Chcę Kupić Outlandera - Zakup Mitsubishi Outlandera 2.0 DiD
pospisz - 30-12-2013, 15:58
W piątek byłem w Słupsku i widziałem zardzewiały 2.0 DiD
jazda próbna samochód nie miał kopnięcia
możę dlatego żę miał niby uszkodzoną uszczelkę pod głowicą
temperatura nie rosła.
W sobotę byłem w Pile i jedziłem C-Crosserem 2.2 DiD
inna kultura pracy silnika,dużo lepsze przyspieszenie ale
to nie Mitsubishi Outlander żonie się niepodobał i zrezygnowałem.
Teraz czekam do Nowego Roku i kontynuuję poszukiwania
ale chyba jednak 2.2 DiD.
lexus - 30-12-2013, 16:35
2.2 miały też swoje wady ,jeżeli parkujesz pod chmurką to zamarzający filtr paliwa,dużo więcej pali niż 2,0 ,no i ma fap z dopalaczem czyli dodatkowo dolewki płynu eolys ,rzeczywiście kultura lepsza ale za ile cena akcyzy pow.18procent silnik peugoeta z jego zaletami i wadami ,ja wole 2,0 vw mimo topornośći
pospisz - 30-12-2013, 18:57
Od którego rocznika w 2.0 DiD
jest montowana lepsza głowica ?
Sprzęgło i koło dwumasowe to w tej chwili
chyba nieduży koszt .Najgorszym złem to rozbieranie
silnika i wymiana głowicy.
Części VW chyba bardziej dostępne, ale tu chodzi
o bezstresowe użytkowanie a nie zastanawianie czy to
już dziś nadszedł ten dzień.
lexus - 30-12-2013, 21:06
silniki w mitsu nie miały problemu głowic ,jak poprzednie. vw poprawił silnik 2,0 po 2005r co nie znaczy że coś się nie może zdarzyć ale tak jest w każdym dieslu poza hondą 2,2 bo to był najlepszy diesel na rynku
rezon - 30-12-2013, 21:44
pospisz napisał/a: | Części VW chyba bardziej dostępne | także znacznie tańsze. w 2.0 obowiązkowy test na zawartość CO2 w płynie chłodniczym - powinny wyjść ew. niedomagania głowicy. Niestety zdarzały się wadliwe również w Mitsu. chociaż znacznie rzadziej. Najgorzej wypadało Audi - zawsze dostawało nowe silniki jako pierwsze. Sprzęgło + dwumas do 2,0 to części obecnie ok. 3,5kzł plus robocizna. Silniki HDI też mają swoje plusy dodatnie i ujemne. Najlepszy silnik to IMHO 2.2 Mitsu, ale w życiu nie kupiłbym go z uwagi na koszt części. Części Mitsu potrafią być diamentowe - przynajmniej sądząc po cenach
pospisz - 30-12-2013, 22:15
Przepraszam że lekko sprowokuje sytuację porównajmy co obowiązkowo powinno się
wymienić po zakupie :
2.0 DiD
1. .....
2. .....
2.2 DiD
1. ...
2. ....
Porównajmy koszty na bazie Waszych doświadczeń.
[ Dodano: 03-01-2014, 21:02 ]
Witam ponownie w związku z tym że jutro jadę obejrzeć
Mitsubishi Outlandera Ralliart 2010 po lifcie 90tys. przebiegu
na co mam zwrócić szczególną uwagę.
Chodzi mi głównie o tego boxa Ralliart.
dawcio - 08-01-2014, 18:51
koledzy przeglądając dzisiaj konfigurator OII zdziwiło mnie dlaczego jest tylko jedna wersja silnikowa i tak mały dodatkowych opcji?
Czy jest to związane z powolnym zakończeniem produkcji OII?
mitsu00 - 08-01-2014, 20:47
lexus napisał/a: | no i 2.2 ma fap z dopalaczem czyli dodatkowo dolewki płynu eolys | No tak: raz na 120 tys km za 500zl. Mega koszt naprawde
zenek10 - 17-01-2014, 08:21
[quote="pospisz"]Przepraszam że lekko sprowokuje sytuację porównajmy co obowiązkowo powinno się
wymienić po zakupie :
2.0 DiD
1. .....
