[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Wymiana rozrządu
asec69 - 24-11-2013, 09:26
No tak, kicha, nie mam kanału, więc nie bardzo mam dojście.
Hugo - 24-11-2013, 09:59
To auto do garażu, wysoko podnieść do góry i położyć się pod niego.
kielo - 24-11-2013, 11:22
A tak z innej beczki panowie, czy rozrząd w tym silniku jest kolizyjny?
deejay - 24-11-2013, 11:23
kielo napisał/a: | A tak z innej beczki panowie, czy rozrząd w tym silniku jest kolizyjny? |
Tak.
robertdg - 24-11-2013, 11:23
Jest kolizyjny
Krzyzak - 24-11-2013, 21:56
Spokojnie bez kanału się obejdzie. Ja już kilka rozrządów od V6 tak robiłem. A przed chwilą w swoim E32 skręcałem śrubę na wale.
PS. Wszystkie benzyniaki od Mitsubishi są kolizyjne.
Wiktor - 02-12-2013, 19:12
czy pompe wody zakładacie na uszczelkę czy na masę uszczelniającą np.dirko?
radek8622 - 02-12-2013, 19:18
z tego co widziałem to na masę usczelniającą przynajmniej jak miałem carismę to kolega masę stosował
Hugo - 02-12-2013, 22:01
Wiktor, ja pompę wody GMB w Galu V6 montowałem na uszczelkę + silikon. Tylko dlatego, że nie miała rowków do rozprowadzania silikonu po całym obwodzie, tak jak poprzednia pompa AISIN, którą jeszcze Niemiec złożył na sam silikon.
czerwony88 - 02-12-2013, 23:33
Pompę wody(GMB, Aisin) zmienia się za każdym razem(co 90tys.), czy co drugi raz?
komarsnk - 03-12-2013, 00:11
czerwony88, co drugi lub według potrzeby
Pawlacz - 26-01-2014, 20:11
Panowie(i Panie również ) podpowiedzcie czym blokujecie koła zębate wałków rozrządu przy zmianie paska. Czy takie uniwersalne urządzenie da radę? Czy może macie inne "patenty"?
http://allegro.pl/yato-un...3885438656.html
Krzyzak - 26-01-2014, 21:13
Nie używam żadnych blokad. Tzn. żadnych kupnych.
Jednym kluczem blokuję koło zębate o śrubkę pod spodem albo jakieś wygięcie w obudowie a drugą ręką odkręcam śrubę.
W prostych silnikach - np. rzędowych to jak tak nie szło, to ściągałem pokrywę rozrządu, kluczem szwedzkim zablokowałem wałek rozrządu o głowicę i już.
Pawlacz - 26-01-2014, 22:42
A gdybyś miał się odnieść do aukcji, którą podałem wcześniej, czy takie urządzenie będzie pasowało do galanta V6? Najbardziej chodzi mi o odległość kół zębatych i wystarczającą ilość miejsca. To będzie moja pierwsza wymiana (zainspirował mnie post robertdg) i nie chciałbym niczego sp.. zepsuć
Krzyzak - 27-01-2014, 08:42
widziałem tą aukcję, ale nie wiem tak naprawdę co tam jest - wygląda bardziej na ściski do sprężyn zawieszenia niż na blokadę zębatek
prędzej coś takiego bym kupił:
http://allegro.pl/blokada...3892150804.html
ale naprawdę da radę bez takich specjalnych kluczy
|
|
|