To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Techniczne - [MSS 1.3] Szybkościomierz po włączeniu zapłonu pokazuje 20km

Janq - 01-01-2016, 21:08

bloku, kup zegary i przełóż same wskaźniki, elektronika może zostać.
bloku - 03-01-2016, 11:28

Czy sam zegar prędkościomierza będzie pasował od budzików gdzie nie ma obrotka?

Od 1,3 tylko czy od GDI też podpasuje (do 220km/h)?

Janq - 03-01-2016, 12:53

bloku, jeśli masz wersję bez obrotka, to kupujesz zegary bez obrota. Na początek wsadzasz i patrzysz czy jest wszystko ok. Jeśli różnica w przebiegu będzie na poziomie 1-2kkm to bym się tym nie przejmował tylko zostawił. Jeśli będzie na poziomie 10kkm i więcej to przekładasz same wskaźnik, elektronika zostaje.
bloku - 03-01-2016, 14:45

Mam z obrotkiem. Chciałbym przełożyć sam prędkościomierz ale wolę mieć pewność, że będzie pasował - są po prostu tańsze :P
Janq - 03-01-2016, 14:48

bloku, to będzie ciężkie, bo wszystkie 4 wskaźniki są zintegrowane w jeden. Zegary od GDI pasują :] Jak chcesz mogę wrzucić Ci foto, jak to wygląda po rozebraniu.
bloku - 03-01-2016, 15:07

Lubię dłubaninę ale przy swoim aucie. Ten służy jako dzieciowóz i piesowóz :P Także chyba zostanę przy poszukaniu licznika z obrotkiem :-)
Janq - 03-01-2016, 16:00

Ja kupiłem zegary chyba za 30zł, przełożyłem same wskaźniki, elektronika została i problem się rozwiązał.
bloku - 03-01-2016, 22:31

Tak też zrobiłem. Zamówiłem już komplet z obrotkiem za 40 PLN :-)
cakp - 04-01-2016, 11:21

http://forum.mitsumaniaki...dko%B6ciomierza
bloku - 06-01-2016, 10:49

cakp, dzięki ale obrotek u mnie działa poprawnie ;-) Także temat jedynie na przyszłość jakby coś siadło. Póki co przymierzam się do operacji przeszczepu zegarów :-)

[ Dodano: 13-01-2016, 18:29 ]
Wymiana "flaków" zgodnie z Janqa sugestią przyniosła zamierzany efekt. Wszystko działa ;-)

Radek.J. - 01-03-2016, 07:25

Witam. To jest problem stykow i bynajmniej nie na zegarach. U mnie sie zaczeło najpierw od obrotomierza. Po przekreceniu kluczyka w zapłon podnosił o 1000. Nie przeszkadzało mi to zbytnio. Ale 20 tys km poźniej doszedł problem z predkosciomierzem. Tez podnosi o 20 km. No cóż... trudne do zdiagnozowana. Na pewno trzeba sprawdzic styki w przekaznikach. Ogolnie stawiam na jakies małe zwarcie.
Janq - 01-03-2016, 07:50

Radek.J., jakie styki?! w jakich przekaźnikach?! Jakbyś przeczytał temat, to wiedziałbyś jakie jest rozwiązanie problemu.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group