To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - Zakup Mitsubishi Outlandera 2.0 DiD

pospisz - 30-12-2013, 15:58

W piątek byłem w Słupsku i widziałem zardzewiały 2.0 DiD
jazda próbna samochód nie miał kopnięcia
możę dlatego żę miał niby uszkodzoną uszczelkę pod głowicą
temperatura nie rosła.
W sobotę byłem w Pile i jedziłem C-Crosserem 2.2 DiD
inna kultura pracy silnika,dużo lepsze przyspieszenie ale
to nie Mitsubishi Outlander żonie się niepodobał i zrezygnowałem.
Teraz czekam do Nowego Roku i kontynuuję poszukiwania
ale chyba jednak 2.2 DiD.

lexus - 30-12-2013, 16:35

2.2 miały też swoje wady ,jeżeli parkujesz pod chmurką to zamarzający filtr paliwa,dużo więcej pali niż 2,0 ,no i ma fap z dopalaczem czyli dodatkowo dolewki płynu eolys ,rzeczywiście kultura lepsza ale za ile cena akcyzy pow.18procent silnik peugoeta z jego zaletami i wadami ,ja wole 2,0 vw mimo topornośći
pospisz - 30-12-2013, 18:57

Od którego rocznika w 2.0 DiD
jest montowana lepsza głowica ?
Sprzęgło i koło dwumasowe to w tej chwili
chyba nieduży koszt .Najgorszym złem to rozbieranie
silnika i wymiana głowicy.
Części VW chyba bardziej dostępne, ale tu chodzi
o bezstresowe użytkowanie a nie zastanawianie czy to
już dziś nadszedł ten dzień.

lexus - 30-12-2013, 21:06

silniki w mitsu nie miały problemu głowic ,jak poprzednie. vw poprawił silnik 2,0 po 2005r co nie znaczy że coś się nie może zdarzyć ale tak jest w każdym dieslu poza hondą 2,2 bo to był najlepszy diesel na rynku
rezon - 30-12-2013, 21:44

pospisz napisał/a:
Części VW chyba bardziej dostępne
także znacznie tańsze. w 2.0 obowiązkowy test na zawartość CO2 w płynie chłodniczym - powinny wyjść ew. niedomagania głowicy. Niestety zdarzały się wadliwe również w Mitsu. chociaż znacznie rzadziej. Najgorzej wypadało Audi - zawsze dostawało nowe silniki jako pierwsze. Sprzęgło + dwumas do 2,0 to części obecnie ok. 3,5kzł plus robocizna. Silniki HDI też mają swoje plusy dodatnie i ujemne. Najlepszy silnik to IMHO 2.2 Mitsu, ale w życiu nie kupiłbym go z uwagi na koszt części. Części Mitsu potrafią być diamentowe - przynajmniej sądząc po cenach ;)
pospisz - 30-12-2013, 22:15

Przepraszam że lekko sprowokuje sytuację porównajmy co obowiązkowo powinno się
wymienić po zakupie :
2.0 DiD
1. .....
2. .....

2.2 DiD
1. ...
2. ....

Porównajmy koszty na bazie Waszych doświadczeń.

[ Dodano: 03-01-2014, 21:02 ]
Witam ponownie w związku z tym że jutro jadę obejrzeć
Mitsubishi Outlandera Ralliart 2010 po lifcie 90tys. przebiegu
na co mam zwrócić szczególną uwagę.
Chodzi mi głównie o tego boxa Ralliart.

dawcio - 08-01-2014, 18:51

koledzy przeglądając dzisiaj konfigurator OII zdziwiło mnie dlaczego jest tylko jedna wersja silnikowa i tak mały dodatkowych opcji?
Czy jest to związane z powolnym zakończeniem produkcji OII?

mitsu00 - 08-01-2014, 20:47

lexus napisał/a:
no i 2.2 ma fap z dopalaczem czyli dodatkowo dolewki płynu eolys
No tak: raz na 120 tys km za 500zl. Mega koszt naprawde :lol:
zenek10 - 17-01-2014, 08:21

[quote="pospisz"]Przepraszam że lekko sprowokuje sytuację porównajmy co obowiązkowo powinno się
wymienić po zakupie :
2.0 DiD
1. .....
2. .....

