To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Wymiana rozrządu

asec69 - 24-11-2013, 09:26

No tak, kicha, nie mam kanału, więc nie bardzo mam dojście.
Hugo - 24-11-2013, 09:59

To auto do garażu, wysoko podnieść do góry i położyć się pod niego.
kielo - 24-11-2013, 11:22

A tak z innej beczki panowie, czy rozrząd w tym silniku jest kolizyjny?
deejay - 24-11-2013, 11:23

kielo napisał/a:
A tak z innej beczki panowie, czy rozrząd w tym silniku jest kolizyjny?


Tak.

robertdg - 24-11-2013, 11:23

Jest kolizyjny
Krzyzak - 24-11-2013, 21:56

Spokojnie bez kanału się obejdzie. Ja już kilka rozrządów od V6 tak robiłem. A przed chwilą w swoim E32 skręcałem śrubę na wale.
PS. Wszystkie benzyniaki od Mitsubishi są kolizyjne.

Wiktor - 02-12-2013, 19:12

czy pompe wody zakładacie na uszczelkę czy na masę uszczelniającą np.dirko?
radek8622 - 02-12-2013, 19:18

z tego co widziałem to na masę usczelniającą przynajmniej jak miałem carismę to kolega masę stosował
Hugo - 02-12-2013, 22:01

Wiktor, ja pompę wody GMB w Galu V6 montowałem na uszczelkę + silikon. Tylko dlatego, że nie miała rowków do rozprowadzania silikonu po całym obwodzie, tak jak poprzednia pompa AISIN, którą jeszcze Niemiec złożył na sam silikon.
czerwony88 - 02-12-2013, 23:33

Pompę wody(GMB, Aisin) zmienia się za każdym razem(co 90tys.), czy co drugi raz?
komarsnk - 03-12-2013, 00:11

czerwony88, co drugi lub według potrzeby :)
Pawlacz - 26-01-2014, 20:11

Panowie(i Panie również :D ) podpowiedzcie czym blokujecie koła zębate wałków rozrządu przy zmianie paska. Czy takie uniwersalne urządzenie da radę? Czy może macie inne "patenty"?
http://allegro.pl/yato-un...3885438656.html

Krzyzak - 26-01-2014, 21:13

Nie używam żadnych blokad. Tzn. żadnych kupnych.
Jednym kluczem blokuję koło zębate o śrubkę pod spodem albo jakieś wygięcie w obudowie a drugą ręką odkręcam śrubę.
W prostych silnikach - np. rzędowych to jak tak nie szło, to ściągałem pokrywę rozrządu, kluczem szwedzkim zablokowałem wałek rozrządu o głowicę i już.

Pawlacz - 26-01-2014, 22:42

A gdybyś miał się odnieść do aukcji, którą podałem wcześniej, czy takie urządzenie będzie pasowało do galanta V6? Najbardziej chodzi mi o odległość kół zębatych i wystarczającą ilość miejsca. To będzie moja pierwsza wymiana (zainspirował mnie post robertdg) i nie chciałbym niczego sp.. zepsuć :)
Krzyzak - 27-01-2014, 08:42

widziałem tą aukcję, ale nie wiem tak naprawdę co tam jest - wygląda bardziej na ściski do sprężyn zawieszenia niż na blokadę zębatek
prędzej coś takiego bym kupił:
http://allegro.pl/blokada...3892150804.html

ale naprawdę da radę bez takich specjalnych kluczy



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group