
Serek - 22-09-2009, 23:13
Matik608, dobrze by było aby ktoś inny sprawdził czy wszystkie znaki przy złożonym rozrządzie się pokrywają. Wystarczy małe odchylenie.
greg.fm - 16-10-2009, 19:44 Temat postu: [E33A 2.0] Wibracja karoserii przy 3000 obr/min Galant 91 Chciałbym się podłączyć do tematu o ustawieniu pompy oleju. Dzisiaj odebrałem samochód po wymianie rozrządu ( 4G63) i niestety mi też została ona źle ustawiona (sądząc po objawach i wypowiedziach forumowiczów). Próbowałem namierzyć tą ,,słynną'' śrubkę przez która bada się ustawienie pompy lecz nie mogę jej znaleźć bądź jej nie mam. W tym miejscu gdzie powinna być mam uchwyt do kolektora wylotowego i obok kilka zagwintowanych otworów lecz bez żadnych śrub. Proszę o podanie dokładnej lakalizacji tej śrubki.
Maretzky85 - 16-10-2009, 20:33
z drugiej strony silnika Znaczy od tyłu, tam gdzie masz kolektor dolotowy
greg.fm - 19-10-2009, 14:07
Dla kolejnych mających problem z odnalezieniem ,,słynnej" srubki pokazana jest ona na tym zdjeciu http://img.hotjpg.pl/2009...5e19302624c.jpg jest to ta sama fotka, która wstawił Matik608.
franek1994 - 07-11-2014, 17:30
Krzyzak, Weź mi powiedz o jakie W W W ci chodzi.
Bo nie wiem gdzie ty masz tą instrukcje
|
|
|