2. .....
2.2 DiD
1. ...
2. ....
Porównajmy koszty na bazie Waszych doświadczeń.
Witam,
Użytkuję Outka II 2.0 DiD. Kupiony rok temu, od pierwszego właściciela, pochodzenie: salon Polska. Wcześniej też "chorowałem" na 2.2 DiD, ale po lekturze tego forum n/t zamarzających filtrów paliwa oraz AWARII SPRZĘGŁA (zwłaszacza o tym poczytaj), wyleczyłem się
Ja osobiście nie wymieniałem nic (miałem "świerzy" rozrząd, wymieniony w ASO z wpisem do książki), ale w samochodach sprowadzanych to w zasadzie podstawa więc:
1. Rozrząd z pompą wody. Oryginalne części VW to koszt ok 700-800 PLN, robocizna 200-300 PLN.
2. Sprawdzić przed zakupem stan sprzęgła i dwumasy (było opisane wcześniej)
3. Turbina (sprawdzić czy jest sucha i równo ciągnie)
Poza tym silnik bez żadnych problemów, chodzi równo, choć kulturą pracy nie grzeszy (dość głośny, szczególnie wtedy, kiedy jest zimny). Od wymiany do wymiany oleju (15 tys km) bierze ok 0,5l oleju (ale jak wiadomo to normalna cecha tego silnika)
Reasumując:
2.2 ma na pewno większą kulturę pracy, ale niektóre jego problemy mogą przesłonić radość z jazdy i znacznie uszczuplić portfel
2.0 jest jak dla mnie BARDZIEJ PRZEWIDYWALNY. Mniej pali, ma bezobsługowy FAP, części są tańsze i łatwiej trafić na "niezajechany" egzemplarz (bo jest tych silników po prostu dużo więcej).
Wybór oczywiście należy do Ciebie
Pozdr
mitsu00 - 17-01-2014, 12:20
[quote="zenek10"] pospisz napisał/a: | Przepraszam że lekko sprowokuje sytuację porównajmy co obowiązkowo powinno się
wymienić po zakupie :
2.0 DiD
1. .....
2. .....
2.2 DiD
1. ...
2. ....
Porównajmy koszty na bazie Waszych doświadczeń.
Witam,
Użytkuję Outka II 2.0 DiD. Kupiony rok temu, od pierwszego właściciela, pochodzenie: salon Polska. Wcześniej też "chorowałem" na 2.2 DiD, ale po lekturze tego forum n/t zamarzających filtrów paliwa oraz AWARII SPRZĘGŁA (zwłaszacza o tym poczytaj), wyleczyłem się
Ja osobiście nie wymieniałem nic (miałem "świerzy" rozrząd, wymieniony w ASO z wpisem do książki), ale w samochodach sprowadzanych to w zasadzie podstawa więc:
1. Rozrząd z pompą wody. Oryginalne części VW to koszt ok 700-800 PLN, robocizna 200-300 PLN.
2. Sprawdzić przed zakupem stan sprzęgła i dwumasy (było opisane wcześniej)
3. Turbina (sprawdzić czy jest sucha i równo ciągnie)
Poza tym silnik bez żadnych problemów, chodzi równo, choć kulturą pracy nie grzeszy (dość głośny, szczególnie wtedy, kiedy jest zimny). Od wymiany do wymiany oleju (15 tys km) bierze ok 0,5l oleju (ale jak wiadomo to normalna cecha tego silnika)
Reasumując:
2.2 ma na pewno większą kulturę pracy, ale niektóre jego problemy mogą przesłonić radość z jazdy i znacznie uszczuplić portfel
2.0 jest jak dla mnie BARDZIEJ PRZEWIDYWALNY. Mniej pali, ma bezobsługowy FAP, części są tańsze i łatwiej trafić na "niezajechany" egzemplarz (bo jest tych silników po prostu dużo więcej).
Wybór oczywiście należy do Ciebie
Pozdr | W traktorze nie ma zadnego FAP
zenek10 - 17-01-2014, 13:48
Przepraszam, chodziło mi o DPF
|
|
|