To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant - Ogólne - [EAx 97-04] Turbo W galancie ea2a/w

Marcino - 17-11-2014, 11:13

Tomek napisał/a:
Marcino napisał/a:
No idzie kupić i co dalej?


i masz gotowe


No ale trzeba dalej rzeźbić, swapować albo spwać grodzie..

arturj123 - 17-11-2014, 11:35

drexvs napisał/a:
Włożyli tam juz spokojnie 5tys a ugrali troche ponad 20 koni.

Zwróć uwagę na moment. Z fabrycznych 178Nm na prawie 250Nm.

swinks_UK - 17-11-2014, 14:38

Darowałbym sobie lekturę tego blogu. Może tylko w kategoriach humorystycznych. :doubt:

1. Wyniki Galant V6: 178 HP na zamachu, 106 na kołach i 72 HP strat :shock: To od kiedy straty napędu FWD w Galancie są ponad 50% ???
Przypomnę, że jedyną prawidłową wielkość jaką hamownia mierzy to jest moc na kołach :wink:
Kalibracja i ustawienia hamowni sie kłaniają.
2. Galant "turbo" 2.0.
Moc na zamachu 152, na kołach zmierzona 118 i... straty tylko 34 HP. Nagle straty napędu w tej samiej budzie sie zredukowały o połowę!
Jak widać wyniki z hamowni są tak samo miarodajne jak relacja Rosjan z misji załogowej na Marsa.

Na koniec kilka ciekawostek z zakresu wiedzy fachowej:
- pokaźne stuki pojawiające się od 3000 rpm, pod koniec ecu już nie daje rady i przechodzi w tryb awaryjny cofając zapłon, lejąc paliwem, itd.
- rzekomy brak stuków na drodze, a na hamowni ich pojawienie się. Ha ha ha, to właśnie na hamowni występuja rzeczywiste warunki obciążenia silnika, i to właśnie na hamowni sie robi profesjonalne strojenie map.
- "przelane paliwo" i "bardzo bogato" - określenia na afr w okolicy 12:1 pod pełnym obciążeniem silnika. No... bez komentarza.

IMO, projekt ciekawy jeśli sie nie ma co robić z pieniędzmi, choć lepszym pomysłem byłaby jakaś darowizna na hospicjum albo co innego... :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group