2.2 DiD
1. ...
2. ....

Porównajmy koszty na bazie Waszych doświadczeń.

Witam,
Użytkuję Outka II 2.0 DiD. Kupiony rok temu, od pierwszego właściciela, pochodzenie: salon Polska. Wcześniej też "chorowałem" na 2.2 DiD, ale po lekturze tego forum n/t zamarzających filtrów paliwa oraz AWARII SPRZĘGŁA (zwłaszacza o tym poczytaj), wyleczyłem się :)

Ja osobiście nie wymieniałem nic (miałem "świerzy" rozrząd, wymieniony w ASO z wpisem do książki), ale w samochodach sprowadzanych to w zasadzie podstawa więc:

1. Rozrząd z pompą wody. Oryginalne części VW to koszt ok 700-800 PLN, robocizna 200-300 PLN.
2. Sprawdzić przed zakupem stan sprzęgła i dwumasy (było opisane wcześniej)
3. Turbina (sprawdzić czy jest sucha i równo ciągnie)

Poza tym silnik bez żadnych problemów, chodzi równo, choć kulturą pracy nie grzeszy :) (dość głośny, szczególnie wtedy, kiedy jest zimny). Od wymiany do wymiany oleju (15 tys km) bierze ok 0,5l oleju (ale jak wiadomo to normalna cecha tego silnika)
Reasumując:
2.2 ma na pewno większą kulturę pracy, ale niektóre jego problemy mogą przesłonić radość z jazdy i znacznie uszczuplić portfel :)
2.0 jest jak dla mnie BARDZIEJ PRZEWIDYWALNY. Mniej pali, ma bezobsługowy FAP, części są tańsze i łatwiej trafić na "niezajechany" egzemplarz (bo jest tych silników po prostu dużo więcej).
Wybór oczywiście należy do Ciebie
Pozdr

mitsu00 - 17-01-2014, 12:20

[quote="zenek10"]
pospisz napisał/a:
Przepraszam że lekko sprowokuje sytuację porównajmy co obowiązkowo powinno się
wymienić po zakupie :
2.0 DiD
1. .....
2. .....

2.2 DiD
1. ...
2. ....

Porównajmy koszty na bazie Waszych doświadczeń.

Witam,
Użytkuję Outka II 2.0 DiD. Kupiony rok temu, od pierwszego właściciela, pochodzenie: salon Polska. Wcześniej też "chorowałem" na 2.2 DiD, ale po lekturze tego forum n/t zamarzających filtrów paliwa oraz AWARII SPRZĘGŁA (zwłaszacza o tym poczytaj), wyleczyłem się :)

Ja osobiście nie wymieniałem nic (miałem "świerzy" rozrząd, wymieniony w ASO z wpisem do książki), ale w samochodach sprowadzanych to w zasadzie podstawa więc:

1. Rozrząd z pompą wody. Oryginalne części VW to koszt ok 700-800 PLN, robocizna 200-300 PLN.
2. Sprawdzić przed zakupem stan sprzęgła i dwumasy (było opisane wcześniej)
3. Turbina (sprawdzić czy jest sucha i równo ciągnie)

Poza tym silnik bez żadnych problemów, chodzi równo, choć kulturą pracy nie grzeszy :) (dość głośny, szczególnie wtedy, kiedy jest zimny). Od wymiany do wymiany oleju (15 tys km) bierze ok 0,5l oleju (ale jak wiadomo to normalna cecha tego silnika)
Reasumując:
2.2 ma na pewno większą kulturę pracy, ale niektóre jego problemy mogą przesłonić radość z jazdy i znacznie uszczuplić portfel :)
2.0 jest jak dla mnie BARDZIEJ PRZEWIDYWALNY. Mniej pali, ma bezobsługowy FAP, części są tańsze i łatwiej trafić na "niezajechany" egzemplarz (bo jest tych silników po prostu dużo więcej).
Wybór oczywiście należy do Ciebie
Pozdr
W traktorze nie ma zadnego FAP :rolleyes:
zenek10 - 17-01-2014, 13:48

Przepraszam, chodziło mi o DPF :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group