To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - Outlander I czy Forester a może coś innego ?

JCH - 31-10-2013, 13:35

karolgt napisał/a:
p.s jak chcez gaz - to Subaru odpada.
To co napisałeś oczywiście nie jest prawdą. Nie każdy gazownik ogarnia i też może być uciążliwa kwestia kontroli i regulacji zaworów - o tym dyskutowaliśmy wcześniej. Widać Karol nie czytałeś uważnie :)
karolgt - 31-10-2013, 13:46

JCH napisał/a:
karolgt napisał/a:
p.s jak chcez gaz - to Subaru odpada.
To co napisałeś oczywiście nie jest prawdą. Nie każdy gazownik ogarnia i też może być uciążliwa kwestia kontroli i regulacji zaworów - o tym dyskutowaliśmy wcześniej. Widać Karol nie czytałeś uważnie :)


jednak się upieram że odpada :)

gaz zakłada sie nie z przyjemności tylko ze względu na koszty i oszczędności.
Nie chodzi o to czy ktoś zrobi dobrze czy źle regulację zaworów tylko o to co ile ją trzeba robić i ile ona kosztuje. Ceny są różne (dla wersji 2,5XT) z tego co się orientowałem to około 1 do nawet 3tys zł.
Co wg mnie powoduje że sens Subaru na LPG spada bo oszczędność nie jest taka duża jakby się mogło wydawać.

JCH - 31-10-2013, 13:57

karolgt napisał/a:
jednak się upieram że odpada
Możesz nawet przysięgać, klękać, zarzekać się .... :prayer: :prayer: :prayer:
Każdy robi jak uważa :)

Gdyby ktoś pisał, że do Volvo to się LPG nie nadaje to..... :?: :?: :)

Wielu ludzi ma i sobie chwali. I tak jak napisałeś to jest wszystko kwestia kalkulacji czy i kiedy się zwróci. Ale zasadnicza sprawa, żeby toto jeździło tak jak powinno.
Żeby daleko nie szukać to drout ma Forka z wiatrakiem i LPG też. Na Zlocie w Wawrzce go hamował to można zapytać jak wyszło i jak w ogóle się sprawuje.

karolgt - 31-10-2013, 14:00

ale ja nie twierdzę że nie można założyć LPG do subaru, że będzie źle działać itp.

Chodzi mi tylko o to że oszczędność nie będzie aż tak duża ze względu właśnie na obowiązkowe regulacje zaworów :)

elektryk - 31-10-2013, 15:21

karolgt napisał/a:
w granicach 20-25 można już coś znależć. czasem z lpg nawet.
Rocznikowo będzie napewno starszy niż forester, bo pewnie 2000-2002 max, ale zanim podejmiesz decyzje to polecam oglądnać na żywo i sie przejechać.
Ja dla siebie celuje w roczniki 2009-2011 i zakładam nieco większy budżet. Gdzie można coś poczytac o tych Lexikach? Interesują mnie budowa napędu, usterkowość silnika, ceny części itp.
desti - 01-11-2013, 09:19

elektryk,
W nowszych występuje w odmianach hybrydowych tam jest bodajże napęd na przednią oś i dołączany na tylną na który działa silnik elektryczny jak masz nienaładowany to nie będzie działać na bateriach możesz jechać 2km spalanie w trasie wg producenta 7,5l a realne 13. Fajny cichy wóz wygodny elegancki koszty utrzymania nie przerażają mało awaryjny.

elektryk - 01-11-2013, 21:00

desti napisał/a:
elektryk,
W nowszych występuje w odmianach hybrydowych tam jest bodajże napęd na przednią oś i dołączany na tylną na który działa silnik elektryczny
Jak dla mnie takie wodotryski dyskwalifikują samochód, jakby przy silniku o pojemności ponad 2 litry nie można było zrobić prostego mechanicznego napędu 4x4.
lexus - 01-11-2013, 22:59

w ostatnimnumerze motoru jest test uzywanego lexusa ,generalnie dobre auto części i serwis KOSMOS,spalanie duże ,auto dla wysoko opłacanego menagera :mrgreen:
karolgt - 02-11-2013, 18:17

elektryk napisał/a:
Ja dla siebie celuje w roczniki 2009-2011 i zakładam nieco większy budżet. Gdzie można coś poczytac o tych Lexikach? Interesują mnie budowa napędu, usterkowość silnika, ceny części itp.


jaki budżet? bo to że Forester z 2009 kosztuje ok 60 tys (nie wiem dokładnie, strzeliłem taką cenę) to RX to tak z 2-3 razy tyle, weź pod uwagę że nowe RX (przynajmniej te starsze RX300, nowsze roczniki nie wiem) gdy były sprzedawane nowe to kosztowały ponad 350 tys zł.

a informacji szukaj w necie :) tylko tyle mogę doradzić

elektryk - 03-11-2013, 11:56

karolgt napisał/a:
jaki budżet? bo to że Forester z 2009 kosztuje ok 60 tys (nie wiem dokładnie, strzeliłem taką cenę) to RX to tak z 2-3 razy tyle, weź pod uwagę że nowe RX (przynajmniej te starsze RX300, nowsze roczniki nie wiem) gdy były sprzedawane nowe to kosztowały ponad 350 tys zł.
No to tym bardziej odpada, liczyłem że jakbym dołożył jakiś kredyt to za stówkę by się kupiło.
karolgt - 03-11-2013, 12:08

elektryk nie wiem dlaczego po prostu nie wejdziesz sobie na allegro i nie sprawdzisz cen RX: Allegro RX

tym bardziej że mówiłem że nie znam cen nowszych egzemplarzy.

elektryk - 03-11-2013, 19:33

karolgt napisał/a:
elektryk nie wiem dlaczego po prostu nie wejdziesz sobie na allegro i nie sprawdzisz cen RX: Allegro RX
Ale ja wszedłem, sprawdziłem, obejrzałem i mnie nie stać.
desti - 04-11-2013, 09:03

Osobiście bym NIE brał pod uwagę Forda Kuga znajomy sobie takiego kupił z silnikiem 2.0 163Km TDCI przez pół roku był nim 4 razy w serwisie i go oddał a następny właściciel za dwa tygodnie przywiózł wóz na lawecie z zniszczonym sprzęgłem i dwumasem przy przebiegu 10tyś km.
Natomiast warto zobaczyć sobie coś takiego jak VOLVO XC90 trwałośc przyzwoita

przemo76 - 04-11-2013, 13:52

a może pajero sport?

miałem forka 2.0 2006 i jeżeli chodzi o komfort jazdy w porównaniu z outlanderem to jak dwa światy.]
forek jak taczka i przy 140 hałas że masakra.
wcześniej miałem outbacka 2005 i to był naprawde fajne autko

a pajero sport choć w zasadzie montero był u mnie 2 lata i nic przyb nim nie trzeba było robić.

karolgt - 04-11-2013, 23:34

z fajnych SUV-owatych jeszcze jest Mazda CX7 i CX9


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group